Eurovisiesongfestival 2012
- Luc
 - Poster rang 4

- Kimmeke
 - Poster rang 4

- x 1

Re: Eurovisiesongfestival 2012
Ik vind Zweden,Duitsland,Oekraïne,Servië, Roemenië goed Op 1 of andere manier vind ik Ierland ook leuk   

Hoop dat Zweden wint maar ik vrees Rusland t'is zeer aanstekelijk,je word er vrolijk van,wekt veel sympatie maar toch ...

Hoop dat Zweden wint maar ik vrees Rusland t'is zeer aanstekelijk,je word er vrolijk van,wekt veel sympatie maar toch ...
	0 x

- Kwast
 - Poster rang 5

Haha ik vind Rusland wel heel erg briljant!

0 x

"Die Nacht öffnet ihren Schoß
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"
You can have it all, my empire of dirt

Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"
You can have it all, my empire of dirt
- 
				Briseis
 - Poster rang 1

Ik denk dat Rusland zal winnen 

Wat heeft iedereen met Albanie? Geweldige zangeres, fantastische stem, maar ze zingt elke keer vals van zodra het wat veeleisender wordt. Ik denk dat ze heel wat beter kan dan wat ze nu doet.
Rusland wint in mijn opinie omwille van de schattigheids- en de liefdadigheidsfactor. Gezien het de laatste jaren toch niet zoveel soeps is, mogen ze van mij gerust winnen!
Zweden is ook niet slecht, simpele, maar heel mooie choreografie. Ierland is op zich niet slecht, maar hun choreografie is veel actiever dan hun liedje, lijkt niet goed aan elkaar aangepast
 Macedonie vond ik ook wel goed. 
Verder sprong er niet veel uit voor mij, heel veel te schaars geklede dames, maar meer ook niet.
Benieuwd wat het wordt, want de laatste tijd is het voor oostblokvisie ipv eurovisie songfestival

Wat heeft iedereen met Albanie? Geweldige zangeres, fantastische stem, maar ze zingt elke keer vals van zodra het wat veeleisender wordt. Ik denk dat ze heel wat beter kan dan wat ze nu doet.
Rusland wint in mijn opinie omwille van de schattigheids- en de liefdadigheidsfactor. Gezien het de laatste jaren toch niet zoveel soeps is, mogen ze van mij gerust winnen!
Zweden is ook niet slecht, simpele, maar heel mooie choreografie. Ierland is op zich niet slecht, maar hun choreografie is veel actiever dan hun liedje, lijkt niet goed aan elkaar aangepast
Verder sprong er niet veel uit voor mij, heel veel te schaars geklede dames, maar meer ook niet.
Benieuwd wat het wordt, want de laatste tijd is het voor oostblokvisie ipv eurovisie songfestival
	0 x

- Kimmeke
 - Poster rang 4

- x 1

Oef geen rusland  

Ieder jaar lees en hoor je altijd van: het oostblok festival,ze geven alleen maar punten aan elkaar
Maar de westerse landen geven toch ook hoge punten aan andere westerse landen? Zoals Denemarken aan Zweden,Finland aan zweden enz ... Dus snap ik niet waarom er altijd gezeurd word
Al bij al vond ik het nog een geslaagde editie dit jaar

Ieder jaar lees en hoor je altijd van: het oostblok festival,ze geven alleen maar punten aan elkaar
Maar de westerse landen geven toch ook hoge punten aan andere westerse landen? Zoals Denemarken aan Zweden,Finland aan zweden enz ... Dus snap ik niet waarom er altijd gezeurd word
	0 x

- 
				wateenbeesten
 - Nog geen rang

Ik vond vooral het optreden van Peter van de veire geslaagd. Great dresses from den Aldi.  

Geniaal!

Geniaal!
	0 x

- satine
 - Poster rang 5

- x 1667
 - x 2572

Ik hoop dat het winnende nummer snel een stille dood sterft...  

Vooral haar 'Eu-eu-eu-eu-eu...' is hoogst irritant.

Vooral haar 'Eu-eu-eu-eu-eu...' is hoogst irritant.
	0 x

- 
				Rieka
 - x 435

Misschien moet je het aantal inwoners eens vergelijken ?Kimmeke schreef:Oef geen rusland![]()
	0 x

- 
				Ann+
 - x 435

Hoe werkt dat eigenlijk , die televoting? Wordt er op een of andere manier rekening mee gehouden dat het ene landje amper 11 miljoen mensen telt, en het andere daarvan een veelvoud?

0 x

- Luc
 - Poster rang 4

- 
				Ann+
 - x 435

Ik had het die Russische dametjes anders best gegund, dat ze wat geld konden inzamelen voor hun kerk!

0 x

- Kimmeke
 - Poster rang 4

- x 1

Denk niet daar rekening mee gehouden wordAnn+ schreef:Hoe werkt dat eigenlijk , die televoting? Wordt er op een of andere manier rekening mee gehouden dat het ene landje amper 11 miljoen mensen telt, en het andere daarvan een veelvoud?
Ik blijf er bij dat je de eerste plaats een goed nummer en/of een leuke act moet hebben om te winnen ipv de schuld te geven aan de oost blok landen.
	0 x

- Mona'ke
 - Poster rang 2

Bijna - ik zeg bijna aangezien ik met enkele landen niet akkoord ben - alle landen die in de finale stonden, waren verdiend, ook al waren dat de Oostbloklanden.
En Zweden is een terechte winnaar. Als er één liedje is blijven hangen, is dat Zweden... Eu-phooo-ri-aaa

En Zweden is een terechte winnaar. Als er één liedje is blijven hangen, is dat Zweden... Eu-phooo-ri-aaa
	0 x

- 
				Poolaapje
 - Poster rang 3

Er wordt geen rekening gehouden met het aantal inwoners van een land (Stel je voor, dan zou Rusland meer stemmen mogen geven dan gans Europa samen). Om het burenstemmen tegen te gaan, is er tegenwoordig in elk land een jury die de helft van de punten geeft voor dat land (denk dat dit jaar Tom Dice mee in de jury voor België zat, Sieneke in Nederland, om een idee te geven), de andere helft komt er dan via de televoting wat dan samen het totaal aantal punten geeft.Kimmeke schreef:Denk niet daar rekening mee gehouden wordAnn+ schreef:Hoe werkt dat eigenlijk , die televoting? Wordt er op een of andere manier rekening mee gehouden dat het ene landje amper 11 miljoen mensen telt, en het andere daarvan een veelvoud?
Ik blijf er bij dat je de eerste plaats een goed nummer en/of een leuke act moet hebben om te winnen ipv de schuld te geven aan de oost blok landen.
	0 x