Mayra Magiels (Muriel Bats)

Gesloten
pnele
Poster rang 1
Poster rang 1
x 8
x 7

Re: Mayra Magiels (Muriel Bats)

Bericht door pnele »

Christel schreef:Oké... De herinnering aan "Brechtje" zorgt er dus voor dat Mayra niet staat te springen om op Sandrine te passen. Ik ben benieuwd hoe dat dan zit...
Doet me ergens heel sterk aan Ingrid en Harry denken, die helemaal in het begin van Thuis meespeelden. Ingrid had de dood van "Bertje" (het kindje van haar zus) op haar geweten (wel per ongeluk, toen ze aan het oppassen was), waardoor ook zij niet meer op kinderen durfde te passen.
Ik ben heel benieuwd of deze verhaallijn 1 op 1 ge-recycled gaat worden. :razz:
Ik dacht daar ook meteen aan toen Mayra begon over Brechtje.
Maar ik zou dit echt wel raar vinden als de scenarioschrijvers dit verhaal opnieuw zouden gebruiken.
Laten we dus hopen van niet.
0 x
Sandertje
Poster rang 1
Poster rang 1
x 15

Bericht door Sandertje »

Ja bijna zeker dat Brechtje het zoontje van Mayra's zus was. Vraag me af of ze nog zal opduiken; :denk:
0 x
martha
Poster rang 5
Poster rang 5
x 972
x 577

Bericht door martha »

Of is Brechtje haar klein broertje ? Wie zegt dat het een recente gebeurtenis is. En bedankt Christel om te posten dat het weleens een doorslagje kan zijn van het verhaal Harry/Ingrid. Gisteren ging er wel bij mij een belletje rinkelen doch ik kon het niet plaatsen.

En waarom mogen de verhaallijnen van de eerste seizoenen niet heropgepakt worden ? Die zijn al zo lang geleden uitgezonden dat er ondertussen al een heel nieuwe generatie Thuis-kijkers is ontstaan en/of een generatie Thuis-kijkers is verdwenen. Ze zijn allemaal niet zoals bibi die kijken vanaf aflevering 1 (maar ik heb ook al een aantal jaartjes op mijn teller staan natuurlijk :shhh: ). Neem die diefstal : ergens zegt mij iets dat het niet bij een eenmalig feit gaat blijven en die verhaallijn komt ook uit de eerste jaargangen van Thuis.
0 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1662
x 2567

Bericht door satine »

Ach ja, we hebben ook nog Lowieke die een oog kwijt raakte toen Marie op hem moest passen.
En Stijn en Jens...

Ben benieuwd of Mayra snel de hulp van Marianne gaat inroepen of niet. ;)
0 x
Wallanderjunior
x 435

Bericht door Wallanderjunior »

hopelijk hoeft ze de hulp van Marianne niet in te roepen

blijkbaar heeft Mayra ergens een trauma opgelopen ivm "kinderoppas" maar ze is al veel veranderd sinds ze Ann kent en zoals Ann terecht opmerkte, heeft ze toch al voor Sandrientje gezorgd; duimen dus :thumbup:
0 x
smurfin
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door smurfin »

Ik ben toch wel benieuwd wat er juist gebeurd is met "Brechtje".
0 x
martha
Poster rang 5
Poster rang 5
x 972
x 577

Bericht door martha »

smurfin schreef:Ik ben toch wel benieuwd wat er juist gebeurd is met "Brechtje".
Hopelijk moet er niet gewacht worden tot de 1ste juni voor we het te weten komen :whistle:
0 x
Mona'ke
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door Mona'ke »

En we weten wat er gebeurd is met Brechtje: wiegendood.
0 x
Wallanderjunior
x 435

Ann en Geert hebben haar op een prachtige manier opgevangen :clap: , Mayra heeft blijkbaar jaren met een serieus trauma rondgelopen ...
0 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

Wallanderjunior schreef:Ann en Geert hebben haar op een prachtige manier opgevangen :clap: , Mayra heeft blijkbaar jaren met een serieus trauma rondgelopen ...
Inderdaad! En begrijpelijk ook... Het zal je maar gebeuren... :shock: :cry:
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
Briseis
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door Briseis »

Christel schreef:Inderdaad! En begrijpelijk ook... Het zal je maar gebeuren... :shock: :cry:
Klopt, ik heb ooit een baby laten vallen terwijl ik aan het babysitten was. Er is niets ernstigs gebeurd, maar als ik er aan denk krijg ik telkens weer de schrik om mijn hart...
0 x
Wallanderjunior
x 435

zou Mayra nu toch nog goesting krijgen om zelf kinderen te krijgen? :angel: Ann zal alvast niet tegenpruttelen, die wil waarschijnlijk niets liever :angelic-flying:
t is misschien niet helemaal realistisch maar een mens mag toch nog eens dromen
0 x
Ann+
x 435

Bericht door Ann+ »

Christel schreef: Inderdaad! En begrijpelijk ook... Het zal je maar gebeuren... :shock: :cry:
Ik ben ooit gaan babysitten samen met een vriendin op haar nichtje en 2 neefjes. Toen de ouders thuiskwamen, was alles in orde met de kinderen. 'S anderdaags morgens vroeg blijkt het jongste kindje overleden aan wiegendood.. De eerstvolgende keren dat ik moest gaan babysitten bij andere kinderen, was ik er toch niet gerust in... en ben heel dikwijls gaan kijken!
0 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1662
x 2567

Bericht door satine »

Wallanderjunior schreef:zou Mayra nu toch nog goesting krijgen om zelf kinderen te krijgen? Ann zal alvast niet tegenpruttelen, die wil waarschijnlijk niets liever
Dat zou van mij ook mogen, maar dan alleen voor het mooie van een zwangerschap/geboorte... niet voor nieuw getouwtrek, dat hebben we met andere kindjes al gehad... :mrgreen:
0 x
Wallanderjunior
x 435

satine schreef:
Wallanderjunior schreef:zou Mayra nu toch nog goesting krijgen om zelf kinderen te krijgen? Ann zal alvast niet tegenpruttelen, die wil waarschijnlijk niets liever
Dat zou van mij ook mogen, maar dan alleen voor het mooie van een zwangerschap/geboorte... niet voor nieuw getouwtrek, dat hebben we met andere kindjes al gehad... :mrgreen:
helemaal akkoord, ook in een soap mag een zwangerschap wel eens normaal verlopen ; zo'n zwangerschap mag voor mij het hele volgende seizoen in beslag nemen (in werkelijkheid duurt dat toch ook wat langer dan een paar weken :lol: ) en het zou niet alleen voor Ann en Mayra een mooie verhaallijn geven :dance:
0 x
Gesloten