Femke De Grote (Vanya Wellens)
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
-
Ann+
- x 435
Re: Femke De Grote (Vanya Wellens)
tja... en zou Nancy weten, dat ze voorschriften moet nemen, die al voorzien zijn van een stempel?
Een handtekening is nog na te maken, maar die stempel?
en wat die overdosis betreft: waar ik nieuwsgierig naar ben, is of het zal lukken om min of meer waarheidsgetrouw een epileptische aanval na te doen? ( gesteld dat dat natuurlijk zo in het scenario staat)
Een handtekening is nog na te maken, maar die stempel?
en wat die overdosis betreft: waar ik nieuwsgierig naar ben, is of het zal lukken om min of meer waarheidsgetrouw een epileptische aanval na te doen? ( gesteld dat dat natuurlijk zo in het scenario staat)
0 x
- Kwast
- Poster rang 5

Het kan zijn dat die afschriften voorgedrukt zijn. Mijn huisarts heeft ze kant en klaar. Moet alleen nog een handtekening op gezet worden. Waar het niet dat de meeste recepten linea recta worden doorgestuurd naar de desbetreffende apotheek. Als een apotheker twijfelt kan hij of zij contact opnemen met de arts die ze heeft voorgeschreven, en als deze dat dan niet blijkt te hebben gedaan zijn de rapen gaar.
0 x
"Die Nacht öffnet ihren Schoß
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"
You can have it all, my empire of dirt
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"
You can have it all, my empire of dirt
- satine
- Poster rang 5

- x 1663
- x 2568
Mijn huisdokter heeft ook voorgedrukte voorschriften, maar zonder stempel is zo'n papiertje niet geldig.
Natuurlijk is zo'n stempel ook wel snel nagemaakt, als je dat echt wil.
Natuurlijk is zo'n stempel ook wel snel nagemaakt, als je dat echt wil.
0 x
- Christel
- Poster rang 5

- x 3251
- x 1602
Inderdaad, of ook gestolen, net als het voorschriftenboekje. Al valt de verdwijning van dat spul dan wel meer op natuurlijk.satine schreef:Mijn huisdokter heeft ook voorgedrukte voorschriften, maar zonder stempel is zo'n papiertje niet geldig. Natuurlijk is zo'n stempel ook wel snel nagemaakt, als je dat echt wil.
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
- eddy en nancy
- Poster rang 3

- Contacteer:
Femke zou wel de laatste moeten zijn die opmerkingen maakt over de relatie van anderen ... Er zijn er nog niet veel in Thuis die met hun vader én (half)broer in bed gelegen hebben.
Eddy
Eddy
0 x
Groetjes van Eddy, Nancy en Macho.
Viva Hércules !
http://www.bloggen.be/mobielehonden - (bijna) dagelijkse soap
Viva Hércules !
http://www.bloggen.be/mobielehonden - (bijna) dagelijkse soap
- satine
- Poster rang 5

- x 1663
- x 2568
Ze moet inderdaad niet te hoog van de toren blazen maar ik begrijp niet dat Mike er elke keer opnieuw wordt bij gesleurd.
Eens Femke wist dat Mike haar vader was, heeft ze de relatie ONMIDDELLIJK verbroken.
Eens Femke wist dat Mike haar vader was, heeft ze de relatie ONMIDDELLIJK verbroken.
0 x
-
Nathan
- Nog geen rang
- Contacteer:
Maar zowiezo is Femke geen haar beter: ze is natuurlijk wel hartstikke kwaad op Peggy opdat zij haar heeft bedrogen. Maar zelf laat ze haar eigen moeder wel spullen stelen.
0 x
-
linsey
- Nog geen rang
ja,maar ik vind het ook niet fair van peggy ze!!!!
zoiets doet een vriendin niet!
zoiets doet een vriendin niet!
0 x
- johan1969
- Poster rang 5

- x 26
- x 276
-
Lazylady
- x 435
Best dat het maar een soap is. Zoiets zeg je niet tegen je moeder! Hoe durft ze!! 
Edit: ja en nu is haar moeder weer goed, nu ze die stempel en dat boekje heeft "gestolen".
Edit: ja en nu is haar moeder weer goed, nu ze die stempel en dat boekje heeft "gestolen".
0 x
- azerty1984
- Nog geen rang
lag gisteren kreupel van het lachen toen ze ze heel hard moest gillen...
en de mysterieuse dief... belachelijk ! 
0 x
- azerty1984
- Nog geen rang
[quote="azerty1984"]lag gisteren kreupel van het lachen toen ze ze heel hard moest gillen... 
0 x
- Luc
- Poster rang 4

Amai, had zij ff geluk dat er ingebroken was bij Marianne. Nu valt die diefstal van die voorschriften ook niet op. Ideaal dus. Vond wel grappig
.
0 x
-
dafkapin
- Nog geen rang
zo'n dingen schreeuw je idd niet tegen je mama, maar ik denk dat ouders van verslaafden vaak nog veel hardere dingen moeten aanhoren
ik denk dat Nancy best zo vlug mogelijk iemand zoekt om Femke te helpen, iemand professioneel, maar dat zal wel maar iets zijn voor op het einde van het seizoen zeker
ik denk dat Nancy best zo vlug mogelijk iemand zoekt om Femke te helpen, iemand professioneel, maar dat zal wel maar iets zijn voor op het einde van het seizoen zeker
0 x
- johan1969
- Poster rang 5

- x 26
- x 276
Ik snap het verhaal van die dief ook niet. Gaan we daar nog iets van horen of is het enkel handig om de diefstal van de stempel te verdoezelen ?
Als ze bij de apothekers in de buurt navraag doen, zal Femke wel door de mand vallen. Maar zo slim is Nancy niet.
Als ze bij de apothekers in de buurt navraag doen, zal Femke wel door de mand vallen. Maar zo slim is Nancy niet.
0 x