Medestanders? Betekent dat dan dat er tegenstanders zijn? Ik denk van niet, want Luc is net als Frank onmisbaar in "Thuis"RuneThandy schreef:Toch nog 2 medestanders.
Luc Bomans (Mark Willems)
-
Rieka
- x 435
Re: Luc Bomans (Mark Willems)
0 x
- satine
- Poster rang 5

- x 1663
- x 2568
Van mij mag Luc vertrekken, vandaag nog
Ik vind hem helemaal niet onmisbaar in Thuis - maar dat is net het leuke aan soaps: er is voor elk wat wils.
Ik vind hem helemaal niet onmisbaar in Thuis - maar dat is net het leuke aan soaps: er is voor elk wat wils.
0 x
-
Ann+
- x 435
en dat is nu eens een waarheid zo groot als een huis!satine schreef:...... maar dat is net het leuke aan soaps: er is voor elk wat wils.
0 x
- Kwast
- Poster rang 5

Luc heeft wel een mooi huis vind ik, alleen wel een beetje steriel. Luc is wel heel erg verkeerd bezig vind ik. Als we het dan toch over de gevoelloze macho's hebben kunnen we Luc ook wel toevoegen aan het lijstje. Wat een bizar gedoe. Luc is ook niet meer geïnteresseerd in Julia als ik het zo bekijk. Luc wilde gewoon gezelschap. Ik vind het wel een beetje raar dat hij bijna wanhopig bezig is om Guy bij zich te houden. 
0 x
"Die Nacht öffnet ihren Schoß
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"
You can have it all, my empire of dirt
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"
You can have it all, my empire of dirt
-
Sandertje
- Poster rang 1

- x 15
Weet je wat ik denk? Dat Luc binnenkort wel eens aan Guy zou kunnen toevertrouwen dat hij verantwoordelijk is voor Freddy's dood. En eerlijk gezegd zou het me niet verwonderen dat Guy daarmee naar de flikken stapt. Pure speculatie uiteraard. Maar ik denk dat dit de reden is waarom Luc zo hard Guy wil houden, hij zoekt iemand bij wie hij zichzelf kan zijn. Uiteindelijk is de kille Luc ook maar een rolletje om zijn knagend geweten op afstand te houden.
0 x
-
lord F.
- Poster rang 5

ik geloof nooit dat Luc nog denkt aan Freddy. Voor hem is die gewoon ongelukkig gevallen.Sandertje schreef:Weet je wat ik denk? Dat Luc binnenkort wel eens aan Guy zou kunnen toevertrouwen dat hij verantwoordelijk is voor Freddy's dood. En eerlijk gezegd zou het me niet verwonderen dat Guy daarmee naar de flikken stapt. Pure speculatie uiteraard. Maar ik denk dat dit de reden is waarom Luc zo hard Guy wil houden, hij zoekt iemand bij wie hij zichzelf kan zijn. Uiteindelijk is de kille Luc ook maar een rolletje om zijn knagend geweten op afstand te houden.
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
- eddy en nancy
- Poster rang 3

- Contacteer:
Iedereen bij Sanitechniek bolt het af en Luc zegt tegen Guy : dat viel nog mee hé ...
Eddy
Eddy
0 x
Groetjes van Eddy, Nancy en Macho.
Viva Hércules !
http://www.bloggen.be/mobielehonden - (bijna) dagelijkse soap
Viva Hércules !
http://www.bloggen.be/mobielehonden - (bijna) dagelijkse soap
-
Lazylady
- x 435
Wat is die eigenlijk van plan? Is het nu omdat hij niemand anders heeft? Zelfs Guy zelf vindt het nu geen goed idee meer dat hij er terug is begonnen.
Laatst gewijzigd door Lazylady op za 24 mar 2012, 10:16, 1 keer totaal gewijzigd.
0 x
- satine
- Poster rang 5

- x 1663
- x 2568
Luc is toch een minder succesvol zakenman dan hij zelf graag denkt.
Dit gaat Sanitechniek niet ten goede komen - hij heeft hier niks mee gewonnen, integendeel.
Dit gaat Sanitechniek niet ten goede komen - hij heeft hier niks mee gewonnen, integendeel.
0 x
-
Lazylady
- x 435
Ook een domme zet van hem - hij kon toch wel weten dat de werknemers er niet meer akkoord zouden gaan.
0 x
-
Wallanderjunior
- x 435
Luc houdt geen rekening met anderen, t is een superegoïst!Lazylady schreef:Ook een domme zet van hem - hij kon toch wel weten dat de werknemers er niet meer akkoord zouden gaan.
0 x
-
Lazylady
- x 435
Yes, dat weten we
, maar door de "staking" van die mannen zitten ze nu wel al mooi achterop!
0 x
-
Wallanderjunior
- x 435
Luc zal misschien maar begrijpen dat hij een stommiteit begaan heeft wanneer het hem veel geld kostLazylady schreef:Yes, dat weten we, maar door de "staking" van die mannen zitten ze nu wel al mooi achterop!
0 x
-
flupke
- Nog geen rang
Eigenlijk vind ik dat Luc nog de enige is die enigzins realistisch met de situatie rond Guy omgaat. Voor de dood van Fien was Guy immers een normaal functionnerend mens. Hij was een goede werknemer, vrijwilliger bij de brandweer (wat toch een enigzins sociale ingesteldheid vereist), getrouwd. Opeens gaat zijn vrouw bij hem weg, wat hem heel diep geraakt heeft, is hij schuldig aan de dood van een jonge vrouw, waarop hij helemaal verkeerd reageert en de zaken alleen maar erger maakt, verliest hij ook nog eens zijn appartement (wordt verkocht bij de scheiding), probeert zelfmoord te plegen en komt in de gevangenis terecht. Na het proces is hij alles kwijt.
Hoewel hij heel erg probeert om zijn leven terug op de sporen te krijgen, wordt hij overal afgewezen.
Luc is schijnbaar de enige die nog een ietjse begrip kan opbrengen en hem nog enig houvast aanbiedt en behulpzaam is.
Hoewel Luc helemaal niet mijn favoriete personage is, ga ik hem nu toch anders bekijken.
Hoewel hij heel erg probeert om zijn leven terug op de sporen te krijgen, wordt hij overal afgewezen.
Luc is schijnbaar de enige die nog een ietjse begrip kan opbrengen en hem nog enig houvast aanbiedt en behulpzaam is.
Hoewel Luc helemaal niet mijn favoriete personage is, ga ik hem nu toch anders bekijken.
0 x
-
Lazylady
- x 435
Ja, dat is allemaal wel waar, maar hij toch maar een ontschuldige vrouw vermoord.
0 x