Nancy De Grote (Ann Pira)
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
-
Wallanderjunior
- x 435
Re: Nancy De Grote (Ann Pira)
t was wel boeiend
Lynn die alle moeite van de wereld deed om Nancy ervan te overtuigen dat die twee "oude mannen" haar niet interesseren en Nancy die er geen letter van gelooft 
0 x
- Luc
- Poster rang 4

Denk dat Nancy al een beetje op haar tenen getrapt was omdat ze met een andere naam werd aangesproken.. wel grappig
.
0 x
- martha
- Poster rang 5

- x 980
- x 582
Ik denk dat Nancy als overbezorgde (schoon)moeder vreest dat Lynn dezelfde plannen met Peter zal hebben al de "rosse spinkhaan". En nu maar hopen dat het niet daadwerkelijk zo zal zijn als Lynn haar haring bij Tom niet zal bakken.
0 x
- Kwast
- Poster rang 5

Haha toen Nancy hoorde dat de flesjes met het brouwsel van haar slurfke ontploffingsgevaar opleverden nam ze zo haar helm weer terug. Nancy had ze weer flink naar binnen gekapt, Eddy weet nog niet dat Nancy ook een bijdrage heeft geleverd aan het brouwproces. Het volgende biertje zal allicht heel anders samen dan deze, of Nancy moet er weer stiekem een enorme hoeveelheid suiker bijvoegen.
0 x
"Die Nacht öffnet ihren Schoß
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"
You can have it all, my empire of dirt
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"
You can have it all, my empire of dirt
-
Lazylady
- x 435
Nancy had het moeten bekennen; ik denk dat haar "slurfke" haar dankbaar was geweest; ondanks die ontploffing van een tijdje geleden. 
0 x
-
Wallanderjunior
- x 435
Eddy en Nancy, vroeger twee handen op één buik, nu twee handen op één biervat
hewel, dat bier viel bij Nancy ook wel in de smaak
na de proefsessie kon ze drinkebroersliedjes beginnen zingen (ze heeft ons dat gelukkig bespaard
)
hewel, dat bier viel bij Nancy ook wel in de smaak
na de proefsessie kon ze drinkebroersliedjes beginnen zingen (ze heeft ons dat gelukkig bespaard
0 x
-
Briseis
- Poster rang 1

@ Kwast: Nancy heeft in dit bier geen aandeel. De biertjes waren ontploft omdat ze te veel suiker had toegevoegd. Daarna is er dus een nieuw brouwsel gemaakt, waar Nancy geen aandeel in heeft. De volgende lading zal dus waarschijnlijk ongeveer hetzelfde smaken
0 x
- smurfin
- Poster rang 2

- Millie
- Poster rang 1

Welke naam heeft het gekregen? Ik heb die aflevering gemist.smurfin schreef:Nancy heeft toch maar mooi de naam van het bier gekozen.
0 x
- martha
- Poster rang 5

- x 980
- x 582
-
Lazylady
- x 435
Ik vraag mij soms af of Nancy de dochter niet is van Felicienne. (Kijkers van het eerste uur kennen haar wel, de oudere poetsvrouw van huize Dedecker en later ook van Harry en Ingrid.) Ze heeft namelijk een beetje dezelfde manieren; nieuwsgierigheid, goedgelovigheid en neiging tot moeien, maar dan in wat lichtere mate. 
0 x
-
Rieka
- x 435
Nee, Nancy is geen familie van Felicienne, ze heeft geen poreuze beenderen...Lazylady schreef:Ik vraag mij soms af of Nancy de dochter niet is van Felicienne. (Kijkers van het eerste uur kennen haar wel, de oudere poetsvrouw van huize Dedecker en later ook van Harry en Ingrid.) Ze heeft namelijk een beetje dezelfde manieren; nieuwsgierigheid, goedgelovigheid en neiging tot moeien, maar dan in wat lichtere mate.
0 x
-
Lazylady
- x 435
Haha, maar zo oud is ze dan ook nog niet. Had toch gekund.Rieka schreef:Nee, Nancy is geen familie van Felicienne, ze heeft geen poreuze beenderen...Lazylady schreef:Ik vraag mij soms af of Nancy de dochter niet is van Felicienne. (Kijkers van het eerste uur kennen haar wel, de oudere poetsvrouw van huize Dedecker en later ook van Harry en Ingrid.) Ze heeft namelijk een beetje dezelfde manieren; nieuwsgierigheid, goedgelovigheid en neiging tot moeien, maar dan in wat lichtere mate.
0 x
-
Rieka
- x 435
Felicienne had geen kinderen.Lazylady schreef:Haha, maar zo oud is ze dan ook nog niet. Had toch gekund.Rieka schreef:Nee, Nancy is geen familie van Felicienne, ze heeft geen poreuze beenderen...Lazylady schreef:Ik vraag mij soms af of Nancy de dochter niet is van Felicienne. (Kijkers van het eerste uur kennen haar wel, de oudere poetsvrouw van huize Dedecker en later ook van Harry en Ingrid.) Ze heeft namelijk een beetje dezelfde manieren; nieuwsgierigheid, goedgelovigheid en neiging tot moeien, maar dan in wat lichtere mate.
Dus kan Nancy onmogelijk haar dochter zijn, hé?!
0 x
-
Lazylady
- x 435
Dat zei ik ook niet; ik zei alleen dat het toch zou "gekund" hebben.Rieka schreef:Felicienne had geen kinderen.Lazylady schreef:Haha, maar zo oud is ze dan ook nog niet. Had toch gekund.Rieka schreef:Nee, Nancy is geen familie van Felicienne, ze heeft geen poreuze beenderen...Lazylady schreef:Ik vraag mij soms af of Nancy de dochter niet is van Felicienne. (Kijkers van het eerste uur kennen haar wel, de oudere poetsvrouw van huize Dedecker en later ook van Harry en Ingrid.) Ze heeft namelijk een beetje dezelfde manieren; nieuwsgierigheid, goedgelovigheid en neiging tot moeien, maar dan in wat lichtere mate.
Dus kan Nancy onmogelijk haar dochter zijn, hé?!
0 x