Guy De Herdt (Erik Goris)
- smurfin
- Poster rang 2
Re: Guy De Herdt (Erik Goris)
Ja, ik stel me ook de vraag of een mens dit lang kan volhouden. Op een gegeven moment breek je dan toch...
0 x
-
- Poster rang 5
in zijn plaats zou ik ook verhuizen en iets aan z'n uiterlijk doen, maar ja, voor het verhaal is het natuurlijk interessanter dat hij daar blijft. 

0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
- martha
- Poster rang 5
- x 974
- x 578
dat de mannen van sanitechniek maar een beetje oppassen met Guy te pesten en/of te negeren want zijn blik, na het incident met het broodje, voorspelde niet veel goeds.
0 x
-
- x 435
Mij vertelde die blik dat hij aan Luc zal zeggen dat ie ermee kapt, dat het geen zin heeft om bij Sanitechniek te blijven...martha schreef:dat de mannen van sanitechniek maar een beetje oppassen met Guy te pesten en/of te negeren want zijn blik, na het incident met het broodje, voorspelde niet veel goeds.
En dat is ook zo!(mijn gedacht)
0 x
-
- x 435
Hij zegt dat misschien wel, maar hij laat zich iedere keer ompraten door Luc ! Franky is heus niet de enige die zich laat overdonderen door die mooiprater van een Luc...
0 x
- satine
- Poster rang 5
- x 1663
- x 2568
Guy heeft altijd zo blik, altijd even creepy.
Als hij nog een minimum aan zelfrespect had, dan zou hij NU vertrekken.
0 x
-
- x 435
Ja, maar die Luc hé...satine schreef:Guy heeft altijd zo blik, altijd even creepy.
0 x
- satine
- Poster rang 5
- x 1663
- x 2568
Tja, als Luc belangrijker is dan zijn zelfrespect, dat zegt wel iets he.
0 x
-
- Poster rang 5
- x 691
- x 532
Het is natuurlijk Luc zijn schuld allemaal. Maar Guy moet toch zelf ook in zien dat zijn leven er op deze manier nooit op verbetert. Hij moet eigenlijk helemaal weg uit die omgeving, waar iedereen alles van iedereen weet. Maar ik vind het wel leuk dat hij blijft, want voor mij hoeft het personage Guy niet weg.
0 x
-
- Nog geen rang
Neen, voor mij ook niet. Ik vind het een boeiend personage en vind dat de rol ook goed vertolkt wordt. Dus ik hoop ook dat hij blijft.
0 x
-
- x 435
Van mij mag hij weg, en zeker uit de omgeving van de betrokkenen, want ook voor hem is dit geen leven.jessie V. schreef:Het is natuurlijk Luc zijn schuld allemaal. Maar Guy moet toch zelf ook in zien dat zijn leven er op deze manier nooit op verbetert. Hij moet eigenlijk helemaal weg uit die omgeving, waar iedereen alles van iedereen weet. Maar ik vind het wel leuk dat hij blijft, want voor mij hoeft het personage Guy niet weg.
Maar ja, dan zou ie ook moeten verdwijnen uit "Thuis" en eigenlijk kan er rond zijn persoontje nog veel vertelt worden...dilemma...

Ik zou hem niet echt missen, hoor
0 x
- eddy en nancy
- Poster rang 3
- Contacteer:
Ik heb hem ook altijd een griezel gevonden, maar hij speelt de rol echt heel goed. En inderdaad, als Luc hem niet had overtuigd en geholpen met een advocaat e.d. had Guy waarschijnlijk gewoon zijn straf uitgezeten, maar voor de verhaallijn is dit natuurlijk interessanter. Maar op deze manier houdt geen mens het vol, hij moet vertrekken of ... opnieuw een touw kopen.
Eddy
Eddy
0 x
Groetjes van Eddy, Nancy en Macho.
Viva Hércules !
http://www.bloggen.be/mobielehonden - (bijna) dagelijkse soap
Viva Hércules !
http://www.bloggen.be/mobielehonden - (bijna) dagelijkse soap
-
- x 435
Yes - Erik Goris is één van de betere acteurs in Thuis (vind ik). Hij overdrijft niet en speelt zijn rol heel "natuurlijk"!eddy en nancy schreef:Ik heb hem ook altijd een griezel gevonden, maar hij speelt de rol echt heel goed. En inderdaad, als Luc hem niet had overtuigd en geholpen met een advocaat e.d. had Guy waarschijnlijk gewoon zijn straf uitgezeten, maar voor de verhaallijn is dit natuurlijk interessanter. Maar op deze manier houdt geen mens het vol, hij moet vertrekken of ... opnieuw een touw kopen.
Eddy
0 x
-
- x 435
Hier ook dat dubbele gevoel ten aanzien van het personage:
Hij hoort eigenlijk thuis in de gevangenis ... maar dan moet hij weg uit Thuis
Anderzijds biedt zijn aanwezigheid boeiender verhaallijnen, dan bijvoorbeeld het bierbrouwen, en dus mag hij blijven. Ik ben benieuwd of ze rond Guy en dat hele schuldgevoel en dergelijke iets aan het opbouwen naar de slotaflevering toe... Nog eens brand , waaruit Guy dan mensen redt, is uiteraard herhaling.....en ik ben er dus van overtuigd dat het dat niet zal zijn, maar wat dan wel?
en zoals hierboven al gezegd, de acteur speelt het goed!
Hij hoort eigenlijk thuis in de gevangenis ... maar dan moet hij weg uit Thuis
Anderzijds biedt zijn aanwezigheid boeiender verhaallijnen, dan bijvoorbeeld het bierbrouwen, en dus mag hij blijven. Ik ben benieuwd of ze rond Guy en dat hele schuldgevoel en dergelijke iets aan het opbouwen naar de slotaflevering toe... Nog eens brand , waaruit Guy dan mensen redt, is uiteraard herhaling.....en ik ben er dus van overtuigd dat het dat niet zal zijn, maar wat dan wel?
en zoals hierboven al gezegd, de acteur speelt het goed!
0 x