Hoop je dat, of weet je dat?rossefurie schreef:vandaag vurige sensatie ten bureau dedecker...
Tom De Decker (Wim Stevens)
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
-
Rieka
- x 435
Re: Tom De Decker (Wim Stevens)
0 x
-
rossefurie
- x 435
voorfilmpje gisteren...
en natuurlijk fantaseer ik daar wat bij he
en natuurlijk fantaseer ik daar wat bij he
0 x
- fan_van_marianne
- Poster rang 2

-
Lazylady
- x 435
Sloerie of niet, gemeen wicht of niet; Tom heeft het recht niet haar als een lustobject te willen gebruiken!
0 x
-
Rieka
- x 435
Moeten we nu medelijden hebben met iemand die zich laat gebruiken?Lazylady schreef:Sloerie of niet, gemeen wicht of niet; Tom heeft het recht niet haar als een lustobject te willen gebruiken!
Wie gebruikt wie, dat is de vraag!
0 x
-
Lazylady
- x 435
Ik had toch niet de indruk dat Lynn het met zoveel zin zou doen...Rieka schreef:Moeten we nu medelijden hebben met iemand die zich laat gebruiken?<br sab="378">Wie gebruikt wie, dat is de vraag!
0 x
- Tomboy
- Poster rang 1

Wat wordt er bedoeld met 'een paar botten en een sjakosj' ?Ilsemieke schreef:Dat is nog een groot verschil met secretaressedag. Dat bestaat in B ook.Maar ze moet daar efkes sexy zitten wezen om een klant binnen te halen en als bedanking krijg ze een paar botten en een sjakosj. Kan je het nog sexistischer maken?
0 x
- satine
- Poster rang 5

- x 1663
- x 2568
Een paar laarzen en een handtas.Tomboy schreef: Wat wordt er bedoeld met 'een paar botten en een sjakosj' ?
0 x
- Tomboy
- Poster rang 1

- johan1969
- Poster rang 5

- x 26
- x 276
Tom is laag gevallen.
En die meneer van Peteghem ook ! Lynn kon zijn dochter zijn ! En haar pa is een vriend van hem !
Ik denk niet dat er anno 2012 nog veel contracten op deze manier gesloten worden (na een date met een secretaresse)-
Allez, ik mag het hopen !
En die meneer van Peteghem ook ! Lynn kon zijn dochter zijn ! En haar pa is een vriend van hem !
Ik denk niet dat er anno 2012 nog veel contracten op deze manier gesloten worden (na een date met een secretaresse)-
Allez, ik mag het hopen !
0 x
-
fresia
- Poster rang 1

- Christel
- Poster rang 5

- x 3251
- x 1602
Da's waar, en Tom trapt daar met open ogen in. Ik vrees dat hij zich dat gedoe met Lynn nog eens flink gaat beklagen. Wat dat betreft had hij genoeg kunnen leren van Peter, die zich destijds met Nina ook lelijk in zijn vingers gesneden heeft. Maar helaas heeft Tom zijn verstand ietsje te laag zitten dus ook hij zal zijn neus nog wel stoten... 
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
-
Sandertje
- Poster rang 1

- x 15
Alle De Decker heeft zijn naam niet gestolen, want een idioot gedrag de laatste tijd.
0 x
- fan_van_marianne
- Poster rang 2

Haha fijntjeSandertje schreef:Alle De Decker heeft zijn naam niet gestolen, want een idioot gedrag de laatste tijd.
0 x
Intelligentie krijgt men mee, wijsheid moet men leren...
- smurfin
- Poster rang 2

Ik vraag me ook af waar hij mee bezig is. Hij gaat het zich nog beklagen. Al is Lynn uiteraard ook niet onschuldig.
0 x