Julia Van Capelle (Myriam Bronzwaar)
-
- x 435
Re: Julia Van Capelle (Myriam Bronzwaar)
de kapster zal niet veel inspiratie gehad hebben, zeker?
0 x
-
- x 435
Uiteraard zie ik Julia liever met Luc dan Guy, maar Luc is zo'n geniepigaard voor zo'n naiëf mens als Julia...
Waarom heeft zo ook zo'n succes? Zo knap is ze nu toch ook weer niet.
Waarom heeft zo ook zo'n succes? Zo knap is ze nu toch ook weer niet.
0 x
- satine
- Poster rang 5
- x 1663
- x 2567
Er lopen geen andere vrijgezellen-vrouwen van die leeftijd rond in Thuis (behalve Martha dan)
Ik vind haar nog wel ok, alleen haar kapsel de laatste tijd - ze lijkt wel een suikerspin.

Ik vind haar nog wel ok, alleen haar kapsel de laatste tijd - ze lijkt wel een suikerspin.
0 x
-
- x 435
Haar dochters zullen blij zijn met Luc, vooral Katrien... 

0 x
-
- Poster rang 5
wacht maar tot hij uitgepakt heeft met z'n waterzooi.Lazylady schreef:Haar dochters zullen blij zijn met Luc, vooral Katrien...

0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
-
- x 435
Ik zou erbij willen zijn!lord F. schreef:wacht maar tot hij uitgepakt heeft met z'n waterzooi.Lazylady schreef:Haar dochters zullen blij zijn met Luc, vooral Katrien...
0 x
- Christel
- Poster rang 5
- x 3251
- x 1602
Me 2!Rieka schreef:Ik zou erbij willen zijn!lord F. schreef:wacht maar tot hij uitgepakt heeft met z'n waterzooi.Lazylady schreef:Haar dochters zullen blij zijn met Luc, vooral Katrien...

En ik vind Luc & Julia nog zo'n verkeerde combinatie niet. Al was het alleen maar om Guy zijn gezicht te zien als hij erachter komt dat die 2 wat hebben samen...

Bovendien heeft Luc in het verleden ook al bewezen dat hij heel goed voor zijn "wederhelft" kan zijn. Zolang alles gewoon zijn gangetje gaat tenminste...

0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
- satine
- Poster rang 5
- x 1663
- x 2567
Luc doet niks voor een ander als het voor hemzelf geen profijt betekent.
Ik zou Julia liever met iemand anders zien - als Guy er niet opnieuw was over begonnen, had Luc het ook zo gelaten.
Daar ben ik zeker van.
Dus Luc die echte en oprechte gevoelens heeft voor Julia? Ik denk het niet.
Ik zou Julia liever met iemand anders zien - als Guy er niet opnieuw was over begonnen, had Luc het ook zo gelaten.
Daar ben ik zeker van.

0 x
- Christel
- Poster rang 5
- x 3251
- x 1602
Dat ben ik helemaal met je eens hoor. Als je alleen al ziet hoe hij zich gehouden heeft na zijn breuk met Rosa, dan kunnen we niet echt van een gebroken man spreken hè.satine schreef:Luc doet niks voor een ander als het voor hemzelf geen profijt betekent.
Daar ben ik zeker van.

0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
- WildRose
- Nog geen rang
- Contacteer:
ik vind Julia er ook nog goed uitzien en haar haar is nu indd niet zo leuk zo omhoog
0 x
-
- Nog geen rang
Julia schijnt de laatste tijd toch weer min of meer tot rust gekomen te zijn. Ze reageert tenminste niet meer zo hysterisch op Guy. Ik blijf dus hopen dat het nog goed komt.
Luc zie ik echt niet bij haar passen. Bovendien, ik denk niet dat Luc echt in Julia geïnteresseerd is. Die is het gewoon beu van alleen te zijn en Julia heeft op dit ogenblik ook niemand dus .... denkt hij om haar voor zich te winnen. Dat hij daarmee zijn "beste vriend" kwetst, laat hem volkomen koud.
En neen, ik vind Julia haar nieuwe kapsel ook niet echt geslaagd.
Luc zie ik echt niet bij haar passen. Bovendien, ik denk niet dat Luc echt in Julia geïnteresseerd is. Die is het gewoon beu van alleen te zijn en Julia heeft op dit ogenblik ook niemand dus .... denkt hij om haar voor zich te winnen. Dat hij daarmee zijn "beste vriend" kwetst, laat hem volkomen koud.
En neen, ik vind Julia haar nieuwe kapsel ook niet echt geslaagd.
0 x
-
- Poster rang 5
hmm, kweetnie. Ik denk toch niet dat hij onder Guy z'n duiven zou gaan schieten moest hij niet verliefd zijn op Julia.
Het lijkt mij dus wel duidelijk dat hij echt wel verliefd is.
Het lijkt mij dus wel duidelijk dat hij echt wel verliefd is.

0 x
- satine
- Poster rang 5
- x 1663
- x 2567
Waarom probeert hij dan pas met Julia te 'daten' nadat Guy terug hoop heeft gekregen door de opmerking over die paprika?
Hij had haar al weken kunnen versieren.
En Luc en verliefd... daar is hij veel te berekenend voor denk ik.
0 x
-
- Poster rang 5
Luc zit al een tijdje achter Julia hé. Dat is even "onderbroken" met dat Guy vrijkwam, waarna hij Guy terug probeerde te koppelen met Julia (gezien hij zelf toch geen kans maakte op dat moment).satine schreef:Waarom probeert hij dan pas met Julia te 'daten' nadat Guy terug hoop heeft gekregen door de opmerking over die paprika?
Maar hij heeft nu gemerkt dat z'n kansen gekeerd zijn (en dat het voor Guy toch hopeloos is).
Misschien dat hij Guy wel een beetje "misbruikt" heeft om te tonen aan de buitenwereld dat hij geen vrienden laat vallen wat ze ook gedaan hebben, waardoor hij er zelf beter uitkomt. Maar denk wel dat hij er echt verliefd op is, anders doe je toch al die moeite niet.

0 x
-
- x 435
Ook met wat hij gedaan heeft? Ik vind dat hij dat echt niet verdient hoor.flupke schreef:Julia schijnt de laatste tijd toch weer min of meer tot rust gekomen te zijn. Ze reageert tenminste niet meer zo hysterisch op Guy. Ik blijf dus hopen dat het nog goed komt.
Dan zou Julia bovendien ook geen vriend overhouden; maar ja, in Thuis kan alles, dus...
0 x