Bram Schepers (Bert Verbeke)
-
- x 435
Re: Bram Schepers (Bert Verbeke)
En Bram kan wel tot Jana doordringen, wat Franky dus niet lukt...
0 x
- satine
- Poster rang 5
- x 1663
- x 2568
Ook alleen maar omdat Bram een gevoelige snaar raakte.
Ik vond haar vreselijk uit de hoogte doen - ok, ze is volop aan het puberen, maar toch...
Ik vond haar vreselijk uit de hoogte doen - ok, ze is volop aan het puberen, maar toch...
0 x
- smurfin
- Poster rang 2
Ze gedraagt zich idd als een verwend nest. Maar Bram heeft haar wel aangezet tot nadenken, vermoed ik.
0 x
-
- Nog geen rang
ik denk dat Bram ook kan doordringen omdat Jana hem dat toelaat, terwijl ze Franky niet toe laat
0 x
-
- Poster rang 5
- x 690
- x 532
Franky heeft ook niet bepaald aardige dingen tegen haar gezegd. Die waren wel nodig, maar kwamen natuurlijk hard aan.
0 x
-
- x 435
Is daar een nieuw thuis-koppel in de maak? Bram met Jana? 'k ben benieuwd hoe dat gaat lopen... en wat de relatie Bram/Jana gaat veranderen in de omgang tussen Bram en Tibo...
0 x
-
- Nog geen rang
ik denk niet dat papa Tibo daarop zit te wachten
naar mijn mening is de relatie tussen Bram en Tibo wat verbetert, maar als Bram met Jana aanlegt...
naar mijn mening is de relatie tussen Bram en Tibo wat verbetert, maar als Bram met Jana aanlegt...
0 x
- johan1969
- Poster rang 5
- x 26
- x 276
Jana is idd wel minderjarig, maar Bram is niet veel ouder. Er zijn genoeg meisjes van 15 a 16 met vriendjes van 20... Ik denk wel dat er iets moois bloeit.
0 x
-
- x 435
Ik denk dat Bram Tibo goed inschat: 't zou zeker mis zijn voor moederkloek Tibo moest hij aanpappen met Jana.johan1969 schreef:Jana is idd wel minderjarig, maar Bram is niet veel ouder. Er zijn genoeg meisjes van 15 a 16 met vriendjes van 20... Ik denk wel dat er iets moois bloeit.
Maar de scenaristen van "Thuis" houden van problemen, dus denk ik dat Bram toch zal bezwijken voor de "onschuldige" Jana.
Ik vind het wel een mooi koppeltje: Bram en Jana, ook al is het nog niet officieel een koppel...
De cliffhanger van dit seizoen: trouw van Franky en Tibo met als ceremoniemeester Bram!(en Jana als bruidsmeisje)

0 x
- Millie
- Poster rang 1
-
- Poster rang 5
- x 690
- x 532
Is Bram niet een beetje te veel "door de wol geverfd" voor Jana? Misschien is zij niet zo "onschuldig" als ze eruit ziet, dat kan natuurlijk ook.
0 x
-
- x 435
^^Daar ben ik wel zeker van gezien haar neiging tot manipuleren en iedereen rond de vinger te winden. Zie onder meer bij die wiskundeproef.
0 x
- Christel
- Poster rang 5
- x 3251
- x 1602
Ja, maar haar gemanipuleer is toch nog wat anders dan ervaring met jongens en verkering. Ik ben ook wel benieuwd of Bram wat dat betreft wel zo goed bij haar past... 

0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
-
- Nog geen rang
bwa, ik denk dat Bram wel eens een 'onschuldig' liefje kan gebruiken, beetje rust in zijn leven zou hem geen kwaad doen
0 x