Femke De Grote (Vanya Wellens)
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
- Christel
- Poster rang 5

- x 3251
- x 1602
Re: Femke De Grote (Vanya Wellens)
Da's ook wel weer waar...
En misschien speelt het ook wel mee dat het weer Femke is waar dit mee voorvalt. De laatste keer dat zij "normaal" heeft rondgelopen, zonder een heleboel toestanden, is echt seizoenen geleden.
En misschien speelt het ook wel mee dat het weer Femke is waar dit mee voorvalt. De laatste keer dat zij "normaal" heeft rondgelopen, zonder een heleboel toestanden, is echt seizoenen geleden.
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
-
Ann+
- x 435
Ik hoop dat zij volgend seizoen eens wat rust mag hebben.. gewoon eens een jaartje tot het "decor" behoren, in plaats van van de ene gekke toestand in de andere te belanden...
0 x
- Sasha
- Poster rang 1

Ja , ik gun Femke ook wat rust. Ik wil de Femke van vroeger terug. Vriendelijk meisje , dat toch niet op haar mondje is gevallen. Niet met allerlei problemen enzo.
Maar voor Vanya Wellens moet het wel leuk zijn. Zij is een van de weinige die de ene prominente verhaallijn na de andere krijgt. En altijd wel een fors stukje mag acteren.
Ze zullen doorhebben dat zij een van hun betere actrices is zeker.
Maar voor Vanya Wellens moet het wel leuk zijn. Zij is een van de weinige die de ene prominente verhaallijn na de andere krijgt. En altijd wel een fors stukje mag acteren.
Ze zullen doorhebben dat zij een van hun betere actrices is zeker.
0 x
-
Briseis
- Poster rang 1

Vanya is inderdaad een van de betere actrices, er zijn er een heel aantal die ik echt niet goed vind acteren (in Thuis, ik weet niet hoe ze verder acteren)
0 x
-
lord F.
- Poster rang 5

ja, ik vermoed dat er niet veel acteurs zijn die graag even "decor" spelen om hun personage wat "rust" te gunnen. 
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
- Kwast
- Poster rang 5

Ach, als plant of als keukentrap, kan ook leuk zijn. Staat toch beeldig op hun CV cq portfolio? 
0 x
"Die Nacht öffnet ihren Schoß
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"
You can have it all, my empire of dirt
- martha
- Poster rang 5

- x 975
- x 579
Ik was wel verbaasd dat Femke die coke snoof (heel onhandig) in de bureau van de Taxi's 
0 x
- Kwast
- Poster rang 5

Heel vreemd inderdaad. Dat ze daar dan ook zo gewoon door blijft reageren en doen vind ik nog veel gekker.
0 x
"Die Nacht öffnet ihren Schoß
- satine
- Poster rang 5

- x 1664
- x 2569
Femke hoeft van mij geen 'rust' te krijgen, maar een leukere verhaallijn mag wel.
Ik zie haar wel graag spelen, maar soms heb ik zo te doen met haar, ze heeft buiten Nancy ook letterlijk niemand meer.
Eigen schuld of niet - de meeste mensen houden zoiets niet lang vol, niet moeilijk dat ze haar toevlucht neemt tot 'iets'.

Ik zie haar wel graag spelen, maar soms heb ik zo te doen met haar, ze heeft buiten Nancy ook letterlijk niemand meer.
Eigen schuld of niet - de meeste mensen houden zoiets niet lang vol, niet moeilijk dat ze haar toevlucht neemt tot 'iets'.
Zou ze niet die pillen ook nog nemen zodat ze een beetje 'in balans' is, voor zover druggebruikers dat (kunnen) zijn?Kwast schreef:Dat ze daar dan ook zo gewoon door blijft reageren en doen vind ik nog veel gekker.
0 x
- Christel
- Poster rang 5

- x 3251
- x 1602
Dat heb ik me ook al afgevraagd, en denk ik eigenlijk wel. Zeker toen ze pasgeleden op haar bed viel, helemaal uitgeput...satine schreef:Zou ze niet die pillen ook nog nemen zodat ze een beetje 'in balans' is, voor zover druggebruikers dat (kunnen) zijn?Kwast schreef:Dat ze daar dan ook zo gewoon door blijft reageren en doen vind ik nog veel gekker.
En ook van mij hoeft ze geen rust te krijgen, maar wat minder ellende mag inderdaad wel. Het is echt treurnis alom de laatste paar seizoenen, alsof zij het enige personage in "Thuis" is dat voor het ongeluk geboren is ofzo (al dan niet zelf gezocht, maar toch..).
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
- johan1969
- Poster rang 5

- x 26
- x 276
Die verhaallijn is wel serieus afgezaagd, hebben we al met Sofie gehad. Het 'deftige' meisje dat in de val van drugs trapt ...
0 x
-
lord F.
- Poster rang 5

Op een andere manier hé. Bij Sofie was het om Renzo te "helpen".johan1969 schreef:Die verhaallijn is wel serieus afgezaagd, hebben we al met Sofie gehad. Het 'deftige' meisje dat in de val van drugs trapt ...
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
- Crackers
- Poster rang 5

Ik vind het ook niet meer leuk om naar te kijken. Best bij Rafael in een afkickcentrum stoppen.
0 x
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!
-
pfft
- x 435
Rafaël zit niet in een afkickcentrum.Crackers schreef:Ik vind het ook niet meer leuk om naar te kijken. Best bij Rafael in een afkickcentrum stoppen.
0 x