Ik weet het, maar ik kan het niet latenRieka schreef:Peter Jansens schreef:Ssst... er zijn hier mensen die dat spijkers op laag water zoeken vinden... sneeuw in mei is heel normaal... in een soap...fan_van_marianne schreef:Sneeuw en kale bomen in meiIk ben één van die mensen, maar dit was erg opvallend... alleen zou ik niet de moeite doen om dat hier te komen melden.
![]()
Wat er niet klopt in Thuis
Forumregels
Hieronder komt alles te staan wat met Thuis te maken heeft. Let op, alle verhaallijnen rondom bepaalde personages horen in het personagesforum (http://thuisonline.be/viewforum.php?f=1)(Geen spoilers !)
Hieronder komt alles te staan wat met Thuis te maken heeft. Let op, alle verhaallijnen rondom bepaalde personages horen in het personagesforum (http://thuisonline.be/viewforum.php?f=1)(Geen spoilers !)
- fan_van_marianne
- Poster rang 2

Re: Wat er niet klopt in Thuis
0 x
Intelligentie krijgt men mee, wijsheid moet men leren...
- Peter Jansens
- Poster rang 2

Ik heb geen verstand van bier brouwen en wat ik me al een tijdje afvraag. Kunnen ze met dat 10 a 20 liter keteltje (dat telkens in de keuken kookt) genoeg brouwen om een café te bevoorraden, ... en dan dient er nog te worden gegist, gebotteld en nagegist op de fles enz...
En toch beloven ze zo maar een bak aan de 'valse' belastingscontroleur...
En toch beloven ze zo maar een bak aan de 'valse' belastingscontroleur...
0 x
Niet pikken, wel nitpicken.
- satine
- Poster rang 5

- x 1664
- x 2570
- Luc
- Poster rang 4

Zo een grote drukte is dat nu ook weer niet in die Zus&Zo. Heb het daar nog nooit stampenvol gezien. Komen ze wel toe met die voorraad zeker ?
0 x
- Christel
- Poster rang 5

- x 3251
- x 1602
Nou ja, ik weet niet... Slurfkes voor de Zus&Zo én de drankencentrale, en dan zo'n klein pannetje wat daar staat te pruttelen op de keukentafel; ik vind dat toch ook een beetje vreemd hoor... 
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
- martha
- Poster rang 5

- x 976
- x 579
Ik weet niet of mijn opmerking hier thuishoort : het gaat over David : eerst kan hij nergens in de zus en zo "vervoer" vinden om hem naar het ziekenhuis te brengen en in de volgende scene staat hij ten huize Bastiaens met dezelfde vraag. Hoe is hij daar zo vlug gekomen ? "Beam me up, scottie"
En wat de sneeuw in mei betreft : het zijn niet de eerste buitenopnames in de sneeuw die we recentelijk gezien hebben : zo hebben Peggy en Rosa ook al hun ramen gelapt tussen de sneeuwvlokken. Niemand die kon vermoeden dat we begin februari een ferme (en enige) winterprik gekregen hebben.
En wat de sneeuw in mei betreft : het zijn niet de eerste buitenopnames in de sneeuw die we recentelijk gezien hebben : zo hebben Peggy en Rosa ook al hun ramen gelapt tussen de sneeuwvlokken. Niemand die kon vermoeden dat we begin februari een ferme (en enige) winterprik gekregen hebben.
0 x
- Peter Jansens
- Poster rang 2

Neen, maar je kan wel zo filmen dat je geen sneeuw ziet liggen, en bomen vermijden... Overigens kan je sneeuw doen smelten met een warmtekanon.Ann+ schreef:de producers kunnen toch moeilijk even een zoutstrooier gaan huren, om de sneeuw weg te doen, en blaadjes aan de bomen plakken, omdat een in februari opgenomen scene nu eenmaal in mei wordt uitgezonden...
Het amateurisme (ook qua acteren en scenario schrijven) is me dit seizoen wel meer opgevallen dan de andere jaren. Nog even en we zijn in 'Familie'.
0 x
Niet pikken, wel nitpicken.
-
wateenbeesten
- Nog geen rang
Zo erg is dat toch niet van die sneeuw. Tenslotte is het nu toch ook slecht en koud, dus dat valt nog mee. Had het nu 30°C en volle bak zon, dan had het misschien meer gestoord.Peter Jansens schreef:Neen, maar je kan wel zo filmen dat je geen sneeuw ziet liggen, en bomen vermijden... Overigens kan je sneeuw doen smelten met een warmtekanon.Ann+ schreef:de producers kunnen toch moeilijk even een zoutstrooier gaan huren, om de sneeuw weg te doen, en blaadjes aan de bomen plakken, omdat een in februari opgenomen scene nu eenmaal in mei wordt uitgezonden...
Het amateurisme (ook qua acteren en scenario schrijven) is me dit seizoen wel meer opgevallen dan de andere jaren. Nog even en we zijn in 'Familie'.
0 x
- satine
- Poster rang 5

- x 1664
- x 2570
Je kan ook beslissen om gewoon niet meer te kijken en iets leuks gaan doen.Peter Jansens schreef: Neen, maar je kan wel zo filmen dat je geen sneeuw ziet liggen, en bomen vermijden... Overigens kan je sneeuw doen smelten met een warmtekanon.
0 x
- johan1969
- Poster rang 5

- x 26
- x 276
>Mij stoorde het ook heel hard !Rieka schreef:Peter Jansens schreef:Ssst... er zijn hier mensen die dat spijkers op laag water zoeken vinden... sneeuw in mei is heel normaal... in een soap...fan_van_marianne schreef:Sneeuw en kale bomen in meiIk ben één van die mensen, maar dit was erg opvallend... alleen zou ik niet de moeite doen om dat hier te komen melden.
![]()
0 x
-
Ann+
- x 435
Mij stoort dat soort dingen dus helemaal niet... en daar ben ik blij om... er zijn al genoeg dingen, om je aan te ergeren in de wereld, dus liever geen ergernissen tijdens het dagelijks half uurtje soap kijken....
0 x
-
dafkapin
- Nog geen rang
wij gaan dat wel een keer tegen elkaar zeggen, zo van, hèhè, sneeuw in mei, maar maken er geen probleem van
0 x
- Tomboy
- Poster rang 1

Soaps zijn nu eenmaal soaps, die zijn en blijven nu eenmaal een beetje ongeloofwaardig. Wat ik wel een beetje amateuristisch over vind komen is dat wanneer een acteur schijnbaar met klotsende oksels staat te acteren met dientengevolge grote zweetplekken onder de armen ( Wim Stevens), er blijkbaar gewoon opnamen worden gemaakt. Kleine moeite om een schoon shirt aan te trekken lijkt me, fijn voor de kijker en fijn voor Abigail Abraham (tijdens de vrijage van Tom en Lynn op kantoor vlak voor Peter binnenkwam).
0 x
- smurfin
- Poster rang 2

-
Tini
- Nog geen rang
Dienen Slurfkes warm gedronken te worden? Grappig dat dat altijd van dat schap komt en nooit uit de frigo 
0 x