Wat er niet klopt in Thuis
Forumregels
Hieronder komt alles te staan wat met Thuis te maken heeft. Let op, alle verhaallijnen rondom bepaalde personages horen in het personagesforum (http://thuisonline.be/viewforum.php?f=1)(Geen spoilers !)
Hieronder komt alles te staan wat met Thuis te maken heeft. Let op, alle verhaallijnen rondom bepaalde personages horen in het personagesforum (http://thuisonline.be/viewforum.php?f=1)(Geen spoilers !)
- Kwast
- Poster rang 5

Re: Wat er niet klopt in Thuis
Ik vond het maar heel maf hoe snel het bloeddrukmeten ging.
0 x
"Die Nacht öffnet ihren Schoß
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"
You can have it all, my empire of dirt
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"
You can have it all, my empire of dirt
-
Ann+
- x 435
ik vond het ook raar dat Dokter Geert niet even de waarden van de bloeddruk gaf..
0 x
- johan1969
- Poster rang 5

- x 26
- x 276
En waarom vertelt hij dat aan Marianne ? Nog nooit van beroepsgeheim gehoord ?
0 x
- martha
- Poster rang 5

- x 976
- x 579
Ook erop gelet dat gisteren in de zus en zo Frank "Leo" zegde tegen Waldek ? Leo zat er op dat ogenblik er nog niet bij.
0 x
-
Ann+
- x 435
ik heb ook gehoord, maar er niet bij stilgestaan dat dit een vergissing van Frank was....
0 x
-
Valda
- Poster rang 1

Zo vergis ik me zelf ook wel meermaals...
0 x
tomorrow is another day...
- azerty1984
- Nog geen rang
die bloedneus van peggy...
amai die bloeit snel !!
en wie gaat er nu naar de bank om 50.000€ te lenen zonder vast werk, de dag van vandaag krijg je nog geen 2500€ zonder vast werk.
ze spreken daar allemaal over 50.000€ wat een enorm bedrag is zoals ze zouden spreken over 500€
als er een persoon uit mijn familie 500€ vraagt ok, maar 50.000€? bah...ik denk wel dat ik dat ergens in een vergeten schuif liggen heb
amai die bloeit snel !!
en wie gaat er nu naar de bank om 50.000€ te lenen zonder vast werk, de dag van vandaag krijg je nog geen 2500€ zonder vast werk.
ze spreken daar allemaal over 50.000€ wat een enorm bedrag is zoals ze zouden spreken over 500€
als er een persoon uit mijn familie 500€ vraagt ok, maar 50.000€? bah...ik denk wel dat ik dat ergens in een vergeten schuif liggen heb
0 x
-
lord F.
- Poster rang 5

Hij is geen werkloze, maar een beginnende zelfstandige hé. 
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
- azerty1984
- Nog geen rang
is nog erger !!lord F. schreef:Hij is geen werkloze, maar een beginnende zelfstandige hé.
0 x
- Peter Jansens
- Poster rang 2

het is raar hoe ze allemaal geld weten te vinden...
Frank heeft plots een spaarpot gevonden in een vergeten kartonnen doos onder het bed
Rosa heeft plots 50000 Euro op overschot hoewel ze net een volledige bed and breakfast hebben opgestart en dus diep in de schulden zou moeten zitten...
Frank heeft plots een spaarpot gevonden in een vergeten kartonnen doos onder het bed
Rosa heeft plots 50000 Euro op overschot hoewel ze net een volledige bed and breakfast hebben opgestart en dus diep in de schulden zou moeten zitten...
0 x
Niet pikken, wel nitpicken.
- Christel
- Poster rang 5

- x 3251
- x 1602
Een Bed&Breakfast die ze bovendien zonder het geld van Marianne niet op konden starten. Dat hebben ze toen letterlijk gezegd. En nu heeft Rosa weer zoveel spaargeld? Nee, daar klopt inderdaad geen snars van...Peter Jansens schreef:het is raar hoe ze allemaal geld weten te vinden...
Frank heeft plots een spaarpot gevonden in een vergeten kartonnen doos onder het bed![]()
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
- Luc
- Poster rang 4

Of ze moeten Marianne destijds wat wijs gemaakt hebben. Misschien is Rosa inderdaad wel rijk (ze heeft toch nog van Walter geerfd ?) en deed ze alsof ze geen rotte bal had om zo wat meelij te wekken ?
0 x
-
lord F.
- Poster rang 5

Nonkel Tuur is mss intussen gestorven zonder dat we dat weten?Peter Jansens schreef: Rosa heeft plots 50000 Euro op overschot hoewel ze net een volledige bed and breakfast hebben opgestart en dus diep in de schulden zou moeten zitten...
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
- azerty1984
- Nog geen rang
En de pot drugs die waldek vond in de schuur,
Op een gegeven moment zoomde de camera op de pot die bijna halfvol zat,
al die kleine zakjes te samen geven toch niet deze hoeveelheid? zelfs op zijn werkbroek zat het vol met bloem
simonne en frank hebben alle twee toch maar een klein salaris? hebben ze in die korte tijd zoveel geld gespaard?
zelfs na 2 jaar werken met twee (nu 1)basis salarisen kan je dat bedrag toch niet sparen?
in de noorderzon zegt simonne dat ze een flat screen willen kopen voor franky (dat ze al hebben)
maar ze had er al het geld niet voor
misschien had ze vergeten dat ze nog een dikke som geld had op de spaarrekening ?
En nog iets...frank begon aan simmone te vragen om dat spaargeld te gebruiken, en simmone zei, "50.000€"?
Zit er toevallig 50.000€ op die rekening of nog meer?
heel dat biergedoe klopt van geen kanten...van het verloren recept dat ze terugvinden met un tong en het geldprincipe...
Op een gegeven moment zoomde de camera op de pot die bijna halfvol zat,
al die kleine zakjes te samen geven toch niet deze hoeveelheid? zelfs op zijn werkbroek zat het vol met bloem
simonne en frank hebben alle twee toch maar een klein salaris? hebben ze in die korte tijd zoveel geld gespaard?
zelfs na 2 jaar werken met twee (nu 1)basis salarisen kan je dat bedrag toch niet sparen?
in de noorderzon zegt simonne dat ze een flat screen willen kopen voor franky (dat ze al hebben)
misschien had ze vergeten dat ze nog een dikke som geld had op de spaarrekening ?
En nog iets...frank begon aan simmone te vragen om dat spaargeld te gebruiken, en simmone zei, "50.000€"?
Zit er toevallig 50.000€ op die rekening of nog meer?
heel dat biergedoe klopt van geen kanten...van het verloren recept dat ze terugvinden met un tong en het geldprincipe...
0 x
- johan1969
- Poster rang 5

- x 26
- x 276
Ze huren de Zus en Zo maar, ze hebben t niet gekocht he.lord F. schreef:Nonkel Tuur is mss intussen gestorven zonder dat we dat weten?Peter Jansens schreef: Rosa heeft plots 50000 Euro op overschot hoewel ze net een volledige bed and breakfast hebben opgestart en dus diep in de schulden zou moeten zitten...
0 x