Eddy Van Notegem (Daan Hugaert)
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
- Christel
- Poster rang 5

- x 3251
- x 1602
Re: Eddy Van Notegem (Daan Hugaert)
Dat klopt, David hoefde het alleen maar wat te verbeteren. Nou is het natuurlijk maar te hopen dat Eddy alle andere cijfers goed ingevuld heeft, anders hebben ze alsnog een probleem...
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
-
jessie V.
- Poster rang 5

- x 694
- x 532
Als ik bedenk hoe David dat in eerste instantie heeft uitgelegd aan Eddy, dan heeft Eddy daar helemaal niks aan gedaan. Met alle respect voor Eddy, maar dat ging overduidelijk zijn pet te boven.
0 x
-
Ann+
- x 435
Er waren nochtans reeds een aantal cijfers ingevuld, dus als Eddy dat niet heeft gedaan, wie dan wel?
0 x
-
Wallanderjunior
- x 435
Eddy heeft toch veel noten op zijn zang ...
het is duidelijk dat hij alleen maar wil profiteren van heel de "brouwerij"; de lastige aspecten en kosten schuift hij systematisch door naar de anderen
ben benieuwd of Frank en Waldek dat blijven slikken
0 x
-
lord F.
- Poster rang 5

Blijkbaar niet gezien ze hem nu €250,- afgetroggeld hebben.Wallanderjunior schreef:Eddy heeft toch veel noten op zijn zang ...het is duidelijk dat hij alleen maar wil profiteren van heel de "brouwerij"; de lastige aspecten en kosten schuift hij systematisch door naar de anderen
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
-
Ilsemieke
- Nog geen rang
Hij had zich toch enkel vergist van een 0. Ok, dat kan een groot verschil uitmaken maar uiteindelijk is dat snel gebeurd en als de rest goed was....jessie V. schreef:Als ik bedenk hoe David dat in eerste instantie heeft uitgelegd aan Eddy, dan heeft Eddy daar helemaal niks aan gedaan. Met alle respect voor Eddy, maar dat ging overduidelijk zijn pet te boven.
0 x
-
Briseis
- Poster rang 1

Volledig akkoord, ik heb nog geen enkel positief collegiaal aspect van Eddy gezien in deze hele brouwerijzaakWallanderjunior schreef:Eddy heeft toch veel noten op zijn zang ...het is duidelijk dat hij alleen maar wil profiteren van heel de "brouwerij"; de lastige aspecten en kosten schuift hij systematisch door naar de anderen
0 x
- Christel
- Poster rang 5

- x 3251
- x 1602
Inderdaad. Eddy lijkt heel dat brouwerijgebeuren te zien als iets wat hem "binnen gaat brengen", zowel financieel als qua status. Waldek en Frank heeft hij alleen nodig om het (o.a. financieel) te kunnen realiseren.Briseis schreef:Volledig akkoord, ik heb nog geen enkel positief collegiaal aspect van Eddy gezien in deze hele brouwerijzaakWallanderjunior schreef:Eddy heeft toch veel noten op zijn zang ...het is duidelijk dat hij alleen maar wil profiteren van heel de "brouwerij"; de lastige aspecten en kosten schuift hij systematisch door naar de anderen
Maar Frank en Waldek hebben dat ook wel in de gaten, gezien hun actie met die nep-inspecteur. Ik ben alleen benieuwd hoe lang die actie effect gaat hebben, want ik heb zo het idee dat Eddy er niet zoveel van opgestoken heeft. Hij is alweer bezig met vanalles op eigen houtje te regelen en te bedenken...
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
-
lord F.
- Poster rang 5

Ja, terwijl blijkbaar afgesproken was dat ze dat bier enkel in de Zus & Zo gingen verkopen.
en hij verwaarloost tegelijk ook nog z'n job bij Sanitechniek. Denk dat Luc niet zal blijven geduld hebben met hem.
en hij verwaarloost tegelijk ook nog z'n job bij Sanitechniek. Denk dat Luc niet zal blijven geduld hebben met hem.
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
- Luc
- Poster rang 4

Vond wel grappig dat ze het hadden over De Roste Muis, dat is effectief een café hier in de buurt.
0 x
-
fresia
- Poster rang 1

Eddy draaft ferm door met zijn Bisnisplan
hij ziet zich al miljonair worden
hij ziet zich al miljonair worden
0 x
- Kwast
- Poster rang 5

Eddy draaft wel vaker door. Hij betaalt de taxi niet, typisch. Echt iets voor Eddy. Nu heb ik gemist hoe het is afgelopen
0 x
"Die Nacht öffnet ihren Schoß
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"
You can have it all, my empire of dirt
-
Ann+
- x 435
wil je graag weten hoe het is afgelopen?Kwast schreef:Eddy draaft wel vaker door. Hij betaalt de taxi niet, typisch. Echt iets voor Eddy. Nu heb ik gemist hoe het is afgelopen
0 x
- Kwast
- Poster rang 5

ZekerAnn+ schreef:wil je graag weten hoe het is afgelopen?Kwast schreef:Eddy draaft wel vaker door. Hij betaalt de taxi niet, typisch. Echt iets voor Eddy. Nu heb ik gemist hoe het is afgelopen
0 x
"Die Nacht öffnet ihren Schoß