Frank Bomans (Pol Goossen)

Hier kan je alles kwijt over de personages uit Thuis.
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Plaats reactie
Briseis
Poster rang 1
Poster rang 1

Re: Frank Bomans (Pol Goossen)

Bericht door Briseis »

Ik vind ook dat Frank gelijk heeft. Het is eerder Eddy die enkel en alleen aan het geld kan denken. Zijn familierecept was zo geheim, maar voor 27000 euro (90% van 30 000) wil hij het wel verkopen? Eerder hypocriet vind ik.
0 x
Kwast
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Kwast »

Helemaal mee eens. Eddy kan het niet eens alleen, daar heeft hij helaas het cognitieve vermogen nie voor :lol: hij is wel een ongelofelijke sjaggeraar op deze manier.
0 x
"Die Nacht öffnet ihren Schoß
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"

You can have it all, my empire of dirt
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

Eddy heeft van het begin af aan dankbaar gebruik gemaakt van Waldek en Frank, en dat er niet veel eerder ruzie van is gekomen is eerder verbazend. Ik vond het al best ergerlijk dat hij die etiketjes e.d. compleet naar zich toe trok, en ook rond de verdeling van de kosten is al vanaf het begin gedonder: Eddy wil duidelijk wel de lusten maar niet de lasten.

Hij had dan misschien wel het recept, maar het is o.a. dankzij het geld van Frank en Waldek voor die pan, en de ruimte die Waldek en Rosa beschikbaar stelden, dat hij dat Slurfke heeft kunnen maken. Anders was er sowieso geen sprake van dat hele bier geweest. Ik vind dus ook dat Frank groot gelijk had.
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
Lazylady
x 435

Bericht door Lazylady »

Kwast schreef:Ach, hij heeft wel gelijk vind ik. Frank en Eddy waren toch al niet zulke grote vrienden. Dit soort samenwerkingsverbanden is gedoemd om te mislukken als je het niet allemaal netjes op papier zet. Geen idee hoe het in België er aan toe gaat maar hier in Nederland kan je niet eens zoiets aangaan zonder dat je geregistreerd staat bij de Kamer van Koophandel. Als ik het goed begrepen heb is dat in België niet echt anders. Het is toch jammerlijk dat Eddy er met de grote winst vandoor gaat en dat Waldek en Frank maar een fooi krijgen?
Ja, ik vind het ook terecht! Eddy is gewoon een stomme sukkel en dat zal hij altijd blijven... Waar was hij geraakt zonder Frank en Waldek?
0 x
Crackers
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Crackers »

Gedaan met de slurf van Eddy. Het recept is vernietigd.
0 x
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!
Kwast
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Kwast »

Heerlijk Helder Heineken! Cheers heren, op naar de volgende catastrofe! Haha en dan zie je Frank gaan, dan komt Waldek erachteraan.
0 x

lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door lord F. »

Kwast schreef:Heerlijk Helder Heineken! Cheers heren, op naar de volgende catastrofe! Haha en dan zie je Frank gaan, dan komt Waldek erachteraan.
Ze gaan wel niet zo wanhopig geworden zijn dat ze zo'n rotzooi als Heineken aan het drinken zijn zeker? :mrgreen:
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
Kwast
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Kwast »

lord F. schreef:
Kwast schreef:Heerlijk Helder Heineken! Cheers heren, op naar de volgende catastrofe! Haha en dan zie je Frank gaan, dan komt Waldek erachteraan.
Ze gaan wel niet zo wanhopig geworden zijn dat ze zo'n rotzooi als Heineken aan het drinken zijn zeker? :mrgreen:
Haha ik hoop het :lol:
0 x

Peter Jansens
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door Peter Jansens »

Dus Frank heeft plots nog een spaarboekje ontdekt met daarop 50.000 Euro, waarom heeft hij dan indertijd moeten lenen om de aandelen van Sani Techniek te kopen? Heeft men ooit vroeger over dit boekje gesproken of is dit een 'deus ex machina' door een fantasieloze scenarist?
0 x
Niet pikken, wel nitpicken.
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

Peter Jansens schreef:Dus Frank heeft plots nog een spaarboekje ontdekt met daarop 50.000 Euro, waarom heeft hij dan indertijd moeten lenen om de aandelen van Sani Techniek te kopen? Heeft men ooit vroeger over dit boekje gesproken of is dit een 'deus ex machina' door een fantasieloze scenarist?
'k Denk het laatste, tenzij ik ook iets gemist heb... :think: :whistle:
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
Nickos
Poster rang 2
Poster rang 2
x 1
x 7

Bericht door Nickos »

Over het strafblad van Eddy was er discussie maar het is nu niet dat Frank ook nog nooit een gevangenis vanbinnen heeft gezien. (De moord op Neil in seizoen 3 telt niet natuurlijk want daar werd hij vrijgesproken.)
0 x
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door lord F. »

Nickos schreef:Over het strafblad van Eddy was er discussie maar het is nu niet dat Frank ook nog nooit een gevangenis vanbinnen heeft gezien. (De moord op Neil in seizoen 3 telt niet natuurlijk want daar werd hij vrijgesproken.)
Frank heeft ook een tijdje in Leuven Centraal gezeten omdat hij vader Vercammen in coma geslagen heeft. ;)
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
johan1969
Poster rang 5
Poster rang 5
x 26
x 276

Bericht door johan1969 »

Ik had toch wel verwacht dat Frank die 50.000 euro moest teruggeven van Simonne !!!
0 x
Crackers
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Crackers »

johan1969 schreef:Ik had toch wel verwacht dat Frank die 50.000 euro moest teruggeven van Simonne !!!
hij kan die niet terug geven, hij heeft er een brouwerij mee gekocht. Hij heeft het contract getekend.
0 x
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!
johan1969
Poster rang 5
Poster rang 5
x 26
x 276

Bericht door johan1969 »

Ik vind dat hij er nogal licht vanaf komt, al moest hij blijkbaar wel op de zetel slapen.
0 x
Plaats reactie