Kasper keert terug!!!
-
thomaaas
- Nog geen rang
-
Ann+
- x 435
Re: Kasper keert terug!!!
Hoe oud is het personage "Kasper"? Aangezien hij enige jaren geleden vertrok om te gaan werken op dat cruiseschip, moet hij toen toch al een redelijke leeftijd ( 16+?) hebben gehad....En dan is hij er nu toch ongeveer 20? Of gaan ze weer met de leeftijden spelen, en is hij nu nog maar 18?
0 x
- Mona'ke
- Poster rang 2

Een artikel uit GVA:
Eind april staat in Thuis de pleegzoon van Rosa en Waldek plots weer voor de deur. Acteur Mattias Van De Vijver speelt opnieuw het personage dat van hem enkele jaren geleden een tieneridool maakte.
Mattias (25) staat al sinds begin dit jaar op de set van Thuis, maar zijn terugkeer was nog een goedbewaard geheim. In die mate zelfs, dat de productie van de Eén-serie er een beetje verveeld mee zit dat deze verhaalwending vandaag in uw krant is uitgelekt.
Weldra krijgen Rosa (Annick Segal) en Waldek (Bart Van Avermaet) bezoek in de Zus & zo. Hun pleegzoon, die jaren geleden vertrok om op een cruiseschip te varen, keert huiswaarts. Het vormt meteen de start van enkele nieuwe verhaallijnen.
“Voorlopig kan ik enkel bevestigen dat Kasper terug komt”, zegt producer Wim Janssen. “Dat zal nog dit seizoen zijn. Mattias Van De Vijver zal zeker enige tijd meedraaien, maar qua verhalen kan ik nog niks vertellen. Pas over drie weken geven we meer info.” Van De Vijver zal pas later de pers te woord staan.
Mattias besloot destijds op eigen initiatief te stoppen met Thuis. Hij koos voor een opleiding aan de Toneelacademie in Maastricht, waardoor acteren in een dagelijkse reeks onmogelijk werd. Op 27 april komt Mattias weer thuis. Ondertussen beëindigde hij z’n opleiding en acteert hij bij Theater Artemis in Den Bosch.
bron: http://www.gva.be/nieuws/media-en-cultu ... thuis.aspx
Eind april staat in Thuis de pleegzoon van Rosa en Waldek plots weer voor de deur. Acteur Mattias Van De Vijver speelt opnieuw het personage dat van hem enkele jaren geleden een tieneridool maakte.
Mattias (25) staat al sinds begin dit jaar op de set van Thuis, maar zijn terugkeer was nog een goedbewaard geheim. In die mate zelfs, dat de productie van de Eén-serie er een beetje verveeld mee zit dat deze verhaalwending vandaag in uw krant is uitgelekt.
Weldra krijgen Rosa (Annick Segal) en Waldek (Bart Van Avermaet) bezoek in de Zus & zo. Hun pleegzoon, die jaren geleden vertrok om op een cruiseschip te varen, keert huiswaarts. Het vormt meteen de start van enkele nieuwe verhaallijnen.
“Voorlopig kan ik enkel bevestigen dat Kasper terug komt”, zegt producer Wim Janssen. “Dat zal nog dit seizoen zijn. Mattias Van De Vijver zal zeker enige tijd meedraaien, maar qua verhalen kan ik nog niks vertellen. Pas over drie weken geven we meer info.” Van De Vijver zal pas later de pers te woord staan.
Mattias besloot destijds op eigen initiatief te stoppen met Thuis. Hij koos voor een opleiding aan de Toneelacademie in Maastricht, waardoor acteren in een dagelijkse reeks onmogelijk werd. Op 27 april komt Mattias weer thuis. Ondertussen beëindigde hij z’n opleiding en acteert hij bij Theater Artemis in Den Bosch.
bron: http://www.gva.be/nieuws/media-en-cultu ... thuis.aspx
0 x
-
Ann+
- x 435
Raar, de productie van de Eén -serie zegt er een beetje mee verveeld te zitten, dat het in de krant is uitgelekt vandaag... en wij wisten het al van gisteren!
zouden ze bij de productie misschien nog nooit hebben gehoord van het bestaan van spoilers????

