Nee, Geert investeert zelf €50.000,-. Hij leent Eddy geen geld hè?Lazylady schreef:Van Geert?satine schreef:Mij blijft het toch een raadsel waar het deel van Eddy vandaan komt.

Nee, Geert investeert zelf €50.000,-. Hij leent Eddy geen geld hè?Lazylady schreef:Van Geert?satine schreef:Mij blijft het toch een raadsel waar het deel van Eddy vandaan komt.
Hopelijk heeft Eddy dat geld niet gestolen dan...Christel schreef:Nee, Geert investeert zelf €50.000,-. Hij leent Eddy geen geld hè?Lazylady schreef:Van Geert?satine schreef:Mij blijft het toch een raadsel waar het deel van Eddy vandaan komt.
Briseis schreef:Maar om op Geert zijn rug te gaan kloppen en "ge moest al weg zijn" te zeggen, terwijl hij zelf de oorzaak van de problemen is, dat vind ik toch een paar bruggen te ver.
Crackers schreef:David deed heel raar vandaag over dat bier, ik weet niet wat er aan de hand is, vertrouw em niet
Maar de rest deed ook raar over dat etiket.Crackers schreef:David deed heel raar vandaag over dat bier, ik weet niet wat er aan de hand is, vertrouw em niet
Dat denk ik ook ja.lord F. schreef:Crackers schreef:David deed heel raar vandaag over dat bier, ik weet niet wat er aan de hand is, vertrouw em nietMaar de rest deed ook raar over dat etiket.Crackers schreef:David deed heel raar vandaag over dat bier, ik weet niet wat er aan de hand is, vertrouw em niet
Precies of ze nog nooit een flesje van een pint van dichtbij gezien hebben. Ik zie precies een nieuwe opdracht voor Paulien.
Vedette heeft nog gezichten op bierflesjes gezet als ik mij niet vergis. Je kon je persoonlijk bierflesje maken maar dat was niet het gezicht van de brouwer.lord F. schreef:Kan me zelfs niet direct bier voorstellen waar de foto van de brouwer op het etiket staat.
Nu zou je mijn gezicht moeten zien!Crackers schreef:Vedette heeft nog gezichten op bierflesjes gezet als ik mij niet vergis. Je kon je persoonlijk bierflesje maken maar dat was niet het gezicht van de brouwer.lord F. schreef:Kan me zelfs niet direct bier voorstellen waar de foto van de brouwer op het etiket staat.