Kasper keert terug!!!

Gesloten
martha
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1002
x 585

Re: Kasper keert terug!!!

Bericht door martha »

of den djourrie, zoals Nancy pleegde te zeggen :lol: Dat was een "vrouwenhandelaar" uit het oostblok (albanië ????) Die had een zogenaamd zusje of nichtje die Jelena heette. Hij wou die eerst uithuwelijken aan Eddy, om aan een verblijfsvergunning te geraken maar Waldek geraakte verliefd op Jelena, huwde met haar en toen gingen de poppen aan het dansen met als resultaat : Jelena dood en Youri gekwest bij een vuurgevecht en ook door Youri's schuld is Eddy in de gevangenis in wit-rusland beland.
0 x
martha
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1002
x 585

Bericht door martha »

ik heb zo eens gedacht : stel dat Kasper diefstallen gaat plegen, is dat misschien nodig om een of andere verslaving te financieren of "schulden" af te lossen; gokschulden ? Is hij gokverslaafd geworden op die cruise-schepen ? Ik vind het wel raar dat Kasper bij de taxi's wil gaan werken : hij is toch loodgieter van opleiding en is in die hoedanigheid gaan werken bij de cruise-schepen.
0 x
Duimelijntje
Poster rang 2
Poster rang 2
x 33
x 11
Contacteer:

Bericht door Duimelijntje »

Ik las net in een intervieuw met Matthias Van de Vijver in Dag Allemaal dat Kasper terugkeert zonder accent.

Zo leert Kasper dus sneller accentloos spreken dan Waldek :mrgreen:
0 x
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5
x 697
x 532

Bericht door jessie V. »

Om nog even bij Youri te blijven: er was toch nog een Joeri in Thuis? Daar dacht ik eigenlijk aan. Ik weet niet meer precies hoe het zat, maar hij hoorde ergens bij Eva.
0 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

jessie V. schreef:Om nog even bij Youri te blijven: er was toch nog een Joeri in Thuis? Daar dacht ik eigenlijk aan. Ik weet niet meer precies hoe het zat, maar hij hoorde ergens bij Eva.
Klopt, dat was het broertje van Eva Verbiest. ;)
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
Gesloten