Marianne Bastiaens (Leah Thys)

Hier kan je alles kwijt over de personages uit Thuis.
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Plaats reactie
Kwast
Poster rang 5
Poster rang 5

Re: Marianne Bastiaens (Leah Thys)

Bericht door Kwast »

Ja, Marianne is een aparte vrucht. Eerst moet David weg, dan heeft ze spijt. Ondertussen heeft ze weer allerlei mensen waar ze op kan zeiken en heeft ze ook nog haar moment van triomf als ze hoort dat Peggy met Peter gaat. Heeft ze weer de kans om op Peggy te mopperen, ook al zit Tom erbij, ze kan het niet nalaten. Dat er iemand is die gelooft dat het Tom niks doet vind ik pas echt bizar. Nancy deed vrolijk mee in het geheel en versterkte zodoende de speech van Marianne ook nog eens.

Wat een toestand zeg!
0 x
"Die Nacht öffnet ihren Schoß
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"

You can have it all, my empire of dirt
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

David is een groot mysterie voor Marianne, vooral nu hij zomaar vertrokken is. Dat maakt hem interessant voor haar, denk ik zo. Vooral omdat er aan Geert tegenwoordig niet zo gek veel uitdaging meer zit... :)

En wat dat mopperen op Peggy betreft; dat zal wel nooit overgaan. In de Zus&Zo werd er vanavond ook geklonken op de inbraak bij Marianne. We kunnen dus wel stellen dat de "liefde" wederzijds is... :mrgreen:
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
Lazylady
x 435

Bericht door Lazylady »

Christel schreef:In de Zus&Zo werd er vanavond ook geklonken op de inbraak bij Marianne.
Dat vond ik wel wat grof. Het waren toch Mayra haar juwelen die weg waren?
0 x
johan1969
Poster rang 5
Poster rang 5
x 26
x 276

Bericht door johan1969 »

Ik denk dat er wel wat bloeit tussen Marianne en David. Bij hun eerste ontmoeting in de Zus en zo viel me al op dat er een zekere 'spanning' in de lucht hing.
0 x
Briseis
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door Briseis »

Wie nu nog niet zag dat er iets bloeit tussen Marianne en David heeft een nieuwe bril nodig :)
0 x
Lazylady
x 435

Bericht door Lazylady »

Briseis schreef:Wie nu nog niet zag dat er iets bloeit tussen Marianne en David heeft een nieuwe bril nodig :)
Inderdaad. Ze krijgen hier nog gelijk!
Hoe kwam het dat Marianne zo vreemd naar Jenny keek op het laatste?
0 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

Volgens mij keek Marianne zo omdat ze zich ergens niet helemaal op haar gemak voelde. Dat effect heeft David wel vaker op haar. Ik moet ook zeggen dat hij zijn charmes goed uitspeelt! Zo onschuldig is hij dus toch niet. :razz:

Het zal volgens mij van Geert afhangen hoe dit verder gaat lopen. De aandacht van David laat Marianne duidelijk niet ongevoelig, maar van de andere kant is hij toch niet helemaal haar type. Zijn manier van doen, en ook Mariannes reactie daarop, doet me een beetje aan Walter Frans denken indertijd. :)
0 x
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5
x 691
x 532

Bericht door jessie V. »

Dat zijn toch twee personen die zij niet "onder controle" kreeg. Walter Frans niet en David voorlopig ook niet
0 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

jessie V. schreef:Dat zijn toch twee personen die zij niet "onder controle" kreeg. Walter Frans niet en David voorlopig ook niet
Inderdaad, net daarom dat David me ook aan hem doet denken. Walter Frans en Marianne waren af en toe net kat en hond, maar ze zag hem wel graag. Misschien houdt Marianne stiekum wel van dat soort uitdaging... :razz:
0 x
Ann+
x 435

Bericht door Ann+ »

Ik nog maar eens met een vraagje: Wie is/was Walter Frans?
0 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

Walter Frans is de ex van Marianne. Zijn karakter was zo'n beetje tegenovergesteld aan dat van Marianne, en in eerste instantie koos ze dan ook voor Robert Swerts als partner, vanwege de "standing" (Swerts en Walter Frans zaten allebei achter Marianne aan ;) ). Toen na verloop van tijd bleek dat Robert Swerts de serieverkrachter was waar het halve dorp al een tijd naar op zoek was, ving Walter Frans haar op en werden ze alsnog een koppel. Dat ging een tijdje goed (met nogal wat wederzijds gekibbel, maar dat hield het spannend zullen we maar zeggen :razz: ), totdat de ex van Walter Frans weer op de proppen kwam. Betty had Walter Frans eens laten zitten voor zijn beste vriend, maar bleek spijt te hebben van die beslissing. Ze deed er dan ook alles aan om Walter Frans weer terug te krijgen, met een gruwelijk jaloerse Marianne als gevolg. Soms terecht, soms onterecht overigens, want Walter Frans wist op een gegeven moment ook niet meer waar hij het moest gaan zoeken. De 2 vechtende dames werden hem een beetje teveel. Toen hij uiteindelijk besloot dat hij Marianne niet kwijt wilde, had zij er geen zin meer in. Ze zag hem wel graag, maar wilde zich geen "tweede keus" voelen en ze was het beu om zo jaloers te zijn. Walter Frans is toen met de noorderzon vertrokken... ;)
0 x
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5
x 691
x 532

Bericht door jessie V. »

Dat is haarfijn uitgelegd, Christel. Ik heb even op jou gewacht, jij kan dat beter dan ik.
0 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

Dankjewel voor het complimentje Jessie :oops:
Is die typeles op school toch nog ergens goed voor geweest... :razz: ;)
0 x
Ann+
x 435

Bericht door Ann+ »

Bedankt Christel, ik ben weer mee Nu. Ik was even de draad kwijt, omdat ik die achternaam "Frans" niet kon plaatsen... Mariannes eerste man heette ook Walter, maar dat was Dedecker (ook de familienaam van Tom en Ann)Maar met jouw uitleg en nog eens Wikipedia nalezen, kan ik (voorlopig althans toch) verder mee.
0 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

Da's graag gedaan, Ann ;)
0 x
Plaats reactie