Jens De Belder (Jelle Cleymans)
-
- Nog geen rang
Re: Jens De Belder (Jelle Cleymans)
Dat vind ik ook. Maar ik heb zo'n gevoel dat dat niet zal gebeuren. Misschien moet hij zich maar laten opnemen in de psychiatrie?
0 x
- Christel
- Poster rang 5
- x 3251
- x 1602
Dat is misschien wel een goed plan. Samen met Guy bijvoorbeeld, want ook daar loopt het niet helemaal synchroon in de bovenkamer. Kunnen ze gezellig samen wat therapiesessies bijwonen...flupke schreef:Dat vind ik ook. Maar ik heb zo'n gevoel dat dat niet zal gebeuren. Misschien moet hij zich maar laten opnemen in de psychiatrie?

0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
-
- Poster rang 5
- x 690
- x 532
-
- Nog geen rang
Neen, ik denk dat Guy eerder nood heeft aan een "goed gesprek" met Julia. Ik denk dat hij haar veel te vertellen heeft maar of zij bereid is van ook echt naar hem te luisteren?????Dat is misschien wel een goed plan. Samen met Guy bijvoorbeeld, want ook daar loopt het niet helemaal synchroon in de bovenkamer. Kunnen ze gezellig samen wat therapiesessies bijwonen...![]()
0 x
-
- x 435
Jens heeft dus geluk gehad. Je zou er niet aan mogen denken wat er had gebeurd mocht Guy toch klacht hebben neergelegd.
0 x
-
- x 435
-
- Poster rang 5
Hij zat blijkbaar vooral in met Katrien. 

0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
-
- Nog geen rang
Jens heeft vooral veel geluk gehad dat Katrien zich is komen moeien. Anders had Guy wel klacht neergelegd en terecht!
0 x
-
- Poster rang 5
Jens zou wel een nieuwe gsm mogen kopen voor Guy. 

0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
- Christel
- Poster rang 5
- x 3251
- x 1602
Misschien nu wel, omdat hij geen klacht heeft neergelegd.flupke schreef:Neen, ik denk dat Guy eerder nood heeft aan een "goed gesprek" met Julia. Ik denk dat hij haar veel te vertellen heeft maar of zij bereid is van ook echt naar hem te luisteren?????Dat is misschien wel een goed plan. Samen met Guy bijvoorbeeld, want ook daar loopt het niet helemaal synchroon in de bovenkamer. Kunnen ze gezellig samen wat therapiesessies bijwonen...![]()
Maar dan nog betwijfel ik of Julia het verschil zou maken wat Guy's problemen betreft. Het feit dat hij zo extreem gereageerd heeft op de breuk met Mayra, zijn acties daarna rond Fien en haar dood en uiteindelijk zijn poging tot zelfmoord, zijn volgens mij niet op te lossen met een goed gesprek...
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
-
- x 435
Jens had zijn domme actie bijna met zijn dood bekocht, als Guy niet had gezegd ,dat Jens daar ook binnen lag, hadden Katrien en Julia het wellicht niet eens gezien, voor het te laat was...
0 x
-
- x 435
Jens heeft al héél vaak stommiteiten uitgehaald maar hier heeft hij zichzelf werkelijk nog overtroffenAnn+ schreef:Jens had zijn domme actie bijna met zijn dood bekocht, als Guy niet had gezegd ,dat Jens daar ook binnen lag, hadden Katrien en Julia het wellicht niet eens gezien, voor het te laat was...

0 x
- Millie
- Poster rang 1
-
- x 435
Ik ben benieuwd naar wat er nu verder met Jens zal gebeuren, qua verhaallijn?
0 x
-
- Nog geen rang
Hij zal misschien zijn broer gaan bezoeken voor een tijd. Waarschijnlijk is dat omdat hij in werkelijkheid in die musical speelt (Robin Hood).
0 x