Eddy Van Notegem (Daan Hugaert)
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
- smurfin
- Poster rang 2

Re: Eddy Van Notegem (Daan Hugaert)
Ik vind het verhaaltje van de brouwers eigenlijk ook nog wel interessant. Hoe die mannen bij de bank en bij hun vrouwen proberen om aan geld te geraken enzo...
0 x
- Christel
- Poster rang 5

- x 3251
- x 1602
Ja, en hoe dat keer op keer mislukt is tot nu toe.smurfin schreef:Ik vind het verhaaltje van de brouwers eigenlijk ook nog wel interessant. Hoe die mannen bij de bank en bij hun vrouwen proberen om aan geld te geraken enzo...
Nou ja, Rosa is toch al "om". Toch handig als je vrouw schrik heeft om buitengesloten te worden en daardoor alsnog toegeeft..
Geert zal zijn eigen zin wel door drammen omdat hij boos is en Frank ook wel, omdat hij gewoon Frank is. Dag spaarboekje
Ik ben vooral benieuwd hoe dat biergebeuren ze een hele bult geld afhandig gaat maken, want op de een of andere manier kan ik me niet voorstellen dat dit goed af gaat lopen...
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
-
lord F.
- Poster rang 5

Heb toch de indruk dat het een betere investering is dan destijds met de Swingende Loodgieters.Christel schreef:Ja, en hoe dat keer op keer mislukt is tot nu toe.smurfin schreef:Ik vind het verhaaltje van de brouwers eigenlijk ook nog wel interessant. Hoe die mannen bij de bank en bij hun vrouwen proberen om aan geld te geraken enzo...![]()
Nou ja, Rosa is toch al "om". Toch handig als je vrouw schrik heeft om buitengesloten te worden en daardoor alsnog toegeeft..![]()
Geert zal zijn eigen zin wel door drammen omdat hij boos is en Frank ook wel, omdat hij gewoon Frank is. Dag spaarboekje![]()
Ik ben vooral benieuwd hoe dat biergebeuren ze een hele bult geld afhandig gaat maken, want op de een of andere manier kan ik me niet voorstellen dat dit goed af gaat lopen...
Dat was iets waar ze enkel zelf wild van werden.
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
- Christel
- Poster rang 5

- x 3251
- x 1602
Da's waar, maar veel erger dan de Swingende Loodgieters kan ook bijna niet hè? De mensen wilden die CD's destijds niet eens als onderzetters gebruiken...lord F. schreef:Heb toch de indruk dat het een betere investering is dan destijds met de Swingende Loodgieters.
Dat was iets waar ze enkel zelf wild van werden.
Op zich is dat bierplan nog zo slecht niet, zeker omdat het schijnbaar wel lekker was, maar met dat bij elkaar verzonnen recept wat ze nu hebben, het gedonder rond het geld, David die ze totaal niet kennen en Eddy en Frank die dat allemaal mee moeten regelen, heb ik er toch niet zo'n goed gevoel bij. Ik kan Simonne en Marianne maar al te goed begrijpen...
0 x
-
Lazylady
- x 435
-
Rieka
- x 435
Veel, me dunkt!Lazylady schreef:Swingende... Loodgieters?
Wat heb ik allemaal gemist?!
0 x
- smurfin
- Poster rang 2

-
jessie V.
- Poster rang 5

- x 694
- x 532
Er is ook wel heel veel geld nodig voor die bierbrouwerij, zoveel geld ging er toch niet om bij de swingende loodgieters?
0 x
- Christel
- Poster rang 5

- x 3251
- x 1602
Nee, zeker niet... Ik meen dat het laten maken van die CD's destijds iets van €11.000,- moest kosten. In elk geval kostte het hele gebeuren in totaal nog geen €50.000,- . Toen kregen ze dat geld ook al niet rond, en waren ze achteraf ook nog eens alles kwijt. Ik ben eens benieuwd hoe het nu gaat lopen, want mocht het nu fout gaan dan zijn de gevolgen redelijk desastreus...jessie V. schreef:Er is ook wel heel veel geld nodig voor die bierbrouwerij, zoveel geld ging er toch niet om bij de swingende loodgieters?
0 x
-
jessie V.
- Poster rang 5

- x 694
- x 532
Dat van die ezel en die steen kennen de loodgieters zeker niet 
0 x
- Christel
- Poster rang 5

- x 3251
- x 1602
Uhm...Nee, duidelijk niet.jessie V. schreef:Dat van die ezel en die steen kennen de loodgieters zeker niet
0 x
-
lord F.
- Poster rang 5

bwa, die brouwerij kunnen ze nog terug verkopen als het niet draait. 
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
- satine
- Poster rang 5

- x 1667
- x 2572
Die verkoper heeft de oorspronkelijke prijs (500.000 euro, want dat zou ze waard zijn) al gehalveerd, dat zal niet zijn omdat er zoveel gegadigden zijn.lord F. schreef:bwa, die brouwerij kunnen ze nog terug verkopen als het niet draait.
En dat er nog een kaper op de kust is, en dat ze ten laatste vrijdag moeten beslissen - da's een truc die al zo oud is als de straat.
Dus zo makkelijk is een brouwerij verkopen nu ook weer niet, lijkt mij.
En waar heeft Eddy zijn 50.000 euro vandaan eigenlijk?
0 x
- Christel
- Poster rang 5

- x 3251
- x 1602
Van dezelfde ezel als waar Rosa haar geld vandaan heeft? Anders weet ik het ook niet...satine schreef:En waar heeft Eddy zijn 50.000 euro vandaan eigenlijk?
0 x
-
fresia
- Poster rang 1

Van dokter geert
Dat is Nancy gaan vragen voor haar slurfke uit de nood te helpen
Dat is Nancy gaan vragen voor haar slurfke uit de nood te helpen
0 x