Nee, serieus, ik had nooit gedacht dat ze werkelijk iets met elkaar zouden beginnen. Eigenlijk hoop ik, voor allebei, dat ze eens gelukkig gaan worden.
Peter Vlerick (Geert Hunaerts)
					Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
	Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
- Millie
 - Poster rang 1

Re: Peter Vlerick (Geert Hunaerts)
Misschien kunnen zij iets beginnen?  

Nee, serieus, ik had nooit gedacht dat ze werkelijk iets met elkaar zouden beginnen. Eigenlijk hoop ik, voor allebei, dat ze eens gelukkig gaan worden.

0 x

- Luc
 - Poster rang 4

En dan ? Ze zijn zelf ook niet echt onbesproken.Ganja schreef: En ken er twee die niet blij gaan zijn - Tom en Femke.
	0 x

- satine
 - Poster rang 5

- x 1667
 - x 2572

Tja, nu weten we wat het voor Peter betekent, de 'liefde van zijn leven' zijn, zoals hij Femke een tijdje geleden nog noemde.
Ik begrijp zijn houding tov Femke heel goed, maar hij laat er wel geen gras over groeien he.
Maar dat was in het verleden ook al zo, hij kan precies niet lang zonder vriendin.

Ik begrijp zijn houding tov Femke heel goed, maar hij laat er wel geen gras over groeien he.
Maar dat was in het verleden ook al zo, hij kan precies niet lang zonder vriendin.
	0 x

- Kwast
 - Poster rang 5

Ja Peter heeft echt bakken vol liefdesverdriet! Het is bijna een kwantumaankoop. Hij heeft zoveel liefdesverdriet dat hij een verbod heeft gekregen van de kustwacht van Nederland en België om aan het strand te janken want dan klopt de stijging van de zeespiegel niet meer, het getij. IPV 2 per etmaal vloed hebben ze dan 3x vloed en dan spoelen er allemaal walvissen aan en domme Duitsers die dachten het getij wel goed in de gaten te hebben gehad en dan denken ze dat de poolkappen zo snel als het geluid smelten.... 
Man man man en dan nog wel met de ex, hartelapje van je beste maat die jou ook nog eens onderdak verschaft. Schandalig vind ik het. Ze zouden die Peter het beste een ferme trap onder zijn gluteus maximus verkopen. Is hij nu helemaal besodemieterd!

Man man man en dan nog wel met de ex, hartelapje van je beste maat die jou ook nog eens onderdak verschaft. Schandalig vind ik het. Ze zouden die Peter het beste een ferme trap onder zijn gluteus maximus verkopen. Is hij nu helemaal besodemieterd!
	0 x

"Die Nacht öffnet ihren Schoß
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"
You can have it all, my empire of dirt

Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"
You can have it all, my empire of dirt
- Ganja
 - Poster rang 3

Daar gaat het niet om.Luc schreef:En dan ? Ze zijn zelf ook niet echt onbesproken.Ganja schreef: En ken er twee die niet blij gaan zijn - Tom en Femke.
Wel gewoon dat ze beiden ex zijn met nog gevoelens hé.
Tom voelt diep van binnen nog iets voor Peggy en Femke is nog zot van Peter.
Zo is helaas de helft van de mensheid. Mss zelfs meer dan de helft...satine schreef:hij laat er wel geen gras over groeien he.
en neen ik heb het niet over mijn holebi vrienden maar over hetero kennissen en vrienden en wat ik hoor.
	0 x

- smurfin
 - Poster rang 2

Ik vind het echt maar een raar koppel: Peter en Peggy. Maarja, in Thuis kan alles... En ze gaan de vriendschap met hun beste vrienden kapotmaken in naam van de liefde.  

0 x

- martha
 - Poster rang 5

- x 979
 - x 582

Spijtig dat Peggy en Peter nog "jong" zijn want anders zouden we kunnen zeggen : als de schuur in brand staat, probeer maar te blussen  

0 x

- Christel
 - Poster rang 5

- x 3251
 - x 1602

^ Nogal ja! 

Peter en zijn relaties: de manier waarop hij van de een naar de ander hopt blijft me verbazen! Beetje triest wel, dat hij blijkbaar echt nog geen maand zonder vriendin kan. Hij heeft eigenlijk nog nooit zonder gezeten...

Peter en zijn relaties: de manier waarop hij van de een naar de ander hopt blijft me verbazen! Beetje triest wel, dat hij blijkbaar echt nog geen maand zonder vriendin kan. Hij heeft eigenlijk nog nooit zonder gezeten...
	0 x

Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..

- 
				Wallanderjunior
 - x 435

bij "belangrijke" mensen zoals Peter en Tom zouden we misschien beter spreken van de bij hun "klasse" passende dure villa met strooien dak, héél brandbaar en héél moeilijk te blussen naar t schijntmartha schreef:Spijtig dat Peggy en Peter nog "jong" zijn want anders zouden we kunnen zeggen : als de schuur in brand staat, probeer maar te blussen
inderdaad nogal zielig dat Peter altijd een vrouwelijke ruggegraat nodig heeft om rechtop te blijven
	0 x

- 
				vitalski
 - Nog geen rang

Goed voor Peter dat hij gisteren eens van de grond kon gaan. Zal hem deugd gedaan hebben na alles wat hij doormaakt. Alleen is Peggy misschien niet de juiste vrouw op dit moment. Ik kijk uit naar het vervolg. spânnend.

0 x

- 
				lord F.
 - Poster rang 5

wie zegt er dat hij Peggy ziet als een nieuwe relatie ziet?Wallanderjunior schreef:bij "belangrijke" mensen zoals Peter en Tom zouden we misschien beter spreken van de bij hun "klasse" passende dure villa met strooien dak, héél brandbaar en héél moeilijk te blussen naar t schijntmartha schreef:Spijtig dat Peggy en Peter nog "jong" zijn want anders zouden we kunnen zeggen : als de schuur in brand staat, probeer maar te blussen![]()
inderdaad nogal zielig dat Peter altijd een vrouwelijke ruggegraat nodig heeft om rechtop te blijven
	0 x

Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!

- 
				Rieka
 - x 435

Wij denken dat. Peter is niet echt een flirter...lord F. schreef:wie zegt er dat hij Peggy ziet als een nieuwe relatie ziet?Wallanderjunior schreef:bij "belangrijke" mensen zoals Peter en Tom zouden we misschien beter spreken van de bij hun "klasse" passende dure villa met strooien dak, héél brandbaar en héél moeilijk te blussen naar t schijntmartha schreef:Spijtig dat Peggy en Peter nog "jong" zijn want anders zouden we kunnen zeggen : als de schuur in brand staat, probeer maar te blussen![]()
	0 x

- 
				Lazylady
 - x 435

- 
				Wallanderjunior
 - x 435

Peter kan het ook niet helpen dat hij zo'n groot hart heeft waarin zo veel vrouwen een plekske kunnen vinden  

ben benieuwd hoe lang het deze keer zal duren

ben benieuwd hoe lang het deze keer zal duren
	0 x

- Christel
 - Poster rang 5

- x 3251
 - x 1602

Dan hoop ik toch dat het voor Peggy beter afloopt!
Sofie: vermoord
Nina: gedumpt terwijl haar trouwjurk al klaar hing
Femke: aan de codeine pillen
Ik wil maar zeggen...

Sofie: vermoord
Nina: gedumpt terwijl haar trouwjurk al klaar hing
Femke: aan de codeine pillen
Ik wil maar zeggen...
	0 x

Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..