David Magiels (Bob De Moor)
-
- x 435
Re: David Magiels (Bob De Moor)
Inderdaad... je zag het van ver aankomen, dat er iets ging gebeuren tussen Marianne en David.. Zou David lukken in zijn opzet, en Marianne kunnen overtuigen om samen iets te hebben?
0 x
- Luc
- Poster rang 4
Raar koppel dan wel David en Marianne.. hebben toch niks gemeenschappelijks ? Behalve dan hun dochters, wat zouden die er van vinden ?
0 x
- Christel
- Poster rang 5
- x 3251
- x 1602
Mja, dat vraag ik me ook af! Denk dat Mayra haar vader alvast niet echt dankbaar gaat zijn voor zijn actie, en Ann ook niet. Als ze er al achter komen tenmiste...
Als David het voor elkaar krijgt om Marianne en Geert helemaal uit elkaar te wrikken, dan is Ann niet alleen haar "stiefvader" kwijt, maar ook haar collega waarschijnlijk. En Ann is toch nogal gek met Geert... Dat brengt Mayra ook best wel in een lastige situatie lijkt me.
Als David het voor elkaar krijgt om Marianne en Geert helemaal uit elkaar te wrikken, dan is Ann niet alleen haar "stiefvader" kwijt, maar ook haar collega waarschijnlijk. En Ann is toch nogal gek met Geert... Dat brengt Mayra ook best wel in een lastige situatie lijkt me.
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
- Kimmeke
- Poster rang 4
- x 1
Wel smerig eigelijk eerst Geert een verassing helpen bedenken en dan Marianne zelf binnen willen doen 

0 x
- satine
- Poster rang 5
- x 1662
- x 2567
Dat dacht ik ook direct: toffe manier om de persoon die jou als 'een vriend' ziet voor zijn gastvrijheid te bedanken! 

0 x
- Christel
- Poster rang 5
- x 3251
- x 1602
Wat een uitleg ook, dat zijn vriendschap met Geert, losstaat van zijn gevoelens voor Marianne.
Geert zal het graag horen!

0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
-
- x 435
Inderdaad, klinkklare onzinChristel schreef:Wat een uitleg ook, dat zijn vriendschap met Geert, losstaat van zijn gevoelens voor Marianne.![]()
David kan maar beter weggaan als hij zijn gevoelens niet onder controle houdt

0 x
-
- x 435
-
- Poster rang 5
- x 690
- x 532
Ik mag David wel. Alleen zijn dochter is een zeurkous. Eerst over zijn ogen en nu "ziet hij er weer zo vermoeid uit". Het is geen klein kind meer, hoor!
0 x
-
- x 435
Tja, ze zal zich zorgen maken om haar oude vader zeker.jessie V. schreef:Alleen zijn dochter is een zeurkous. Eerst over zijn ogen en nu "ziet hij er weer zo vermoeid uit". Het is geen klein kind meer, hoor!

0 x
-
- Poster rang 5
- x 690
- x 532
-
- x 435
Hij ziet er toch niet meer van de jongste uit, vind ik.jessie V. schreef:Zo oud is hij nou ook weer niet en seniel al evenmin.

0 x
- smurfin
- Poster rang 2
Ja, ik vind ook dat Mayra wat overbezorgd is en doet alsof hij nog een klein kind is.
Maar David is echt over de schreef gegaan. Hij had zijn gevoelens onder controle moeten houden en geen misbruik moeten maken van de 'vriendschap' met Geert.
Maar David is echt over de schreef gegaan. Hij had zijn gevoelens onder controle moeten houden en geen misbruik moeten maken van de 'vriendschap' met Geert.
0 x
-
- x 435
Vind ik ook. Triest.smurfin schreef:Maar David is echt over de schreef gegaan. Hij had zijn gevoelens onder controle moeten houden en geen misbruik moeten maken van de 'vriendschap' met Geert.
Hij heeft echt zoiets vreemds hé... Of is dat de bedoeling?
0 x
- Luc
- Poster rang 4
Ik begin hem eigenlijk al beu te worden en hij lacht zo altijd geniepig precies.
0 x