Femke De Grote (Vanya Wellens)
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
-
Ann+
- x 435
Re: Femke De Grote (Vanya Wellens)
Hij was voor haar aan de beurt.... dus gevolgd heeft haar niet.
0 x
- martha
- Poster rang 5

- x 975
- x 579
Dat Femke maar oplet als zij de valse voorschriften gaat gebruiken. Tim heeft maandag nog gezegd dat de dief van de juwelen een blonde twintiger met normale lichaamsbouw is. En wat is Femke ? Precies 
0 x
- martha
- Poster rang 5

- x 975
- x 579
In West-vlaanderen, waar ik dus woon, hebben de apothekers ook al een PC hoor en internet.fan_van_marianne schreef:Tenzij ze er om gaat in Limburg of West-VlaanderenSasha schreef:Het zal niet meer zo simpel zijn om haar pillen te gaan halen bij de apotheek.
0 x
- johan1969
- Poster rang 5

- x 26
- x 276
- fan_van_marianne
- Poster rang 2

Ik bedoelde gewoon het volgende: als ze een apotheek neemt ver weg van Ternat zal de kans misschien miniem zijn dat ze wordt gepakt. En West-Vlaanderen en Limburg zijn wel veraf 
0 x
Intelligentie krijgt men mee, wijsheid moet men leren...
-
Ann+
- x 435
tenslotte staat er ook niks speciaals op dat voorschrift... pijnstillers met codeïne zullen wel meer voorgeschreven worden, zeker... 't is niet dat er een of ander zwaar verslavend medicijn zoals morfine op staat. Dus als ze verder weggaat, denk ik wel dat het moet lukken.. we zullen het straks of morgen wel zien!
0 x
- Luc
- Poster rang 4

Tja, gaat ze daar de moeite voor doen ? Of ze zou het moeten kunnen combineren met een taxirit, maar dan nog.fan_van_marianne schreef:Ik bedoelde gewoon het volgende: als ze een apotheek neemt ver weg van Ternat zal de kans misschien miniem zijn dat ze wordt gepakt. En West-Vlaanderen en Limburg zijn wel veraf
0 x
- Sasha
- Poster rang 1

Wat Femke nu nodig heeft is een goede portie Tim !
Dat zou haar misschien eens deugd doen. LOL
0 x
-
Rieka
- x 435
Ik weet niet wat jij bedoelt met een goede portie Tim, maar ik denk dat Femke nu allerminst een bevelhebber in huis wil.Sasha schreef:Wat Femke nu nodig heeft is een goede portie Tim !![]()
Ze heeft het al moeilijk genoeg met moeder Nancy, die haar de voorschriftjes wil afnemen..
0 x
- Sasha
- Poster rang 1

Ik bedoelde geen nieuwe relatie of een bevelhebber. Had het op iets helemaal anders.Rieka schreef:Ik weet niet wat jij bedoelt met een goede portie Tim, maar ik denk dat Femke nu allerminst een bevelhebber in huis wil.Sasha schreef:Wat Femke nu nodig heeft is een goede portie Tim !![]()
Ze heeft het al moeilijk genoeg met moeder Nancy, die haar de voorschriftjes wil afnemen..
0 x
- satine
- Poster rang 5

- x 1664
- x 2569
Laat ons het daar maar bij houden, dit is tenslotte een 'alle leeftijden'-forum.
Voor wie toch meer info wil: stuur maar een pb'tje naar Sasha.
Voor wie toch meer info wil: stuur maar een pb'tje naar Sasha.
0 x
- Sasha
- Poster rang 1

Haha. Ik ging ook helemaal niets meer zeggen hoor.
Back on topic : Ben toch blij dat ze op het laatste die voorschriften bij het oud papier heeft gedaan. Maar of dat zo slim was ? En of dat ze dat lang gaat vol houden ? Dat zullen we nog moeten zien.
Back on topic : Ben toch blij dat ze op het laatste die voorschriften bij het oud papier heeft gedaan. Maar of dat zo slim was ? En of dat ze dat lang gaat vol houden ? Dat zullen we nog moeten zien.
0 x
-
fresia
- Poster rang 1

Denk dat Femke rap die voorschriften ga terug halen
Ze heeft nu nog het karakter niet om te stoppen met die pillen
Ze is er nog niet aan toe
Ze heeft nu nog het karakter niet om te stoppen met die pillen
Ze is er nog niet aan toe
0 x
-
Ann+
- x 435
en wat heeft ze met de stempel gedaan?
zolang ze die niet weggooit , geloof ik ook niet, dat ze de kracht zal vinden om te stoppen...
zolang ze die niet weggooit , geloof ik ook niet, dat ze de kracht zal vinden om te stoppen...
0 x