Hoe weet jij dat? Ben je zijn buurmeisje of zo?norake schreef:jens komt alleen in de voormidag naar de thuisdag

Hoe weet jij dat? Ben je zijn buurmeisje of zo?norake schreef:jens komt alleen in de voormidag naar de thuisdag
+1johan1969 schreef:Ik ben ergens blij dat hij niet meer meedoet. Met zijn ros haar en ros baardje. Welke jonge kerel heeft nu zo'n voos baardje ? En dan altijd het etaleren van zijn gitaarspelkunsten.
Ah, jij noemt dat nog "kunsten"johan1969 schreef:En dan altijd het etaleren van zijn gitaarspelkunsten.
veel.johan1969 schreef:Welke jonge kerel heeft nu zo'n voos baardje ?
ik heb ooit gelezen dat jelle, net als ik, psoriasis heeft en daarom een baardje laat groeien, om de psoriasis te bedekken.lord F. schreef:veel.johan1969 schreef:Welke jonge kerel heeft nu zo'n voos baardje ?
Klinkt leuk om hem te kennennorake schreef:jelle kent mij heel goed ik kijk uit naar de thuisdag om trug te zien
Ja; hij vindt het blijkbaar leuk Bram zo overdreven te plagen... Waarom? Wat bereikt hij ermee?Kwast schreef:Ik vind Jens nog altijd een vervelend figuur
goh ja, Bram deed vroeger ook maar uit de hoogte tegen Jens toen hij net met Paulien samen was.Lazylady schreef:Ja; hij vindt het blijkbaar leuk Bram zo overdreven te plagen... Waarom? Wat bereikt hij ermee?Kwast schreef:Ik vind Jens nog altijd een vervelend figuur