Bram Schepers (Bert Verbeke)
- Luc
- Poster rang 4
Re: Bram Schepers (Bert Verbeke)
Ja, idd, vond dat wel grappig, wie zat er eigenlijk aan het stuur van die wagen ? We moeten ervanuit gaan dat het Ellen was maar je zag er niks van (die is blijkbaar volledig verdwenen uit beeld, wat mij betreft niet gelaten hoor), maar voor hetzelfde geld stapte ze daarin bij de eerste beste vreemde.
0 x
- martha
- Poster rang 5
- x 974
- x 578
Ik denk Ellen : haar naam stond als eerste in de aftiteling vermeld (en wij hebben haar anders niet gezien in de aflevering)Luc schreef:Ja, idd, vond dat wel grappig, wie zat er eigenlijk aan het stuur van die wagen ? We moeten ervanuit gaan dat het Ellen was maar je zag er niks van (die is blijkbaar volledig verdwenen uit beeld, wat mij betreft niet gelaten hoor), maar voor hetzelfde geld stapte ze daarin bij de eerste beste vreemde.
0 x
- fan_van_marianne
- Poster rang 2
Ellen is althans niet meer te vinden in de lijst van de hoofdcast (van op de showbizzsite), evenals Ivo Courtois, die met veel tamtam werd aangekondigd, maar die uiteindelijk maar 2 keer heeft meegedaan (voorlopig).martha schreef:Ik denk Ellen : haar naam stond als eerste in de aftiteling vermeld (en wij hebben haar anders niet gezien in de aflevering)Luc schreef:Ja, idd, vond dat wel grappig, wie zat er eigenlijk aan het stuur van die wagen ? We moeten ervanuit gaan dat het Ellen was maar je zag er niks van (die is blijkbaar volledig verdwenen uit beeld, wat mij betreft niet gelaten hoor), maar voor hetzelfde geld stapte ze daarin bij de eerste beste vreemde.
0 x
Intelligentie krijgt men mee, wijsheid moet men leren...
-
- Nog geen rang
Bram zal het wel moeten vertellen tegen Tibobo, want ik denk dat hij dat gedoe van Franky niet lang gaat volhouden.
0 x
- smurfin
- Poster rang 2
Zeker niet na wat er gisteren gebeurde, dat ze bijna betrapt werden. Foei.
0 x
- Ganja
- Poster rang 3
Ik ben nu toch eens benieuwd of Bram eigenlijk ooit wel gaat gaan alleen wonen. En zo ja of Janake dan mee zal willen gaan (ook al is ze daar nog te jong voor). En verder is het maar te hopen dat er geen doden vallen als Tibo het te weten komt van Brams relatie met zijn dochtertje want denk dat Tibo ene is die serieus kan flippen.
0 x
-
- x 435
Ja, dat hebben we gisteren al kunnen zien...Ganja schreef:Ik ben nu toch eens benieuwd of Bram eigenlijk ooit wel gaat gaan alleen wonen. En zo ja of Janake dan mee zal willen gaan (ook al is ze daar nog te jong voor). En verder is het maar te hopen dat er geen doden vallen als Tibo het te weten komt van Brams relatie met zijn dochtertje want denk dat Tibo ene is die serieus kan flippen.

