Tibo Timmermans (Maxime De Winne)

Gesloten
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5
x 690
x 532

Re: Tibo Timmermans (Maxime De Winne)

Bericht door jessie V. »

Misschien is Jana bezig pappa en mamma tegen elkaar op te zetten. Mag ik niet van mamma dan ga ik naar pappa. We weten nog helemaal niet hoe ze is.
0 x
Lazylady
x 435

Bericht door Lazylady »

Kwast schreef:Wat een ongelofelijk gezeik! Bij de moeder van Jana is het allemaal ego. Sjongejongejongejongejonge. Ik bedoel, wat maakt het uit dat Jana hem om haar vinger windt? Vrouwen doen dat al sinds de schepping, ja toch? En mannen laten dat gewoon toe. Zo gaan die dingen.
Dat is weer zo'n stereotype. Niet alle vrouwen doen dat.
Om daar nu zo een punt van te maken, kom op! Laat Tibo Jana lekker helpen. Eerst zit Ellen te zeuren dat Tibo zijn dochter niet wil leren kennen. Nu wil hij dat wel, wil hij wel een soort van vaderfiguur spelen is het wéér niet goed.
Precies!
0 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1662
x 2567

Bericht door satine »

jessie V. schreef:Misschien is Jana bezig pappa en mamma tegen elkaar op te zetten. Mag ik niet van mamma dan ga ik naar pappa. We weten nog helemaal niet hoe ze is.
Dat dacht ik ook meteen.
Als ik Tibo was, ging ik eens even praten met de leerkracht wiskunde - of haar vroegere rapporten eens bekijken.
Dan weet je toch al meer: is die buis voor wiskunde haar eerste of heeft ze al een hele tijd problemen met dit vak?
0 x
johan1969
Poster rang 5
Poster rang 5
x 26
x 276

Bericht door johan1969 »

Ik had al lang door dat Jana niet gewoon 'uit het potteke' kwam ...
0 x
martha
Poster rang 5
Poster rang 5
x 972
x 577

Bericht door martha »

johan1969 schreef:Ik had al lang door dat Jana niet gewoon 'uit het potteke' kwam ...
Ik denk dat ik ook die opmerking heb gemaakt in dat andere topic over Tibo (tussen 2 vuren) :denk:
0 x
johan1969
Poster rang 5
Poster rang 5
x 26
x 276

Bericht door johan1969 »

Dat Tibo er nog voor betaald werd, maakt het nog minder fraai...
0 x
fan_van_marianne
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door fan_van_marianne »

Tibobo de gigolo :mrgreen:
0 x
Intelligentie krijgt men mee, wijsheid moet men leren...
Rieka
x 435

Bericht door Rieka »

johan1969 schreef:Dat Tibo er nog voor betaald werd, maakt het nog minder fraai...
Dat hij een "vriendendienst" bewees en misschien op die manier zijn studies kon betalen, kan dat niet?
Wij weten niet wat die 2 voor afspraak hadden, hé, behalve dat hij zich verder niet met het kind zou bemoeien!
0 x
Wallanderjunior
x 435

Bericht door Wallanderjunior »

Rieka schreef:
johan1969 schreef:Dat Tibo er nog voor betaald werd, maakt het nog minder fraai...
Dat hij een "vriendendienst" bewees en misschien op die manier zijn studies kon betalen, kan dat niet?
Wij weten niet wat die 2 voor afspraak hadden, hé, behalve dat hij zich verder niet met het kind zou bemoeien!
ik begrijp ook niet wat er hier mis is, blijkbaar hadden Ellen en Tibo goede afspraken en Tibo had blijkbaar geld nodig om zijn studies te betalen, ik vind de reactie van Franky kinderachtig en onrealistisch
0 x
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5
x 690
x 532

Bericht door jessie V. »

Beetje egoistisch ook.
0 x
dafkapin
Nog geen rang

Bericht door dafkapin »

misschien egoïstisch, maar wel begrijpbaar vind ik persoonlijk

tibobo had ook gewoon duidelijk kunnen zijn de eerste keer, hij laat franky eerst in de waan dat het via een potteke was, om er dan op terug te komen
0 x
Rieka
x 435

Bericht door Rieka »

dafkapin schreef:misschien egoïstisch, maar wel begrijpbaar vind ik persoonlijk

tibobo had ook gewoon duidelijk kunnen zijn de eerste keer, hij laat franky eerst in de waan dat het via een potteke was, om er dan op terug te komen
Kleine correctie: Franky heeft hem doen bekennen, dat 't niet met een potteke was.
Ik begrijp ook wel dat Franky niet welgezind is. Tibo is helemaal niet eerlijk en open met hem, en dat waren ze nochtans afgesproken: "geen geheimen meer voor elkaar" Hoe Yana er gekomen is, is van ondergeschikt belang, maar niet onbelangrijk.
0 x
Wallanderjunior
x 435

Bericht door Wallanderjunior »

gebrek aan openheid zowel van Tibo als van Franky zet die relatie wel vaker onder druk
dat Tibo afspraken gemaakt heeft met Ellen vind ik niet zo erg; hij zou wel onmiddellijk eerlijk moeten zijn en Franky de volledige waarheid vertellen
0 x
Rieka
x 435

Bericht door Rieka »

Wallanderjunior schreef:gebrek aan openheid zowel van Tibo als van Franky zet die relatie wel vaker onder druk
dat Tibo afspraken gemaakt heeft met Ellen vind ik niet zo erg; hij zou wel onmiddellijk eerlijk moeten zijn en Franky de volledige waarheid vertellen
Je hebt gelijk, ze zijn beide niet open en eerlijk met elkaar... hoelang zouden ze nog een koppel blijven?
Tot 't eind van dit seizoen??? :mrgreen:
0 x
willem criel
Nog geen rang

Bericht door willem criel »

Rieka schreef:
Wallanderjunior schreef:gebrek aan openheid zowel van Tibo als van Franky zet die relatie wel vaker onder druk
Je hebt gelijk, ze zijn beide niet open en eerlijk met elkaar... hoelang zouden ze nog een koppel blijven?
Tot 't eind van dit seizoen??? :mrgreen:
:dance: :dance: :naughty: Voor mijn part krijgen ze samen kindjes en worden ze stokoud samen in thuis. Het is uiteindelijk een heel mooi koppel. Beter dan al die andere in thuis. Ook Simonneke heeft haar part gehad en Rosa ook trouwens. Wie doet beter dan Franky en Tibo? Dat is een betere vraag vind ik. :violin: :violin: :violin: :violin: :violin:
0 x
La vie est dûre sans confiture!
Gesloten