Och ja, zover had ik nog niet gedacht, maar ik wed dat Marianne Lynn met open armen zal ontvangen, want dat meiske weet heel goed hoe ze zich moet gedragen in de betere kringen.martha schreef:Ikke wel, alleen om het gezicht van Marianne te zien en de reactie van Geert, die haar dan op zijn manier zal terugfluiten
Lynn Courtois (Abigail Abraham)
-
- x 435
Re: Lynn Courtois (Abigail Abraham)
0 x
-
- x 435
Ik wil vooral de reactie van Marianne zien, op de nieuwe vlam van haar zoon....
0 x
- satine
- Poster rang 5
- x 1663
- x 2567
Ik denk ook dat het best wel eens zou kunnen meevallen, uiteindelijk is Lynn 'van betere komaf' dan Peggy.Rieka schreef:Och ja, zover had ik nog niet gedacht, maar ik wed dat Marianne Lynn met open armen zal ontvangen, want dat meiske weet heel goed hoe ze zich moet gedragen in de betere kringen.martha schreef:Ikke wel, alleen om het gezicht van Marianne te zien en de reactie van Geert, die haar dan op zijn manier zal terugfluiten
Haar vader is advocaat, Lynn is ambitieus en wil ook advocaat worden...
Kan goed zijn dat ze Marianne meteen 'inpakt'.
0 x
- martha
- Poster rang 5
- x 974
- x 577
was haar vader geen accountant ? Ik kan me vergissen natuurlijk 

0 x
-
- x 435
Ik dacht dat de vader van Lynn zei meer te zijn dan een gewone advocaat, zijn werk was belangrijker dan gewoon aan de balie.
0 x
- Sasha
- Poster rang 1
Haar vader was een advocaat geloof ik. Maar niet een gewone volgens hem , een van de betere.
Maar ze is ieder geval wel van goede komaf ja. Dus ik weet niet of Marianne er zo een groot probleem mee zou hebben. Misschien wel eerder met het leeftijd verschil , of zelfs met haar huidskleur. Maar toch niet met haar familie.

Maar ze is ieder geval wel van goede komaf ja. Dus ik weet niet of Marianne er zo een groot probleem mee zou hebben. Misschien wel eerder met het leeftijd verschil , of zelfs met haar huidskleur. Maar toch niet met haar familie.

0 x
- Kwast
- Poster rang 5
Dit is echt te lelijk. Die chocolade verrassing die aan bejaardenseks doet en daar nog plezier in heeft ook. Man man man ze zijn echt gek geworden, die mensen die het script schrijven. Ik geloof dat ik mijn Rambo dvd's maar eens voor de dag tover, dat is een geloofwaardiger iets dan deze ellende!
0 x
"Die Nacht öffnet ihren Schoß
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"
You can have it all, my empire of dirt
- Sasha
- Poster rang 1
Kwast schreef:Dit is echt te lelijk. Die chocolade verrassing die aan bejaardenseks doet en daar nog plezier in heeft ook. Man man man ze zijn echt gek geworden, die mensen die het script schrijven. Ik geloof dat ik mijn Rambo dvd's maar eens voor de dag tover, dat is een geloofwaardiger iets dan deze ellende!

0 x
- Tomboy
- Poster rang 1
Nou nou nou, kan het een beetje minder? Als je er zo weinig plezier aan beleeft moet je misschien toch maar wat anders gaan doen.....ik vind overigens Lynn meer niveau hebben dan die lompe Peggy en Tom en Lynn als koppel véél geloofwaardiger dan Peter en Peggy...Kwast schreef:Dit is echt te lelijk. Die chocolade verrassing die aan bejaardenseks doet en daar nog plezier in heeft ook. Man man man ze zijn echt gek geworden, die mensen die het script schrijven. Ik geloof dat ik mijn Rambo dvd's maar eens voor de dag tover, dat is een geloofwaardiger iets dan deze ellende!
0 x
- Kwast
- Poster rang 5
Waarom mag een mens niet eens wat commentaar hebben? Ik vind Tom en Lynn ook geen geloofwaardig koppel. Ik vind dat er zo gek uitzien. Net zoals het gevecht. Wat is er mis mee om commentaar te hebben op iets wat je niet leuk vindt? Ik heb volgens mij ook dikwijls geschreven wat ik wél leuk vond. Nu word ik massaal aangevallen omdat ik sommige dingen zwak tot ver beneden peil vind. Ik vind Peter en Peggy óók geen geloofwaardig koppel maar dat stoort mij minder dan wat er vandaag te zien was in Thuis. Nou en! We leven toch in vije landen??? Jij jouw mening en ik de mijne.
Ik heb volgens mij ook geschreven dat ik Nancy geweldig vind. Positief dus... en ik vind Eddy ook tof!
Ik heb volgens mij ook geschreven dat ik Nancy geweldig vind. Positief dus... en ik vind Eddy ook tof!
0 x
- Sasha
- Poster rang 1
Mij ging het niet om je mening hoor. Ik vind Tom en Lynn nu ook niet meteen een leuk koppel. 
Het ging mij om die 'chocolade verrassing' opmerking wat je maakt. Die vond ik onnoodzakelijk. That's all.

Het ging mij om die 'chocolade verrassing' opmerking wat je maakt. Die vond ik onnoodzakelijk. That's all.
0 x
- azerty1984
- Nog geen rang
Zoals eerder gezegd hier,
iedereen kruipt in bed met iedereen in thuis...
iedereen kruipt in bed met iedereen in thuis...

0 x
- Tomboy
- Poster rang 1
Het ging mij ook inderdaad nièt om de mening maar om de bewoordingen....voor de rest: iedereen zijn voorkeur of afkeur 

0 x
- Kwast
- Poster rang 5
Chocolade verrassing is minder negatief dan teerlip. Tropische verrassing dan... wat maakt het uit, ik bedoelde het niet racistisch. Als ik het racistisch had bedoeld dan had er teerlip gestaan of teerpaal 

0 x
- Sasha
- Poster rang 1
Maakt niet echt uit hoe je het verwoord. Ik snap gewoon niet waarom er naar mensen met een andere kleur altijd moet verwezen worden naar het feit dat ze een andere kleur hebben. Op eender welke manier.
Als het een blanke secretaresse was geweest , wat zou je dan gezegd hebben ?
Ik wil natuurlijk ook helemaal niet zeggen dat je racistisch bent of dat dat een racistische uitspraak was hoor.
Ik kan er gewoon niet goed tegen dat ze bij mensen met een andere huidskleur precies maar naar één ding van die persoon kunnen verwijzen en dat is hun huidskleur. Ze zijn meer dan enkel de kleur van hun huid.
Maar bon , waarschijnlijk zijn we nu off topic aan het gaan.
Dus bij deze : Ik vind Lynn en Tom ook maar een raar koppel. Maar volgens mij is Lynn wel 'iets' van plan.
Als het een blanke secretaresse was geweest , wat zou je dan gezegd hebben ?

Ik wil natuurlijk ook helemaal niet zeggen dat je racistisch bent of dat dat een racistische uitspraak was hoor.

Dus bij deze : Ik vind Lynn en Tom ook maar een raar koppel. Maar volgens mij is Lynn wel 'iets' van plan.

0 x