Bram kan het natuurlijk ook niet helpen dat Tibo jaloers is op hem. Eigenlijk heeft hij ook geen reden aangezien Bram allesbehalve homo is, maar ja...
0 x
- smurfin
- Poster rang 2
Nee, van Bram moet hij in elk geval geen schrik hebben.
Tibo heeft idd nogal een kort lontje, dat kan nog vonken geven.
Tibo heeft idd nogal een kort lontje, dat kan nog vonken geven.
0 x
-
- Nog geen rang
Komaan gasten, tibo zegt letterlijk dat hij het gevoel heeft dat hij niet kan tippen aan de vriendschap tussen bram en franky. Dit heeft toch niks je geaardheid te maken, maar vriendschap. Tibo zijn reactie is te begrijpen vind ik.Lazylady schreef:Ja, dat hebben we gisteren al kunnen zien...Ganja schreef:Ik ben nu toch eens benieuwd of Bram eigenlijk ooit wel gaat gaan alleen wonen. En zo ja of Janake dan mee zal willen gaan (ook al is ze daar nog te jong voor). En verder is het maar te hopen dat er geen doden vallen als Tibo het te weten komt van Brams relatie met zijn dochtertje want denk dat Tibo ene is die serieus kan flippen.![]()
Bram kan het natuurlijk ook niet helpen dat Tibo jaloers is op hem. Eigenlijk heeft hij ook geen reden aangezien Bram allesbehalve homo is, maar ja...
0 x
-
- x 435
Hij kon het ook op een andere manier brengen natuurlijk.davybee schreef:Komaan gasten, tibo zegt letterlijk dat hij het gevoel heeft dat hij niet kan tippen aan de vriendschap tussen bram en franky. Dit heeft toch niks je geaardheid te maken, maar vriendschap. Tibo zijn reactie is te begrijpen vind ik.Lazylady schreef:Ja, dat hebben we gisteren al kunnen zien...Ganja schreef:Ik ben nu toch eens benieuwd of Bram eigenlijk ooit wel gaat gaan alleen wonen. En zo ja of Janake dan mee zal willen gaan (ook al is ze daar nog te jong voor). En verder is het maar te hopen dat er geen doden vallen als Tibo het te weten komt van Brams relatie met zijn dochtertje want denk dat Tibo ene is die serieus kan flippen.![]()
0 x
-
- Nog geen rang
Lazylady schreef:Hij kon het ook op een andere manier brengen natuurlijk.davybee schreef:Lazylady schreef:Ja, dat hebben we gisteren al kunnen zien...Ganja schreef:Ik ben nu toch eens benieuwd of Bram eigenlijk ooit wel gaat gaan alleen wonen. En zo ja of Janake dan mee zal willen gaan (ook al is ze daar nog te jong voor). En verder is het maar te hopen dat er geen doden vallen als Tibo het te weten komt van Brams relatie met zijn dochtertje want denk dat Tibo ene is die serieus kan flippen.![]()
Komaan gasten, tibo zegt letterlijk dat hij het gevoel heeft dat hij niet kan tippen aan de vriendschap tussen bram en franky. Dit heeft toch niks je geaardheid te maken, maar vriendschap. Tibo zijn reactie is te begrijpen vind ik.
Hij biedt zijn verontschuldigingen aan. Hij geeft toe dat hij erover ging door de dubbele nachtshifts die hij moest draaien. Dan loop je prikkelbaar denk ik.
0 x
- Thuisforum
- Administrator
- x 9
- x 63
-
- x 435
Graag! Ik vind Bram een zalig ventje, hopelijk mag hij lang gelukkig zijn met zijn Jana!Thuisforum schreef:

0 x
- satine
- Poster rang 5
- x 1663
- x 2568
Voor iemand van zijn leeftijd, een verpleger dan nog nota bene, vind ik dat maar een kinderachtig excuus.davybee schreef: Hij biedt zijn verontschuldigingen aan. Hij geeft toe dat hij erover ging door de dubbele nachtshifts die hij moest draaien. Dan loop je prikkelbaar denk ik.
Hij is gewoon jaloers.
Bang dat zijn poepie een ander liever ziet...
0 x
-
- x 435
Ik geef toe, moest ik nu in Bram zijn plaats zijn, zou ik toch ook liever verhuizen.
Ik zou het nogal gênant vinden om bij twee homo's te zitten en zeker als ik die zou horen in bed...

Ik heb niks tegen homo's natuurlijk voor de rest.
Ik zou het nogal gênant vinden om bij twee homo's te zitten en zeker als ik die zou horen in bed...

Ik heb niks tegen homo's natuurlijk voor de rest.
0 x