Jens De Belder (Jelle Cleymans)
-
- x 435
Re: Jens De Belder (Jelle Cleymans)
Ik snap 'm maar al te goed; het ging tenslotte om z'n eigen vriendin... maar beseft hij wel dat hij zichzelf ermee in gevaar brengt? Dat hij in de gevangenis kan vliegen?
0 x
-
- x 435
Dat viel toch keihard op dat hij die gsm in zijn jaszak stopte?! Vreemd dat niemand, zelfs Julia zelf, dat gezien heeft...
0 x
-
- x 435
Hij wil ruzie stoken zeker tussen Guy en Julia; zodat als Julia haar gsm terug krijgt, ze misschien zou denken dat hij haar wil stalken of zo. Wel vreemd, want Julia moet sowieso niks meer van hem weten.
0 x
-
- Poster rang 1
-
- x 435
Dat is duidelijk!fresia schreef:Jens is een vuil spelleke aan het spelen
0 x
- johan1969
- Poster rang 5
- x 26
- x 276
Ik weet ook niet wat Jens van plan is ! Stel dat het ook misloopt (zoals met Katriens spuitbusaktie), dan zou Julia wel eens in gevaar kunnen zijn ! Denkt hij daarn iet aan ?
0 x
- Ganja
- Poster rang 3
Spijtig dat we niet hebben mogen zien wat Jens juist deed met Guy.
We zagen op een bepaald moment alleen maar een bewusteloze Guy met wat bloed aan zijn kop.
Benieuwd wat Jens met hem gaat doen.
Ik begrijp Jens wel maar hij is natuurlijk niet goed bezig - want als hij echt iets stoms doet vliegt hij nog in jail - maar ja ik denk dat hem dat worst zal wezen - en wie weet zouden velen hetzelfde doen als hun lief werd vermoord is en de dader ongestraft blijft - wat niet wil zeggen dat ik het goedkeur het oog om oog en tand om tand gedoe - maar het is vanuit menselijk standpunt wel dikwijls te begrijpen.
We zagen op een bepaald moment alleen maar een bewusteloze Guy met wat bloed aan zijn kop.
Benieuwd wat Jens met hem gaat doen.
Ik begrijp Jens wel maar hij is natuurlijk niet goed bezig - want als hij echt iets stoms doet vliegt hij nog in jail - maar ja ik denk dat hem dat worst zal wezen - en wie weet zouden velen hetzelfde doen als hun lief werd vermoord is en de dader ongestraft blijft - wat niet wil zeggen dat ik het goedkeur het oog om oog en tand om tand gedoe - maar het is vanuit menselijk standpunt wel dikwijls te begrijpen.
0 x
-
- Nog geen rang
- fan_van_marianne
- Poster rang 2
Wie weet wat Jens met Guy zal doen. Wie weet gaat hij wat uithalen met hem in die oude fabriek?
0 x
Intelligentie krijgt men mee, wijsheid moet men leren...
-
- x 435
Oei, dat heb ik dus gemist gisteren (wou persé een tukje doen).
Hopelijk post er iemand de aflevering van gisteren!

0 x
-
- Poster rang 5
Veel was er niet te zien hoor. Eerst zag je Guy naar de Zus & Zo wandelen en bij aankomst zag hij de taxi van Jens met draaiende motor staan. Daarna volgde dat stukje in het restaurant met Marianne enzo. En daarna lag Guy al met bebloed voorhoofd bewusteloos in de taxi van Jens die ermee wegreed, wellicht dus naar dat verlaten fabriekspand.
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
-
- x 435
Oké, maar ik heb eigenlijk de hele aflevering niet gezien...lord F. schreef:Veel was er niet te zien hoor. Eerst zag je Guy naar de Zus & Zo wandelen en bij aankomst zag hij de taxi van Jens met draaiende motor staan. Daarna volgde dat stukje in het restaurant met Marianne enzo. En daarna lag Guy al met bebloed voorhoofd bewusteloos in de taxi van Jens die ermee wegreed, wellicht dus naar dat verlaten fabriekspand.

0 x
- Millie
- Poster rang 1
- johan1969
- Poster rang 5
- x 26
- x 276
Wat pakte Jens mee ? Het leken wel pijlen of spiesen. Ik dacht eerst dat t vuurwerk was, maar dan zou Guy er zo niet hebben uitgezien.
0 x
-
- x 435
Mij leken het van die dingen om iets stevig vast te maken... ik dacht eerst aan gewone vuilzakstrips, (van die plastieken dingen met een dun ijzerdraadje in het midden)omdat hij uit de kast nam waar de vuilbak stond (onder het aanrecht), maar ik denk dat hij de stevigere soort van strips heeft meegenomen, die dus met een langs de ene kant een oogje waar je dus het andere einde doorsteekt en dan aansnoert. Je krijgt ze enkel los met een schaar ( doorknippen dus), want het ene einde terugduwen lukt niet. Maar vraag me niet hoe die dingen heten?
0 x