Frank Bomans (Pol Goossen)
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
- smurfin
- Poster rang 2

Re: Frank Bomans (Pol Goossen)
Ik mag hopen van niet...
Maar het valt idd wel op dat ze van hem een oudere man willen maken.
Maar het valt idd wel op dat ze van hem een oudere man willen maken.
0 x
-
Lazylady
- x 435
Het is toch ongelofelijk welke gezichten die kan trekken... Wie zou dat nu toch van 'm hebben? 
(Franky natuurlijk, die heeft het nog erger!)
(Franky natuurlijk, die heeft het nog erger!)
0 x
- satine
- Poster rang 5

- x 1667
- x 2574
-
Lazylady
- x 435
Bang en verlegen ook wel.satine schreef:Bianca alleszins niet - die had maar 1 gelaatsuitdrukking: zuur.
0 x
-
Lazylady
- x 435
Frank is toch wel mijn favoriete personage. Zijn uitspraken zijn haast stuk voor stuk memorabel! Hij blijft het toch maar kunnen, na al die jaren... 
0 x
- Millie
- Poster rang 1

- martha
- Poster rang 5

- x 980
- x 582
Nu maar hopen dat het "brouwersavontuur" niet dezelfde weg opgaat als destijds bij de "Swingende Loodgieters" 
0 x
- satine
- Poster rang 5

- x 1667
- x 2574
Hier moet ik eigenlijk wel om glimlachen, ik heb Frank eigenlijk nog nooit iets horen zeggen dat ik nog nooit eerder gehoord had.Lazylady schreef:Frank is toch wel mijn favoriete personage. Zijn uitspraken zijn haast stuk voor stuk memorabel! Hij blijft het toch maar kunnen, na al die jaren...
't Zal er wel van afhangen in welke streek je woont.
0 x
-
Lazylady
- x 435
-
lord F.
- Poster rang 5

maar lekker bier is wel iets anders dan slechte muziek.martha schreef:Nu maar hopen dat het "brouwersavontuur" niet dezelfde weg opgaat als destijds bij de "Swingende Loodgieters"
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
-
Lazylady
- x 435
Swingende loodgieters?! Iemand meer uitleg?lord F. schreef:maar lekker bier is wel iets anders dan slechte muziek.martha schreef:Nu maar hopen dat het "brouwersavontuur" niet dezelfde weg opgaat als destijds bij de "Swingende Loodgieters"
0 x
- satine
- Poster rang 5

- x 1667
- x 2574
Niet per se, voor anderen is het misschien allemaal nieuw - niet iedereen woont in Antwerpen (gelukkig, want dan zou het hier wel superdruk worden)Lazylady schreef:Hmm, misschien is memorabel dan het verkeerde woord...
0 x
- Christel
- Poster rang 5

- x 3251
- x 1602
Frank, Waldek en Cois hebben ooit eens het plan opgevat om een zangcarrière te beginnen. Het feit dat ze alledrie totaal niet konden zingen, hield hen niet tegen. Ze hebben toen nogal wat geld geinvesteerd in CD's, die ze vervolgens aan de straatstenen niet kwijtraakten, waarna de "Swingende Loodgieters" roemloos ten onder zijn gegaan..Lazylady schreef:Swingende loodgieters?! Iemand meer uitleg?lord F. schreef:maar lekker bier is wel iets anders dan slechte muziek.martha schreef:Nu maar hopen dat het "brouwersavontuur" niet dezelfde weg opgaat als destijds bij de "Swingende Loodgieters"
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
-
Lazylady
- x 435
Christel schreef:Frank, Waldek en Cois hebben ooit eens het plan opgevat om een zangcarrière te beginnen. Het feit dat ze alledrie totaal niet konden zingen, hield hen niet tegen. Ze hebben toen nogal wat geld geinvesteerd in CD's, die ze vervolgens aan de straatstenen niet kwijtraakten, waarna de "Swingende Loodgieters" roemloos ten onder zijn gegaan..Lazylady schreef:Swingende loodgieters?! Iemand meer uitleg?lord F. schreef:maar lekker bier is wel iets anders dan slechte muziek.martha schreef:Nu maar hopen dat het "brouwersavontuur" niet dezelfde weg opgaat als destijds bij de "Swingende Loodgieters"
0 x
-
Ann+
- x 435
Tja.... als ik het lawaai hoor, dat de jeugd van tegenwoordig "muziek" noemt, dan is kunnen zingen, absoluut geen voorwaarde meer voor een goede zangcarrière.... 
0 x