Julia Van Capelle (Myriam Bronzwaar)
-
- Poster rang 5
- x 690
- x 532
Re: Julia Van Capelle (Myriam Bronzwaar)
Ik vind dat Julia nogal schromelijk overdrijft. Ik heb nou niet direct het idee dat Guy haar dochters iets aan zal doen.
Ik kan me ook voorstellen dat je lichtelijk hysterisch bent als je is overkomen wat Julia is overkomen, maar ze moet even proberen haar verstand weer terug te krijgen. Ik zie Guy nog steeds niet als iemand die links en rechts mensen vermoordt als het even niet naar zijn zin gaat.
Ik kan me ook voorstellen dat je lichtelijk hysterisch bent als je is overkomen wat Julia is overkomen, maar ze moet even proberen haar verstand weer terug te krijgen. Ik zie Guy nog steeds niet als iemand die links en rechts mensen vermoordt als het even niet naar zijn zin gaat.
0 x
-
- Nog geen rang
Inderdaad, Julia overdrijft. Bovendien laat Guy haar met rust wat omgekeerd niet kan gezegd worden. Julia is Guy zelf gaan zoeken op het appartement van Luc en haar dochters zijn ook goed bezig om hem het leven onaangenaam te maken.
0 x
- satine
- Poster rang 5
- x 1662
- x 2567
Hoe bedoel je? Heb ik iets gemist dan?flupke schreef:Julia is Guy zelf gaan zoeken op het appartement van Luc en haar dochters zijn ook goed bezig om hem het leven onaangenaam te maken.

0 x
-
- x 435
Ergens tegen het einde van de aflevering van gisteren vroeg Katrien aan Paulien waar haar laptop was... en even later kreeg Guy dat vreemde bericht met die foto van Fien.. ik vermoed dat beide zaken iets met elkaar te maken hebben?satine schreef:Hoe bedoel je? Heb ik iets gemist dan?flupke schreef:Julia is Guy zelf gaan zoeken op het appartement van Luc en haar dochters zijn ook goed bezig om hem het leven onaangenaam te maken.
0 x
- eddy en nancy
- Poster rang 3
- Contacteer:
Ik denk inderdaad dat beide (of één van de twee) dochters daar iets mee te maken hebben, mogelijk in samenwerking met Jens.
Eddy
Eddy
0 x
Groetjes van Eddy, Nancy en Macho.
Viva Hércules !
http://www.bloggen.be/mobielehonden - (bijna) dagelijkse soap
Viva Hércules !
http://www.bloggen.be/mobielehonden - (bijna) dagelijkse soap
- satine
- Poster rang 5
- x 1662
- x 2567
Zo had ik het nog niet bekeken.
Maar vermits de spoilers af en toe overal staan, ben ik op mijn hoede met sommige postings, vandaar.
Maar vermits de spoilers af en toe overal staan, ben ik op mijn hoede met sommige postings, vandaar.
0 x
-
- x 435
- satine
- Poster rang 5
- x 1662
- x 2567
Dat vind ik nochtans nergens terug, daarom dat ik niet wist of het een persoonlijke mening was of een spoiler.Lazylady schreef:Ik zei al dat ik persoonlijk denk dat het Katrien is!
0 x
-
- x 435
Als het aan mij ligt een idee. Ik heb al uitgelegd waarom ik dat denk bij Guy's topic denk ik.satine schreef:Dat vind ik nochtans nergens terug, daarom dat ik niet wist of het een persoonlijke mening was of een spoiler.Lazylady schreef:Ik zei al dat ik persoonlijk denk dat het Katrien is!
0 x
- fan_van_marianne
- Poster rang 2
Misschien is het Rafael 

0 x
Intelligentie krijgt men mee, wijsheid moet men leren...
- smurfin
- Poster rang 2
Belachelijk overdreven dat Julia wil verhuizen... zij moet zich toch niet laten wegjagen.
0 x
-
- x 435
Inderdaad, maar Julia is al belachelijk op zich de laatste tijd...smurfin schreef:Belachelijk overdreven dat Julia wil verhuizen... zij moet zich toch niet laten wegjagen.

0 x
- Millie
- Poster rang 1
Ze moet zich inderdaad niet laten wegjagen, maar als ik zou samen gewoond hebben met een moordenaar zou ik daar ook niet meer willen wonen.
0 x
-
- x 435
Inderdaad, maar ik vind het egoïstisch dat ze niet eens aan haar eigen dochters denkt en Simonneke, haar beste vriendin!Millie schreef:Ze moet zich inderdaad niet laten wegjagen, maar als ik zou samen gewoond hebben met een moordenaar zou ik daar ook niet meer willen wonen.
0 x