Lynn Courtois (Abigail Abraham)
- Kwast
- Poster rang 5
Re: Lynn Courtois (Abigail Abraham)
Wat is het toch een schaapje die Lynn, sjongejongejonge volgens mij heeft Tom haar amateuristische gedrag vlotjes doorzien. Lynn werd gisteren door Nancy ook wel even heerlijk op de bakplaat gelegd.
0 x
"Die Nacht öffnet ihren Schoß
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"
You can have it all, my empire of dirt
- Sasha
- Poster rang 1
Ge hebt het precies echt niet voor Lynn eh ?Kwast schreef:Wat is het toch een schaapje die Lynn, sjongejongejonge volgens mij heeft Tom haar amateuristische gedrag vlotjes doorzien. Lynn werd gisteren door Nancy ook wel even heerlijk op de bakplaat gelegd.

Ik vind ze nog best wel leuk. Ze brengt zo wat meer leven in de brouwerij.
0 x
-
- Poster rang 5
Wim is eind de dertig.Tomboy schreef:Wim is inderdaad 'diep in de veertig' en ik denk Tom 'diep in de dertig'.

Donald Madder zou nu ongeveer 43 jaar geweest zijn.
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
- Kwast
- Poster rang 5
Wim wordt dit jaar 45
kan je nagaan. Donald Madder zou toch veel ouder zijn geweest? Dat is toch die gast die Gijsbrecht speelde in Spoed?

0 x
"Die Nacht öffnet ihren Schoß
- satine
- Poster rang 5
- x 1662
- x 2567
Nee, dat was de vader van Donald: Leo Madder.
Die heeft ook nog in Thuis mee gespeeld; Charles Bastiaens, broer van Martine en door Tom altijd 'Nonkel Carlos' genoemd.
Hij heeft nog iets kort gehad met Jenny, maar door zijn seropositiviteit is dat nooit echt veel geworden.
Nonkel Carlos woont - als hij nog leeft tenminste - in Belize.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Donald_Madder

Die heeft ook nog in Thuis mee gespeeld; Charles Bastiaens, broer van Martine en door Tom altijd 'Nonkel Carlos' genoemd.
Hij heeft nog iets kort gehad met Jenny, maar door zijn seropositiviteit is dat nooit echt veel geworden.

0 x
-
- x 435
Ik meen mij te herinneren dat nonkel Carlos overleden is, maar ik herinner mij niet wanneer of hoe, zal wel met aids te maken hebben gehad.satine schreef:Nee, dat was de vader van Donald: Leo Madder.
Hij en zus Marianne waren nog niet lang weer verzoend met elkaar...
0 x
-
- Poster rang 5
De acteur Leo Madder is overleden. Z'n personage zal wellicht nog in Belize zitten.Rieka schreef: Ik meen mij te herinneren dat nonkel Carlos overleden is, maar ik herinner mij niet wanneer of hoe, zal wel met aids te maken hebben gehad.

Euh, kijk eens op http://nl.wikipedia.org/wiki/Wim_Stevens_%28acteur%29Kwast schreef:Wim wordt dit jaar 45kan je nagaan.

Hij wordt dit jaar dus 39.
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
- satine
- Poster rang 5
- x 1662
- x 2567
- Nickos
- Poster rang 2
- x 1
- x 7
Leo Madder speelde de broer van Marianne in seizoen 2, hij was seropositief en is op het einde van dat seizoen naar Belize vertrokken (waar die nu dus eigenlijk nog zou zitten.) Later heeft Leo Madder de rol van dokter Gijsbrecht in Spoed vertolkt. En Leo Madder is inderdaad nog volledig onder de levenden.
Donald Madder (zoon van Leo) speelde in de beginjaren van thuis Tom (de Tom die nu dus door Wim Stevens wordt vertolkt.) In 2001 overleed Donald na een zwaar verkeersongeval.
Om even duidelijkheid te scheppen.
Donald Madder (zoon van Leo) speelde in de beginjaren van thuis Tom (de Tom die nu dus door Wim Stevens wordt vertolkt.) In 2001 overleed Donald na een zwaar verkeersongeval.
Om even duidelijkheid te scheppen.

0 x
-
- x 435
Echt waar?! Dat wist ik niet (maar ik ben dan ook nog een jonge thuis kijker)... Wat erg...Nickos schreef:In 2001 overleed Donald na een zwaar verkeersongeval.

0 x
- Tomboy
- Poster rang 1
Volgens zijn eigen website is zijn geboortejaar 1967, maar op grond van zijn uiterlijk zou je hem 39 kunnen gevenlord F. schreef:De acteur Leo Madder is overleden. Z'n personage zal wellicht nog in Belize zitten.Rieka schreef: Ik meen mij te herinneren dat nonkel Carlos overleden is, maar ik herinner mij niet wanneer of hoe, zal wel met aids te maken hebben gehad.
Euh, kijk eens op http://nl.wikipedia.org/wiki/Wim_Stevens_%28acteur%29Kwast schreef:Wim wordt dit jaar 45kan je nagaan.
Hij wordt dit jaar dus 39.

0 x
-
- x 435
Als hij inderdaad van 1967 is, en bijgevolg 45 jaar wordt, heeft hij toch vrij jonge kinderen.... Volgens een artikel van" Dag Allemaal" van deze week zijn die nog maar 8 en 9 jaar oud.
Maar dit is inderdaad off-topic, het zou hier moeten gaan over het personage Tom ,en niet over de acteur Wim
't is toch moeilijk hé, dat on-topic blijven!
Maar dit is inderdaad off-topic, het zou hier moeten gaan over het personage Tom ,en niet over de acteur Wim
't is toch moeilijk hé, dat on-topic blijven!
0 x
- Tomboy
- Poster rang 1
Inderdaad, want het zou eigenlijk over Lynn moeten gaan 
Maar nog even offtopic, in een interview las ik dat hij al over de dertig was toen hij zijn vrouw ontmoette, en ik kan me voorstellen dat je niet direct aan kinderen begint.
Back to Lynn...

Maar nog even offtopic, in een interview las ik dat hij al over de dertig was toen hij zijn vrouw ontmoette, en ik kan me voorstellen dat je niet direct aan kinderen begint.
Back to Lynn...

0 x
-
- x 435
On topic: zo zie je maar dat je veel kunt bereiken als je mooi bent... 

0 x
-
- x 435
Wat bedoel je daarmee? Vind je dat Lynn al veel bereikt heeft?Lazylady schreef:On topic: zo zie je maar dat je veel kunt bereiken als je mooi bent...
0 x