Aanvullend was het ook de beste vriend van Eric (voor de nieuwelingen >> de huidige supporterscoach van Club BruggeChristel schreef:Walter Frans is de ex van Marianne. Zijn karakter was zo'n beetje tegenovergesteld aan dat van Marianne, en in eerste instantie koos ze dan ook voor Robert Swerts als partner, vanwege de "standing" (Swerts en Walter Frans zaten allebei achter Marianne aan). Toen na verloop van tijd bleek dat Robert Swerts de serieverkrachter was waar het halve dorp al een tijd naar op zoek was, ving Walter Frans haar op en werden ze alsnog een koppel. Dat ging een tijdje goed (met nogal wat wederzijds gekibbel, maar dat hield het spannend zullen we maar zeggen
), totdat de ex van Walter Frans weer op de proppen kwam. Betty had Walter Frans eens laten zitten voor zijn beste vriend, maar bleek spijt te hebben van die beslissing. Ze deed er dan ook alles aan om Walter Frans weer terug te krijgen, met een gruwelijk jaloerse Marianne als gevolg. Soms terecht, soms onterecht overigens, want Walter Frans wist op een gegeven moment ook niet meer waar hij het moest gaan zoeken. De 2 vechtende dames werden hem een beetje teveel. Toen hij uiteindelijk besloot dat hij Marianne niet kwijt wilde, had zij er geen zin meer in. Ze zag hem wel graag, maar wilde zich geen "tweede keus" voelen en ze was het beu om zo jaloers te zijn. Walter Frans is toen met de noorderzon vertrokken...
Marianne Bastiaens (Leah Thys)
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
-
lord F.
- Poster rang 5

Re: Marianne Bastiaens (Leah Thys)
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
- Ganja
- Poster rang 3

Ik twijfel daar nog aan vooral langs Marianne haar kant dan.Briseis schreef:Wie nu nog niet zag dat er iets bloeit tussen Marianne en David heeft een nieuwe bril nodig
Anderzijds zou ik het wel super lol vinden als Marianne zou vreemd gaan
Maar ergens zie ik haar dat toch niet meteen doen al weet je natuurlijk nooit.
0 x
- Kwast
- Poster rang 5

Het lag voor de hand dat Marianne zo zou reageren. Ik vind het wel heel erg sneu dat ze zo reageert. Het past helemaal bij haar als persoon, zondermeer. De kans dat Marianne met het goede been uit het verkeerde bed zal stappen acht ik zeer klein.
0 x
"Die Nacht öffnet ihren Schoß
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"
You can have it all, my empire of dirt
-
Lazylady
- x 435
Ze durft het gewoon niet toegeven, en dat snap ik ook wel; aangezien ze getrouwd is.
0 x
- Christel
- Poster rang 5

- x 3251
- x 1602
Daarom inderdaad, en ook wel omdat ze dat "plat vermaak" (in haar ogen danLazylady schreef:Ze durft het gewoon niet toegeven, en dat snap ik ook wel; aangezien ze getrouwd is.
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
- Nickos
- Poster rang 2

- x 1
- x 7
Hierdoor vraag ik me af waarmee Marianne eigenlijk haar dagen vult (buiten zich moeien met het leven van haar zoon en dochter dan ^^). Ze werkt niet, ze moet niet voor het huishouden zorgen...Christel schreef:Daarom inderdaad, en ook wel omdat ze dat "plat vermaak" (in haar ogen danLazylady schreef:Ze durft het gewoon niet toegeven, en dat snap ik ook wel; aangezien ze getrouwd is.) toch wel leuk bleek te vinden. Volgens mij had David een goed punt met wat hij zei vanavond, dat het te lang geleden is dat Marianne zich nog echt vermaakt heeft.
0 x
- johan1969
- Poster rang 5

- x 26
- x 276
- johan1969
- Poster rang 5

- x 26
- x 276
Geert is misschien wel braaf en een zekerheid, maar ook bijzonder saai en voorspelbaar.
0 x
- smurfin
- Poster rang 2

Ja, er zit niet echt meer veel pit in hun relatie. En daarover kloeg Marianne vandaag dan ook. Benieuwd hoe dat verder zal evolueren...
0 x
- Kwast
- Poster rang 5

Onze dramaqueen heeft gesproken. Hoe ze ook op de bank zat, ze leek wel stervende
Geert gaat nooit eens de deur uit en dan gaat hij een keer, krijgen we zo een drama. Ze doet net alsof hij flink de bloemetjes gaat buitenzetten en allerlei chicks gaat versieren. Niet te volgen. Uiteraard kan ik mij voorstellen dat ze onzeker is, over haar huwelijk met Geert maar dan kan ze daar toch wel met hem over praten? Hoewel, als het om kritiek gaat is ze niet bepaald een innemend mens
0 x
- satine
- Poster rang 5

- x 1663
- x 2568
Ach Marianne verveelt zich gewoon - wacht tot ze hoort van Tom en Lynn, dan fleurt ze weer helemaal op.
Kan ze weer allerlei intriges gaan bedenken.
0 x
-
Ella-Elise
- Nog geen rang
Zou ze daar wel zo blij mee zijn, Lynn als schoondochter? Ik heb zo'n voorgevoel dat ze Lynn niet goed genoeg gaat vinden voor Tom. Ze is wel van rijke komaf en studeert rechten maar toch... Ik zou Marianne en Lynn eerder als vijanden zien dan als beste vriendinnen. Maar dat valt af te wachten!satine schreef:Ach Marianne verveelt zich gewoon - wacht tot ze hoort van Tom en Lynn, dan fleurt ze weer helemaal op.
0 x
- satine
- Poster rang 5

- x 1663
- x 2568
Maar het zou wel een reden zijn om zich niet langer te vervelen...
Vandaar de intriges.
Vandaar de intriges.
0 x
- Kwast
- Poster rang 5

Lynn is ongelofelijk jong! Dat jullie dat toch steeds vergeten. Ik denk dat Marianne er niet mee kan lachen als ze hoort dat haar zoon een vriendin heeft die 20 jaar jonger is dan hij. Ruim!
Daarbij zal ze snel doorhebben wat voor een type Lynn echt is. Tom heeft niet in de gaten dat hij wordt gebruikt door Lynn maar Marianne zal dat gelijk doorhebben. Ze zal het ook een schande vinden voor de goede naam van de familie haar zoon die het doet met iemand die zijn dochter had kunnen zijn. 
0 x
-
Ella-Elise
- Nog geen rang
Oh ja op die manier, inderdaad!satine schreef:Maar het zou wel een reden zijn om zich niet langer te vervelen...![]()
Vandaar de intriges.
0 x