Spoilers laatste week

satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1678
x 2597

Re: Spoilers laatste week

Bericht door satine »

Misschien heeft hij het er niet per se moeilijk mee dat zijn zoon trouwt, maar wel met het feit dat hij twijfelt of dit niet te snel is?
Aflevering 3193 – 23.05.2012
Femke koopt opnieuw coke. Waldek houdt Kasper in de gaten. Geert vraagt de toestemming van Marianne om te investeren. Frank probeert Simonne te overtuigen. Tibo en Franky gaan terug in de clinch. Marianne licht Tom in over David.
uit de spoilers van de laatste week:
Tibo is nog steeds bokkig.
Ten huize Franky worden de plooien glad gestreken.
en allemaal de laatste dagen voor het huwelijk - niet meteen de ideale basis (die er nu ook al niet echt is)

Maar het zou natuurlijk ook kunnen dat Frank gewoon nog eens in zijn oude gewoonten vervalt...
0 x
Sasha
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door Sasha »

fresia schreef:juist op dat forum staat nog niks over spoilers in de laatste week
raar wel he
Misschien post die het hier omdat dit forum actiever is dan het ander.
Ik weet niet he. Ben maar aan het raden.

Maar persoonlijk geloof ik die spoilers wel , en er staat trouwens niets in dat we zelf niet echt hadden kunnen voorspellen he. Niets heel ongeloofwaardig ofzo.

Tibo & Franky maken ruzie --> What else is new ?
Frank heeft het moeilijk --> ze moeten toch een beetje drama hebben op het huwelijk :lol:
Femke kan het goed vinden met Tim --> wie vorige week naar thuis heeft gekeken had dat ook al kunnen raden :mrgreen:
0 x
Ann+
x 435

Bericht door Ann+ »

Luc schreef:
Luc schreef:
Het is de dag van het huwelijk van Franky en Tibo. Frank heeft het er moeilijk mee en grijpt naar de drank, Simonne gaat naar buiten om af te koelen.
Frank aanvaardde toch de geaardheid van zijn zoon intussen ? Rare wending. Maar het lijkt er me wel op dat er iets met Frank staat te gebeuren dan.
Op het moment dat Franky en Tibo het huwelijk gingen aankondigen , had Frank het ook moeilijk.. misschien ziet hij een huwelijk als definitiever dan wanneer Franky en Tibo enkel zouden samenwonen?
0 x
Lazylady
x 435

Bericht door Lazylady »

Laat ons hopen dat TIm Femke weer op het rechte pad helpt dan!
0 x
Sasha
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door Sasha »

Lazylady schreef:Laat ons hopen dat TIm Femke weer op het rechte pad helpt dan!
Inderdaad ! Let us pray :mrgreen:
0 x
Wallanderjunior
x 435

Bericht door Wallanderjunior »

Tim is familie van de "goede fee" of van de "heilige Rita" (hopeloze gevallen) ? :mrgreen: ik heb zo mijn twijfels ... :twisted:
0 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

Wallanderjunior schreef:
Tim is familie van de "goede fee" of van de "heilige Rita" (hopeloze gevallen) ? :mrgreen: ik heb zo mijn twijfels ... :twisted:
Tsja, wie weet draait Tim 180 graden en gaat hij gezellig samen met Femke aan de drugs, dat kan ook nog natuurlijk. :mrgreen:
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
Wallanderjunior
x 435

Christel schreef:
Wallanderjunior schreef:
Tsja, wie weet draait Tim 180 graden en gaat hij gezellig samen met Femke aan de drugs, dat kan ook nog natuurlijk. :mrgreen:
zou me helemaal niet verbazen :lol:
0 x
Luc
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door Luc »

Goh, denk het niet, maar aan de andere kant in real life zitten er bij de politie ook niet allemaal heilige boontjes, dus wat mij betreft mogen ze gerust een politieagent tonen die zijn boekje te buiten gaat, maar ik denk niet dat ze dat gaan doen. Voor Thuis is een politieagent nog altijd een voorbeeldfunctie... ofzo... 8)
0 x
Walsoorden
Nog geen rang

Bericht door Walsoorden »

Een trouw is vrij standaard in de laatste aflevering.
Duidelijk lijkt me ook dat het tussen Frank en Simonne weer flink scheef zit, waarschijnlijk door een stommiteit van Frank.
Misschien dat het geheim van Bram en Jana uitkomt? Of komt het tussen een flinke ruzie tussen Luc en Guy met dramatische afloop? En een kus tussen David en Marianne?

Heb geen idee hoor, ik speculeer maar.
Feit is wel dat bijna ieder seizoenseinde wel een dramatisch hoogtepunt kent en er vaak iemand niet levend vanaf komt.

Nog meer voorspellingen en vermoedens bij andere thuiskijkers?
0 x
Lazylady
x 435

Bericht door Lazylady »

Dan zullen we het zien, hoe geniepig Luckske een mes in de rug van Guy gaat steken...
0 x
Sandertje
Poster rang 1
Poster rang 1
x 15

Bericht door Sandertje »

Misschien heeft Frank het eerder moeilijk dat Bram mee staat te feesten?
0 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

Sandertje schreef:Misschien heeft Frank het eerder moeilijk dat Bram mee staat te feesten?
Mwah, dat denk ik eigenlijk niet. Het zijn niet de beste vrienden (logisch ook), maar Frank heeft toch niet zo'n groot probleem meer met Bram? Hij heeft er zelfs mee samengewerkt de laatste tijd. :)
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1678
x 2597

Bericht door satine »

Ik moet toegeven, moest mijn zoon binnen een paar weken trouwen met iemand die hij nog maar zo kort kent en hun relatie zou ook zo 'turbulent' geweest zijn tot dan toe, dan zou ik ook niet staan juichen.
Ik vind eigenlijk dat Simonneke daar heel licht over gaat: 'hij is zeker van zijn stuk, onze Franky', maar Franky heeft wel Tibo ten huwelijk gevraagd de dag/een paar dagen nadat Tibo zei dat hij het gevoel had dat Franky helemaal niet klaar was voor een relatie en nu is het allemaal rozengeur en maneschijn.
Niet echt de ideale basis - en misschien ziet Frank dat beter dan zijn vrouw?
0 x
Wallanderjunior
x 435

satine schreef:Ik moet toegeven, moest mijn zoon binnen een paar weken trouwen met iemand die hij nog maar zo kort kent en hun relatie zou ook zo 'turbulent' geweest zijn tot dan toe, dan zou ik ook niet staan juichen.
Ik vind eigenlijk dat Simonneke daar heel licht over gaat: 'hij is zeker van zijn stuk, onze Franky', maar Franky heeft wel Tibo ten huwelijk gevraagd de dag/een paar dagen nadat Tibo zei dat hij het gevoel had dat Franky helemaal niet klaar was voor een relatie en nu is het allemaal rozengeur en maneschijn.
Niet echt de ideale basis - en misschien ziet Frank dat beter dan zijn vrouw?
ik heb ook het gevoel dat het een overhaaste beslissing is, dat betekent niet noodzakelijk dat dit huwelijk gedoemd is om te mislukken, afwachten dus ...
0 x
Gesloten