zouden ze bij de productie misschien nog nooit hebben gehoord van het bestaan van spoilers????
0 x
- Millie
- Poster rang 1

Ben eens benieuwd naar zijn verhalen van op het cruiseschip. Was hij toen niet vertrokken met Nona?
0 x
- Duimelijntje
- Poster rang 2

- x 33
- x 11
- Contacteer:
Het was de bedoeling dat Nona zou meegaan, maar ik dacht dat ze niet mocht van haar ouders. Dus ik denk dat hij alleen vertrokken is, maar helemaal zeker weet ik het ook niet meer.Millie schreef:Ben eens benieuwd naar zijn verhalen van op het cruiseschip. Was hij toen niet vertrokken met Nona?
0 x
-
Nathan
- Nog geen rang
- Contacteer:
-
Nathan
- Nog geen rang
- Contacteer:
Ik ben wel benieuwd wat hij gaat doen in Thuis, ik vraag me af of hij het wel weet dat Waldek en Rosa eens uit elkaar zijn gegaan 
0 x
- satine
- Poster rang 5

- x 1678
- x 2597
Het was inderdaad de bedoeling dat hij met Nona zou vertrekken, maar die mocht inderdaad niet van haar ouders.Duimelijntje schreef:Het was de bedoeling dat Nona zou meegaan, maar ik dacht dat ze niet mocht van haar ouders. Dus ik denk dat hij alleen vertrokken is, maar helemaal zeker weet ik het ook niet meer.
Hij is toen met Peggy vertrokken, naar hetzelfde cruiseschip.
dat dan later in Canada aanmeerde, waar Peggy van boord ging en zo terug in contact kwam met Bianca - en vooral met Tom.
The rest is history.
0 x
- Matthi
- Administrator

- x 3
- x 2
Denk dat die uitleg vrij volledig iseddy en nancy schreef:Kasper is een jongen die enkele jaren geleden in de kerstperiode (?) met een bende vrolijke zigeuners bij Ter Smissen is aanbeland, op de vlucht voor de oorlog in Tsjetsjenië (?) waar hij zijn ouders is verloren. Hij is geadopteerd door Waldek en Rosa, maar is daarna vertrokken om te werken op een cruiseschip.
Eddy
0 x
Houd de thuisfansite in de gaten voor alle nieuwtjes rondom 'thuis'. | Volg ons via facebook om steeds op de hoogte te blijven van het recentste ‘thuisnieuws’.
- smurfin
- Poster rang 2

Kasper was wel jonger dan Aisha, Femke en Sofie, hoor. Hij was iets tussen Franky en Aisha, want hij is nog verliefd geweest op Aisha en die was toen toch veel te oud voor hem.thomaaas schreef:Eigenlijk niet logisch moest hij iets met Jana krijgen, vroeger was Kasper de oudere vriend van Franky, voor Braam de rol van Franky op zich nam en toen was er dus een redelijk groot leeftijdsverschil tussen Kasper en Franky. Kasper was meer de leeftijd van Aisha, Femke en Sofie.
0 x
- satine
- Poster rang 5

- x 1678
- x 2597
Hij was minstens 18 toen hij vertrok, want hij ging niet meer naar school.
Hij is 'op cruise' vertrokken in 2008, dus is hij nu 22, een jaar of 3 ouder dan Franky en Bram.
En zeven jaar ouder dan Jana...
Hij is 'op cruise' vertrokken in 2008, dus is hij nu 22, een jaar of 3 ouder dan Franky en Bram.
En zeven jaar ouder dan Jana...
0 x
- Peter Jansens
- Poster rang 2

Ik vermoed dat hij de leemte gaat opvullen die Jens zal achterlaten, want ik vermoed toch dat die zal 'gepakt' worden en verdwijnen uit de serie...
0 x
Niet pikken, wel nitpicken.
-
Lazylady
- x 435
Kan goed zijn. Zou wel jammer zijn, want uiteindelijk was Jens toch een braaf manneke...Peter Jansens schreef:Ik vermoed dat hij de leemte gaat opvullen die Jens zal achterlaten, want ik vermoed toch dat die zal 'gepakt' worden en verdwijnen uit de serie...
0 x