Bram Schepers (Bert Verbeke)
-
- x 435
- martha
- Poster rang 5
- x 974
- x 578
-
- x 435
Re: Bram Schepers (Bert Verbeke)
Hahaha bedankt.martha schreef:Mooie avatar Lazylady. Onze Baziel wil ook zo'n pruik

0 x
-
- x 435
Ik praat niet goed wat Guy gedaan heeft, maar het was toch érg kinderachtig van Bram met dat broodje... Precies zo'n kwajongensstreek... Daarbij; wat lost het op?
0 x
- Christel
- Poster rang 5
- x 3251
- x 1602
Het lost inderdaad niks op. Van de andere kant is het wel zo dat echt niemand buiten Luc het daar ziet zitten dat Guy er komt werken. Dat Bram wat frustratie kwijt moest, kan ik me dus ergens wel voorstellen...
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
- satine
- Poster rang 5
- x 1663
- x 2567
Ik denk toch nog dat 'de grap' met het broodje minder hard aan kwam dan toen ze allemaal hun mening zegden.
En Guy is wel erg naïef, dat was wel een weggever voor Bram!
En Guy is wel erg naïef, dat was wel een weggever voor Bram!
0 x
-
- Poster rang 5
Ja, het blijft natuurlijk wel de man die Fien vermoord heeft.Christel schreef:Het lost inderdaad niks op. Van de andere kant is het wel zo dat echt niemand buiten Luc het daar ziet zitten dat Guy er komt werken. Dat Bram wat frustratie kwijt moest, kan ik me dus ergens wel voorstellen...
Enfin, bij ieder werk zou hij wel van die tegenkantingen hebben maar het is natuurlijk interessanter dat hij terug bij Sanitechniek werkt waar de reacties het hevigst gaan zijn.

0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
- satine
- Poster rang 5
- x 1663
- x 2567
Smaken verschillen, ik vind er weinig interessant aan.
Maar dit is het topic van Bram.

0 x
-
- x 435
Ik vond het een goeie van Bram.satine schreef:Smaken verschillen, ik vind er weinig interessant aan.
Ze moeten met Guy werken, en hebben(dus) geen ander verweer dan het Guy lastig maken zodat ie misschien zelf opstapt.
En die grap met dat broodje past helemaal bij Bram, nè!
0 x
- martha
- Poster rang 5
- x 974
- x 578
misschien even niet ter zake, maar wat ik altijd zo vreemd vind, is dat die mannen altijd terug komen naar sanitechniek om te lunchen terwijl normaal men toch eet op de werf zelf.
0 x
-
- Nog geen rang
Bram gaat vuile manieren doen met Jana die eigenlijk de halfzus blijkt de te zijn van Franky, want Ellen is nog één van de liefjes geweest van Frank.
Tibobo wordt zeer jaloers, want hij is eigenlijk zelf verliefd op Jana die dan toch zijn dochter niet blijkt te zijn dus komt het tot een confrontatie waarbij Tibobo verdwijnt met Jana richting Curaçau.
Tibobo wordt zeer jaloers, want hij is eigenlijk zelf verliefd op Jana die dan toch zijn dochter niet blijkt te zijn dus komt het tot een confrontatie waarbij Tibobo verdwijnt met Jana richting Curaçau.
0 x
- satine
- Poster rang 5
- x 1663
- x 2567
Eigenlijk is dit een post voor het grote speculatie-topicdimdamdom schreef:Bram gaat vuile manieren doen met Jana die eigenlijk de halfzus blijkt de te zijn van Franky, want Ellen is nog één van de liefjes geweest van Frank.

0 x
-
- Nog geen rang
Bram zou beter eens bij zichzelf stilstaan. Hij heeft geluk gehad. Als hij dat mes een beetje meer naar links of rechts in de rug van Frank had gestoken was hij nu zelf een moordenaar geweest.
0 x
- satine
- Poster rang 5
- x 1663
- x 2567
Fien heeft Guy nooit uitgedaagd of kwaad gemaakt - dat was tussen Frank en Bram wel anders
Ik vind dat je die twee niet kan vergelijken.

Ik vind dat je die twee niet kan vergelijken.
0 x
-
- Poster rang 5
- x 690
- x 532
Uitgedaagd of niet, het blijft in feite een poging tot moord. Bram kan zich beter koest houden.
0 x