Tom De Decker (Wim Stevens)
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
- Kwast
- Poster rang 5

Re: Tom De Decker (Wim Stevens)
Absoluut net zoals het weer, dat is ook elke dag weer anders.
0 x
"Die Nacht öffnet ihren Schoß
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"
You can have it all, my empire of dirt
- Crackers
- Poster rang 5

wat een afschuwelijk lelijke hemden draagt die Tom toch altijd 
0 x
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!
- Christel
- Poster rang 5

- x 3251
- x 1602
Verschrikkelijk lelijk inderdaad. Die motiefjes...Crackers schreef:wat een afschuwelijk lelijke hemden draagt die Tom toch altijd
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
- Tomboy
- Poster rang 1

Ik vind Tom ook absoluut niet de uitstraling van een advocaat hebben met zijn kleding. Hij zou wel een voorbeeld aan Geert mogen nemen, jasje, dasje....gewoon een mooi pak 
0 x
- fan_van_marianne
- Poster rang 2

Prachtexemplaren gewoon, verschrikkelijk 
0 x
Intelligentie krijgt men mee, wijsheid moet men leren...
- Kwast
- Poster rang 5

Ik vind die dingen die Tom draagt buitengewoon wanstaltig. Als het hem dan nog eens leuk stond maar ze zijn alles behalve flateus te noemen
0 x
-
dafkapin
- Nog geen rang
en mochten zijn hemden nu nog eens mooi passen, maar ik heb altijd de indruk dat ze net ietsie te klein zijn
0 x
- Crackers
- Poster rang 5

of zijn buik iets te dikdafkapin schreef:en mochten zijn hemden nu nog eens mooi passen, maar ik heb altijd de indruk dat ze net ietsie te klein zijn
0 x
- Christel
- Poster rang 5

- x 3251
- x 1602
Crackers schreef:of zijn buik iets te dikdafkapin schreef:en mochten zijn hemden nu nog eens mooi passen, maar ik heb altijd de indruk dat ze net ietsie te klein zijn
Feit is dat de knoopjes wel de nodige druk af moeten kunnen inderdaad.
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
- Crackers
- Poster rang 5

ik begrijp niet dat die knopen niet tegen 100 per uur tot tegen het plafond springen van de druk die ze moeten ondervindenChristel schreef:Crackers schreef:of zijn buik iets te dikdafkapin schreef:en mochten zijn hemden nu nog eens mooi passen, maar ik heb altijd de indruk dat ze net ietsie te klein zijn![]()

0 x
- Kwast
- Poster rang 5

Crackers schreef:ik begrijp niet dat die knopen niet tegen 100 per uur tot tegen het plafond springen van de druk die ze moeten ondervindenChristel schreef:Crackers schreef:of zijn buik iets te dikdafkapin schreef:en mochten zijn hemden nu nog eens mooi passen, maar ik heb altijd de indruk dat ze net ietsie te klein zijn![]()
0 x
- Kwast
- Poster rang 5

Tom tom tom, waar ben je mee bezig? Hij laat Lynn een cadeau kopen voor zijn dochter, dan ben je toch niet goed wijs? Hij wilde haar geld geven... alsof dat leuk is voor een kind op die leeftijd. Hij maakt zich er wel heel gemakkelijk van af vind ik. Dan nog het lef hebben om er zo over te stoeven. Ik vind dat echt schandalig. Goed, het zou stom zijn als hij had toegegeven dat hij het niet zelf had gekocht maar hij had ook wel iets minder zichzelf op de borst kunnen kloppen. Waarom ging hij eigenlijk niet zelf dat cadeau kopen ipv Lynn er voor op te laten draaien?
0 x
-
Lazylady
- x 435
Inderdaad. Een dikke vette egoïst is het geworden. Triestig.Kwast schreef:Tom tom tom, waar ben je mee bezig? Hij laat Lynn een cadeau kopen voor zijn dochter, dan ben je toch niet goed wijs? Hij wilde haar geld geven... alsof dat leuk is voor een kind op die leeftijd. Hij maakt zich er wel heel gemakkelijk van af vind ik. Dan nog het lef hebben om er zo over te stoeven. Ik vind dat echt schandalig. Goed, het zou stom zijn als hij had toegegeven dat hij het niet zelf had gekocht maar hij had ook wel iets minder zichzelf op de borst kunnen kloppen. Waarom ging hij eigenlijk niet zelf dat cadeau kopen ipv Lynn er voor op te laten draaien?
0 x
- Kwast
- Poster rang 5

Ik vind het echt jammer. Er waren nog momenten, ook vorige afleveringen en afleveringen in het jaar 1800 dat hij ook lief kon zijn, zorgzaam en dat hij zowaar zijn gevoelens toonde maar daar is nu niets meer van over. Tom ontpopt zich tot schoft van de eeuw. Ik vind dat als liefhebber van... heel erg jammer. Ook naar zijn dochtertje is hij niet lief, naar niemand. Hij doet tegen Lynn aardig omdat zij hem de ruimte geeft iets van zichzelf aan haar te doneren... om "de daad" maar netjes uit te drukken.
Jammer, heel jammer! Hopelijk krijgt hij het ongekend onder zijn voeten van de vader van Lynn, zodanig dat hij zich beseft waar hij mee bezig is en weer een beetje normaal wordt. In elk geval minder arrogant en een heel stuk minder egoïstisch. Ik denk dat het dan een stuk aangenamer wordt met die gast.
Ja, zelfs in barre tijden blijf ik trouw... moet ook wel, anders heb ik dat shirt voor nop laten drukken
Jammer, heel jammer! Hopelijk krijgt hij het ongekend onder zijn voeten van de vader van Lynn, zodanig dat hij zich beseft waar hij mee bezig is en weer een beetje normaal wordt. In elk geval minder arrogant en een heel stuk minder egoïstisch. Ik denk dat het dan een stuk aangenamer wordt met die gast.
Ja, zelfs in barre tijden blijf ik trouw... moet ook wel, anders heb ik dat shirt voor nop laten drukken
0 x
- fan_van_marianne
- Poster rang 2

En dan zwijgen we nog maar over dat afgrijselijk hemd dat hij aanhad gisteren 
0 x
Intelligentie krijgt men mee, wijsheid moet men leren...