Luc Bomans (Mark Willems)
-
Lazylady
- x 435
-
jessie V.
- Poster rang 5

- x 691
- x 532
-
Rieka
- x 435
- smurfin
- Poster rang 2

Re: Luc Bomans (Mark Willems)
Ja, ik vraag me af wat hij nu gaat zeggen tegen Guy over zijn poging om een afspraakje tussen hem en Julia te versieren.
0 x
-
davybee
- Nog geen rang
Luc is en blijft een gemeen persoon, wat een leugenaar en een manipulator!
0 x
- Ganja
- Poster rang 3

Dat luc maar oppast straks wordt hij nog in de pan gehakt door Guy als die te weten komt dat Luc onder zijn duiven schiet wat Julia betreft. Een gevecht tussen die twee zou nog voor vuurwerk kunnen zorgen, tussen twee moordenaars die nooit gestraft zijn voor hun daden. Maar zo ver zal het wel niet komen...
0 x
- Crackers
- Poster rang 5

Guy moet maar niet zo naief zijn dat hij nog kans maakt bij Julia. Luc heeft groot gelijk dat hij zijn kans grijpt 
0 x
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!
-
Briseis
- Poster rang 1

Ik heb het niet voor Luc, maar wat mij betreft mag hij Julia hebben, in plaats van Guy. Guy heeft zijn kans gehad en méér dan verknoeid.
0 x
- Kwast
- Poster rang 5

Ik vind Luc een beetje een verzopen eierkoek maar dat lachje van hem was echt meesterlijk 
0 x
"Die Nacht öffnet ihren Schoß
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"
You can have it all, my empire of dirt
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"
You can have it all, my empire of dirt
- Christel
- Poster rang 5

- x 3251
- x 1602
Inderdaad!Kwast schreef:Ik vind Luc een beetje een verzopen eierkoek maar dat lachje van hem was echt meesterlijk
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
- Luc
- Poster rang 4

Ja, heerlijk hé... het werd inderdaad tijd dat we nog eens de "oude" Luc zien. Anders wordt het ook maar een saaie zeurpiet (en zo lopen er net al iets te veel rond in Thuis).davybee schreef:Luc is en blijft een gemeen persoon, wat een leugenaar en een manipulator!
0 x
-
Omega
- x 435
Guy is er het type niet voor om zoiets te doen. Ik vind het ook nogal stuitend dat sommigen hier niet verder komen dan 'moordenaar'. Dit terwijl de verhaallijn rond Guy toch echt wel duidelijk maakte dat het allemaal zo simpel en ongenuanceerd niet is.Ganja schreef:Dat luc maar oppast straks wordt hij nog in de pan gehakt door Guy als die te weten komt dat Luc onder zijn duiven schiet wat Julia betreft. Een gevecht tussen die twee zou nog voor vuurwerk kunnen zorgen, tussen twee moordenaars die nooit gestraft zijn voor hun daden. Maar zo ver zal het wel niet komen...
Luc is vele malen geniepiger en gemener dan Guy is.
0 x
-
Rieka
- x 435
Met de beste wil van de wereld kun je toch niet echt medelijden hebben met Guy?!Omega schreef:Guy is er het type niet voor om zoiets te doen. Ik vind het ook nogal stuitend dat sommigen hier niet verder komen dan 'moordenaar'. Dit terwijl de verhaallijn rond Guy toch echt wel duidelijk maakte dat het allemaal zo simpel en ongenuanceerd niet is.Ganja schreef:Dat luc maar oppast straks wordt hij nog in de pan gehakt door Guy als die te weten komt dat Luc onder zijn duiven schiet wat Julia betreft. Een gevecht tussen die twee zou nog voor vuurwerk kunnen zorgen, tussen twee moordenaars die nooit gestraft zijn voor hun daden. Maar zo ver zal het wel niet komen...
Luc is vele malen geniepiger en gemener dan Guy is.
Ik zou er gehad hebben moest ie echt willen boeten voor zijn daad, maar nu gewoon doorgaan met zijn leven en denken dat anderen in 1,2,3 vergeten wat er gebeurd is, is toch wel veel te veel gevraagd! Ik vind dat stuitend!
Om mijn medeleven te "verdienen" had ie in de eerste plaats moeten verhuizen en de betrokkenen in vrede hun leven laten verdergaan.
Laatst gewijzigd door Rieka op za 26 mei 2012, 13:10, 1 keer totaal gewijzigd.
0 x
-
Ann+
- x 435
Wat ik me nog altijd afvraag is wat de bedoeling is van de Thuis- Scenaristen met deze verhaallijn. Willen ze laten zien dat re-integratie van "misdadigers" niet simpel is? Want ook al is hij door de rechtbank niet veroordeeld voor moord, hij wordt en blijft door de gemeenschap wel als "moordenaar" bekeken.
0 x
-
Rieka
- x 435
Wel normaal gezien zijn acties na het per ongeluk doden van fien! Maar dat kwam hier al uitvoerig aan bod. Hij had op z'n minst moeten verhuizen en niet blijven hangen in de buurt van alle betrokkenen, dat is gewoon om problemen vragen!Ann+ schreef:Wat ik me nog altijd afvraag is wat de bedoeling is van de Thuis- Scenaristen met deze verhaallijn. Willen ze laten zien dat re-integratie van "misdadigers" niet simpel is? Want ook al is hij door de rechtbank niet veroordeeld voor moord, hij wordt en blijft door de gemeenschap wel als "moordenaar" bekeken.
Moeilijk misschien, ja, maar toch niet moeilijker dan z'n leven herbeginnen op de plaats van "het ongeval"?
Het is gewoon niet realistisch om te denken dat alles weer kan worden zoals ervoor!
Wat ze willen laten zien kan mij niet verdommen, ik wil een goede soap zien!
0 x