Luc Bomans (Mark Willems)

Gesloten
Lazylady
x 435

Re: Luc Bomans (Mark Willems)

Bericht door Lazylady »

martha schreef:Luc weet ervan dat Guy bijna vermoord werd door Jens en ook dat Katrien en Julia erbij betrokken zijn. Hem kennende zal hij ook die wetenschap gebruiken om zijn zin te krijgen en/of wraak te nemen.
Maar waarom? Waarom gaat hij zo voor Guy door het vuur?
Ik snap het nog steeds niet.
0 x
Ann+
x 435

Bericht door Ann+ »

Luc doet niks voor niks.... dus dat komt nog wel.... hij zal Guy wel voor iets nodig hebben, en wat dat is, dat zullen we moeten afwachten!!

bv... eventjes een heel wilde speculatie: stel dat het ooit heel slecht gaat met Saniteck, en Luc wil de boel in de fik steken, om verzekeringsgeld op te strijken.... dan kan hij Guy's kennis als brandweerman goed gebruiken
0 x
Nickos
Poster rang 2
Poster rang 2
x 1
x 7

Bericht door Nickos »

Volgens mij geeft hij gewoon om Guy als vriend en zit er niets achter. In de beginjaren was Luc niet het manipulatief personage dat hij nu is. Toen was hij zelfs sympathieker dan Frank (nu spreek ik over seizoen 1 en 2). Maar daarna heeft hij 'slechte' en 'goede' periodes gehad en de laatste jaren is hij dus de geslepen man die niets zomaar doet. Maar misschien deze ene keer wel :).
0 x
dafkapin
Nog geen rang

Bericht door dafkapin »

hij is volgens mij altijd de geslepen man geweest, want die was toch naar den ameriek vertrokken na een voorval tussen de twee broers, was ook iets met geld geloof ik
ik denk ook dat luc gewoon een vriend gevonden heeft in guy
0 x
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door lord F. »

Ja, hij ondervind eerder nadeel aan z'n vriendschap met Guy, dus uit eigen voordeel zal hij het alleszins niet doen. :)
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
Lazylady
x 435

Bericht door Lazylady »

Maar als het zo'n goeie vriend was, waarom probeerde hij dan Julia te verlijden?
0 x
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door lord F. »

Lazylady schreef:Maar als het zo'n goeie vriend was, waarom probeerde hij dan Julia te verlijden?
Je bedoelt wellicht verleiden, anders zou Julia een notariële akte moeten zijn. :mrgreen:
Goeie vraag, heb me dat ook al afgevraagd. Als hij voor Julia wou gaan had hij er meer baat bij dat Guy de gevangenis in vloog. Ik kan me nu moeilijk inbeelden dat hij gezellige avonden voor ogen had met Julia én Guy onder zijn dak. :)

Misschien een vraag die diegene die naar de Thuisdag eens moeten stellen aan Mark Willems? Al is de kans dat hij z'n eigen personage ook niet echt begreep wat die daarmee van plan was. :)
0 x
Wallanderjunior
x 435

Bericht door Wallanderjunior »

Lazylady schreef:Maar als het zo'n goeie vriend was, waarom probeerde hij dan Julia te verlijden?
"verleiden" is soms ook echt een bron van "lijden" :denk: Luc is tegenwoordig niet de enige die dat "ervaart" ...
0 x
Nathan
Nog geen rang
Contacteer:

Bericht door Nathan »

Luc is de laatste tijd inderdaad wat braafjes, Maar kort geleden had hij toch ook wel wat streken hoor. Ik weet niet meer precies wat het was maar het was wel iets met Waldek (en Rosa).
0 x
lelie
Nog geen rang

Bericht door lelie »

k
lord F. schreef:
Je bedoelt wellicht verleiden, anders zou Julia een notariële akte moeten zijn. :mrgreen:
Goeie vraag, heb me dat ook al afgevraagd. Als hij voor Julia wou gaan had hij er meer baat bij dat Guy de gevangenis in vloog. Ik kan me nu moeilijk inbeelden dat hij gezellige avonden voor ogen had met Julia én Guy onder zijn dak. :)

Misschien een vraag die diegene die naar de Thuisdag eens moeten stellen aan Mark Willems? Al is de kans dat hij z'n eigen personage ook niet echt begreep wat die daarmee van plan was. :)
Soms zitten er wel meer gaten in het 'verhaal',dingen die gebeuren waarvan het doel nooit duidelijk wordt,zal ook zoiets zyn denk ik,en idd,ik vrees dat de acteur daar ook wel zijn bedenkingen byheeft zeker :denk:
0 x
Lazylady
x 435

Bericht door Lazylady »

Hij zal het ook nooit afleren...
0 x
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door lord F. »

Luk maakt het wel wat ingewikkeld >> met z'n charmeoffensief tov Julia en Paulien zorgt hij er wel niet voor dat Guy en Julia terug een koppel worden.
Of zou hij ook echt zelf z'n kans willen gaan bij "djoelia"?
0 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

lord F. schreef:Luk maakt het wel wat ingewikkeld >> met z'n charmeoffensief tov Julia en Paulien zorgt hij er wel niet voor dat Guy en Julia terug een koppel worden.
Of zou hij ook echt zelf z'n kans willen gaan bij "djoelia"?
Na vanavond denk ik zeker van wel. Hij bewijst Guy er in elk geval op geen enkele manier een dienst mee. :)
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
Crackers
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Crackers »

Het is volgens mij ook duidelijk dat Luc een boontje heeft voor Julia.
0 x
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!
Lazylady
x 435

Bericht door Lazylady »

Ja, maar uiteraard gaat hij dat niet aan Guy z'n neus hangen, de geniepighaard!
0 x
Gesloten