David Magiels (Bob De Moor)

Gesloten
Devilex
Poster rang 1
Poster rang 1

Re: David Magiels (Bob De Moor)

Bericht door Devilex »

Volgend mij zal hij net op tijd terug naar het buitenland vertrekken alvorens de vonk tussen hem en Marianne definitief zal overspringen.
0 x
Wallanderjunior
x 435

Bericht door Wallanderjunior »

Devilex schreef:Volgend mij zal hij net op tijd terug naar het buitenland vertrekken alvorens de vonk tussen hem en Marianne definitief zal overspringen.
zou me niet verbazen, David heeft veel respect voor Marianne en Geert, denk ik, en dat zou hem wel eens vlugger kunnen doen vertrekken dan voorzien
maar dat is natuurlijk "koffiedikkijken" :lol:
0 x
kakadiaree
Nog geen rang

Bericht door kakadiaree »

Wallanderjunior schreef:
Devilex schreef:Volgend mij zal hij net op tijd terug naar het buitenland vertrekken alvorens de vonk tussen hem en Marianne definitief zal overspringen.
zou me niet verbazen, David heeft veel respect voor Marianne en Geert, denk ik, en dat zou hem wel eens vlugger kunnen doen vertrekken dan voorzien
maar dat is natuurlijk "koffiedikkijken" :lol:

Want voor dat je het weet kunnen ze hem bijeen vegen :auto-ambulance:
0 x
Ilsemieke
Nog geen rang

Bericht door Ilsemieke »

Zou dat niet wat flauw zijn?
0 x
Wallanderjunior
x 435

Bericht door Wallanderjunior »

Ilsemieke schreef:
Zou dat niet wat flauw zijn?
mij zou dat niet storen :lol: een "vurig" seizoenseinde is voor mij geen noodzaak
0 x
Ann+
x 435

Bericht door Ann+ »

'k weet toch niet of die 2 nu zo goed bij elkaar passen, hoor ... Er is wel meer vuur in de relatie tussen Marianne en David, als tussen Marianne en Geert!
0 x
smurfin
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door smurfin »

Dat zeker. Dat kan nog vonken geven...
0 x
Crackers
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Crackers »

Het valt mij op dat het linker oog van David trager geneest dan het rechter, te zien aan de duur van het ooglapje dat hij draagt. :confusion-confused:

of ben ik de enige die zich hier ferme kopzorgen om maakt?
0 x
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!
Ann+
x 435

Bericht door Ann+ »

Was het de vorige keer ook geen week, voor het genezen was? De operatie is toch nog maar van vorige vrijdag geleden?
0 x
Crackers
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Crackers »

Ann+ schreef:Was het de vorige keer ook geen week, voor het genezen was? De operatie is toch nog maar van vorige vrijdag geleden?
Het was maar een dag of drie en ik vond dat toen ook al heel erg snel na een operatie
0 x
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!
Ann+
x 435

Bericht door Ann+ »

Crackers schreef:
Ann+ schreef:Was het de vorige keer ook geen week, voor het genezen was? De operatie is toch nog maar van vorige vrijdag geleden?
Het was maar een dag of drie en ik vond dat toen ook al heel erg snel na een operatie
het kan zijn dat mijn herinnering mij in de steek laat, maar was de vorige operatie ook niet op een vrijdag, en de vrijdag erop (de dag na de inbraak) was zijn ooglapje weg?
als ik het juist heb ( ik zeg dus niet dat het zo is) moet dat lapje pas morgen weg zijn... want de operatie was ook vorige vrijdag.
0 x
martha
Poster rang 5
Poster rang 5
x 972
x 577

Bericht door martha »

Ik vetrouw Bob nog niet helemaal. Hij kwam gisteren aanzetten met dien "brouwer" en ik hoop maar dat het hier niet zal gaan om "oplichterij". Maar tja, dan zal dat een beetje een doorslagje zijn van "de swingende loodgieters" van enkele seizoenen terug :denk:
0 x
dafkapin
Nog geen rang

Bericht door dafkapin »

den david zal je bedoelen, mamsielief :mrgreen:
0 x
martha
Poster rang 5
Poster rang 5
x 972
x 577

Bericht door martha »

:oops:
0 x
johan1969
Poster rang 5
Poster rang 5
x 26
x 276

Bericht door johan1969 »

t Ligt er weer dik op ! De 'romantische' uitstap van Marianne en Geert was geeneens Geerts idee, maar wel dat van David, die dan ook nog komt logeren !!!!

Ik snap wel niet wat er zo romantisch of leuk is aan kleiduifschieten, maar kom.
0 x
Gesloten