David Magiels (Bob De Moor)
- Crackers
- Poster rang 5
Re: David Magiels (Bob De Moor)
Sinds vandaag betrouw ik die vent niet meer. Hij wil kost wat kost het recept van het slurfke hebben. Enkel om er geld uit te slaan denk ik dan 

0 x
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!
-
- Poster rang 5
lol, denk het niet. Hij vond het wel grappig dat Eddy zo schermt met zijn recept.Crackers schreef:Sinds vandaag betrouw ik die vent niet meer. Hij wil kost wat kost het recept van het slurfke hebben. Enkel om er geld uit te slaan denk ik dan

Denk eerder dat Eddy z'n berekening van geen kanten gaat kloppen.
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
- Crackers
- Poster rang 5
Dat ook niet natuurlijk. Hij gaat morgen aan Frank en Waldek vragen om het voor hem uit te rekenen.lord F. schreef:lol, denk het niet. Hij vond het wel grappig dat Eddy zo schermt met zijn recept.Crackers schreef:Sinds vandaag betrouw ik die vent niet meer. Hij wil kost wat kost het recept van het slurfke hebben. Enkel om er geld uit te slaan denk ik dan![]()
0 x
-
- Poster rang 5
Maar die mogen z'n recept ook niet kennen.Crackers schreef:Dat ook niet natuurlijk. Hij gaat morgen aan Frank en Waldek vragen om het voor hem uit te rekenen.lord F. schreef:lol, denk het niet. Hij vond het wel grappig dat Eddy zo schermt met zijn recept.Crackers schreef:Sinds vandaag betrouw ik die vent niet meer. Hij wil kost wat kost het recept van het slurfke hebben. Enkel om er geld uit te slaan denk ik dan![]()

0 x
- Crackers
- Poster rang 5
het was al niet logisch. Om het alcoholgehalte te meten had David niet het volledige recept nodig. Het suikergehalte en de mout was voldoende toch?lord F. schreef:Maar die mogen z'n recept ook niet kennen.Crackers schreef:Dat ook niet natuurlijk. Hij gaat morgen aan Frank en Waldek vragen om het voor hem uit te rekenen.lord F. schreef:lol, denk het niet. Hij vond het wel grappig dat Eddy zo schermt met zijn recept.Crackers schreef:Sinds vandaag betrouw ik die vent niet meer. Hij wil kost wat kost het recept van het slurfke hebben. Enkel om er geld uit te slaan denk ik dan![]()
0 x
-
- Poster rang 5
David had volgens mij daar zelfs nog niet bij stilgestaan dat dat voor Eddy een erezaak is dat dat recept geheim moet blijven.Crackers schreef:het was al niet logisch. Om het alcoholgehalte te meten had David niet het volledige recept nodig. Het suikergehalte en de mout was voldoende toch?

0 x
-
- Nog geen rang
Ik mag David wel. Hij komt in ieder geval spontaan over en kan leuk uit de hoek komen. Bijna niet te geloven dat het de vader van Mayra is.
0 x
- johan1969
- Poster rang 5
- x 26
- x 276
Ik vind het wel grappig dat David een paar dagen na zijn intrek al serieus tegen de schenen van Marianne geschopt heeft (onbewust ms). Maar ze duldt hem blijkbaar.
0 x
-
- Nog geen rang
- Contacteer:
Zo opdringerig vond ik hem niet, toen hij dat vroeg. Maar hij heeft denk ik niet slechte bedoelingen.Crackers schreef:Sinds vandaag betrouw ik die vent niet meer. Hij wil kost wat kost het recept van het slurfke hebben. Enkel om er geld uit te slaan denk ik dan
0 x
- smurfin
- Poster rang 2
Nee, dat denk ik ook absoluut niet. 'k Denk dat da ne goudeerlijke mens is.
0 x
-
- x 435
Ik vind het toch maar vreemd dat hij nu opeens weg wil, na die inbraak... en dan ook nog de rekening van de slotenmaker wil betalen?
0 x
-
- Nog geen rang
- Contacteer:
Mja.. Ik denk niet dat hij met die inbraak te maken heeft hoor, ik denk niet dat hij zo slecht is. Maar ja, wie weet (een wolf in schapenkleren
)

0 x
-
- x 435
-
- x 435
Ik zeg niet dat hij iets met die inbraak te maken heeft, ik vind gewoon de combinatie van die 2 feiten raar... was hij maandag vertrokken, of was hij vertrokken nadat hij toevallig marianne haar beklag had horen doen tegen Geert, dan had ik er gewoon niet bij stilgestaan... maar ja, de scenarioschrijvers zullen willen dat we weer iets hebben om over na te denken, of te zeveren in het weekend? 

0 x
-
- x 435
Ik dacht dat de inbreker die deur opengebroken heeft ?Lazylady schreef:Was die deur van de juwelen kamer dan niet op slot of zo?
0 x