Guy De Herdt (Erik Goris)

Gesloten
martha
Poster rang 5
Poster rang 5
x 974
x 578

Re: Guy De Herdt (Erik Goris)

Bericht door martha »

of misschien willen de Thuis-makers eens het probleem aankaarten dat veroordeelden ondervinden eens ze terug in de maatschappij worden geworpen. Ja, Guy heeft wel niet in de gevangenis verbleven maar hij heeft toch maar een strafblad.
0 x
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door lord F. »

Het is ook een erg dankbaar personage om te spelen. :)

Maar om het terug over het verhaal te hebben >> ik denk dat Luk er vanuit gaat dat er de eerste weken wel extreme reacties zullen zijn, maar dat er met verloop van tijd wel gewenning zal zijn en dat ze Guy uiteindelijk wel gaan aanvaarden. Alleen vergeet hij natuurlijk wel dat z'n "ex-collega's" hem niet zo snel gaan vertrouwen gezien hij ook gelogen heeft of in Bram z'n geval de schuld in een ander zijn schoenen proberen te schuiven heeft
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
flupke
Nog geen rang

Bericht door flupke »

De sms's die hij ontvangt komen, wat mij betreft, toch ook maar van een zieke geest.
0 x
Rieka
x 435

Bericht door Rieka »

flupke schreef:De sms's die hij ontvangt komen, wat mij betreft, toch ook maar van een zieke geest.
Dat denk ik niet.
Eerder van iemand die zich er niet kan bij neerleggen dat Guy er zo makkelijk van af komt.
Als dat ook al een ziekte is... amai! :crazy:
0 x
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5
x 690
x 532

Bericht door jessie V. »

Luc lijkt er inderdaad vanuit te gaan, dat alles na verloop van tijd wel zal bedaren en Guy weer aanvaard zal worden, maar dat zal toch niet zo eenvoudig zijn. Het zit bij de meeste mensen behoorlijk diep, het feit dat hij onschuldig verklaard werd. Ik denk dat Guy nog zwarte sneeuw gaat zien.
0 x
Sandertje
Poster rang 1
Poster rang 1
x 15

Bericht door Sandertje »

Guy is vandaag op een punt gekomen dat hij zelf gelooft dat hij onschuldig is, in zijn gesprek over Julia werd dat pijnlijk duidelijk. Tja, als je iets lang genoeg herhaald...
0 x
johan1969
Poster rang 5
Poster rang 5
x 26
x 276

Bericht door johan1969 »

Ik wist al van in t begin dat Jens Guy het leven ging zuur maken, maar waarmee zijn de meisjes bezig ?

Bij alle buren een brief posten dat er een moordenaar in hun straat woont ?
0 x
flupke
Nog geen rang

Bericht door flupke »

Sandertje schreef:Guy is vandaag op een punt gekomen dat hij zelf gelooft dat hij onschuldig is, in zijn gesprek over Julia werd dat pijnlijk duidelijk. Tja, als je iets lang genoeg herhaald...
Ik denk dat Guy echt en oprecht van Julia gehouden heeft en nog steeds houdt. Misschien komen ze wel terug samen tegen het einde van het seizoen?????
0 x
Luc
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door Luc »

Het water is een beetje te diep tussen die 2, vrees ik.
0 x
Lazylady
x 435

Bericht door Lazylady »

flupke schreef:Ik denk dat Guy echt en oprecht van Julia gehouden heeft en nog steeds houdt. Misschien komen ze wel terug samen tegen het einde van het seizoen?????
Samen met een moordenaar? Dan moet ze wel héél goed zot zijn denk ik...
0 x
Rieka
x 435

Bericht door Rieka »

flupke schreef:
Sandertje schreef:Guy is vandaag op een punt gekomen dat hij zelf gelooft dat hij onschuldig is, in zijn gesprek over Julia werd dat pijnlijk duidelijk. Tja, als je iets lang genoeg herhaald...
Ik denk dat Guy echt en oprecht van Julia gehouden heeft en nog steeds houdt. Misschien komen ze wel terug samen tegen het einde van het seizoen?????
Ik sluit niet uit dat ze ooit terug samenkomen, maar dan niet vóór halverwege volgend seizoen. :mrgreen:
0 x
Wallanderjunior
x 435

Bericht door Wallanderjunior »

halverwege volgend seizoen lijkt me ook een haalbaar idee :lol:
0 x
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door lord F. »

Wallanderjunior schreef:halverwege volgend seizoen lijkt me ook een haalbaar idee :lol:
In soaps weet je nooit natuurlijk, maar hij heeft wel de beste vriendin van haar dochter vermoord, toch een klein obstakel. :)
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1663
x 2568

Bericht door satine »

Dat niet alleen, hij heeft ongeveer alles aan Julia bekend, om haar daarna een leugenaar te noemen.
0 x
Wallanderjunior
x 435

Bericht door Wallanderjunior »

satine schreef:Dat niet alleen, hij heeft ongeveer alles aan Julia bekend, om haar daarna een leugenaar te noemen.
en daarmee heeft hij het natuurlijk moeilijk, hij weet maar al te goed dat hij Julia verraden heeft, ben benieuwd hoe lang hij dat nog volhoudt
0 x
Gesloten