thuisdag 2012
- Matthi
- Administrator
- x 3
- x 2
Re: thuisdag 2012
We zijn er bijna uit wat het T Shirt betreft, binnenkort kan iedereen er eentje bestellen via het forum. De letters zouden voor iedereen in het zwart worden gedrukt, maar de achtergrondkleur kan iedereen zelf kiezen.
Wat denken jullie ?
Wat denken jullie ?
0 x
Houd de thuisfansite in de gaten voor alle nieuwtjes rondom 'thuis'. | Volg ons via facebook om steeds op de hoogte te blijven van het recentste ‘thuisnieuws’.
- willem criel
- Nog geen rang
ik wou net een zwarte t-shirt bestellen, maar met zwarte letters zal dat niet opvallen he. 

0 x
La vie est dûre sans confiture!
- Matthi
- Administrator
- x 3
- x 2
De letters zijn bewust zwart gekozen omdat dat samengaat met de meestel kleuren. Moesten die letters bv. groen zijn krijg je heel vreemde combinaties: bv met oranje, zwart, geel enz.willem criel schreef:ik wou net een zwarte t-shirt bestellen, maar met zwarte letters zal dat niet opvallen he.
0 x
Houd de thuisfansite in de gaten voor alle nieuwtjes rondom 'thuis'. | Volg ons via facebook om steeds op de hoogte te blijven van het recentste ‘thuisnieuws’.
-
- Nog geen rang
- Contacteer:
- Kwast
- Poster rang 5
Ik wilde ook een zwart shirt bestellen... dan wordt het dus een andere kleur. 

0 x
"Die Nacht öffnet ihren Schoß
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"
You can have it all, my empire of dirt
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"
You can have it all, my empire of dirt
- Matthi
- Administrator
- x 3
- x 2
Op een zwarte kan je natuurlijk ook geen handtekeningen van acteurs zetten enzo hé ? Bovendien trekt zwart ook de zon aan, dus je zult het warmer hebben dan met een wit T Shirt !Kwast schreef:Ik wilde ook een zwart shirt bestellen... dan wordt het dus een andere kleur.

0 x
-
- Nog geen rang
-
- Nog geen rang
een vraagje : als je foto's trekt wil je ze dan tonen of op het forum zetten ?
dat zou heel erg leuk zijn!!!
een topic over foto's van thuisdagen
0 x
-
- x 435
waarom kom je zelf niet naar de thuisdag? Is toch veel leuker dan enkel wat foto's kijken?eva verbist schreef:een vraagje : als je foto's trekt wil je ze dan tonen of op het forum zetten ?
0 x
-
- Nog geen rang
-
- x 435
in de provincie Limburg .... als je over de E313 van Antwerpen naar Hasselt rijd , kom je na de afritten in Geel en Kwaadmechelen, de afrit Paal - Beringen tegen.
voor zover als ik weet, heeft Beringen een treinstation, en er zullen zeker bussen zijn, die van het station naar de Koolmijnlaan ( waar Be-Mine ligt) rijden.
voor zover als ik weet, heeft Beringen een treinstation, en er zullen zeker bussen zijn, die van het station naar de Koolmijnlaan ( waar Be-Mine ligt) rijden.
0 x
-
- Nog geen rang
ik woon in west-vlaanderen mama ziet het niet zitten om zo ver te rijden dus vroeg ik als je foto's wou erop zetten zodat ik toch een beetje er kan van genieten
0 x
-
- Nog geen rang
-
- Nog geen rang
zou er dat iemand voor mij willen doen zodat ik er toch van kan genieten ???
dank je
dank je

0 x
-
- x 435
een fototoestel meenemen kan ik wel, maar of het lukt om fatsoenlijke foto's te maken en die dan hier te plaatsen, dat is al heel wat anders!
0 x