Luc Bomans (Mark Willems)
- martha
- Poster rang 5

- x 975
- x 579
Re: Luc Bomans (Mark Willems)
Nu Femke opgebiecht heeft dat Rafael de brandstichter in ter Smissen is, is de kans groot dat het onderzoek heropend wordt en er is nog altijd die dode Freddy. Luc, begin maar te zweten als het zover komt.
0 x
- smurfin
- Poster rang 2

Het was een ongeluk, maar ik vind toch ook dat gerechtigheid moet geschieden...
0 x
-
lord F.
- Poster rang 5

Euh, na al die maanden kunnen er daar toch moeilijk nog nieuwe elementen boven water komen (wat Freddy betreft)?martha schreef:Nu Femke opgebiecht heeft dat Rafael de brandstichter in ter Smissen is, is de kans groot dat het onderzoek heropend wordt en er is nog altijd die dode Freddy. Luc, begin maar te zweten als het zover komt.
Zelfs als de politie te weten komt dat Rafael de brandstichter was kan dat moeilijk gevolgen hebben op de dood van Freddy.
En Femke moet er ook nog mee naar de politie gaan hé, wat ik niet direct zie gebeuren.
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
- smurfin
- Poster rang 2

-
Marleen2502
- Nog geen rang
- fan_van_marianne
- Poster rang 2

Luc woont daar wel mooi 
0 x
Intelligentie krijgt men mee, wijsheid moet men leren...
- Ganja
- Poster rang 3

Mooi zou ik dat niet durven noemen. Eerder super groot en vrij leeg en ongezellilg.fan_van_marianne schreef:Luc woont daar wel mooi
Ik dacht eigenlijk dat hij op een klein appartementje woonde, maar ik had het kunnen weten dat dit boven zijn standing zou zijn
0 x
- Crackers
- Poster rang 5

Inderdaad! Vorige week heb ik een middagaflevering van Thuis gezien waarin hij aan de toen nog kleine Franky een gsm-abonnement cadeau deed terwijl die dat niet mocht hebben van Frank en Simonne. Hij koopt letterlijk zijn zieltjes. Ik vraag mij af hoe hij Guy weer zal binnen loodsen in sanitechniek.Lazylady schreef:Geniepig mannentje, die Luc.
0 x
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!
-
Lazylady
- x 435
En hoe de reactie zal zijn van de anderen...Crackers schreef:Inderdaad! Vorige week heb ik een middagaflevering van Thuis gezien waarin hij aan de toen nog kleine Franky een gsm-abonnement cadeau deed terwijl die dat niet mocht hebben van Frank en Simonne. Hij koopt letterlijk zijn zieltjes. Ik vraag mij af hoe hij Guy weer zal binnen loodsen in sanitechniek.
0 x
- martha
- Poster rang 5

- x 975
- x 579
-
Lazylady
- x 435
Inderdaad. Wel nogal ruim... Een appartement moet klein en gezellig zijn, vind ik.
Maar ja, meneer heeft er de centen voor, natuurlijk.
Maar ja, meneer heeft er de centen voor, natuurlijk.
0 x
-
lord F.
- Poster rang 5

'moet'?Lazylady schreef:Inderdaad. Wel nogal ruim... Een appartement moet klein en gezellig zijn, vind ik.![]()
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
-
lelie
- Nog geen rang
Sjiek appartement vind ik,klassevol,groots en eenzaam,helemaal de luc zoals hy nu is

0 x
-
Wallanderjunior
- x 435
ocharme, ik heb bijna medelijden met die "brave" en "barmhartige" Luclelie schreef:Sjiek appartement vind ik,klassevol,groots en eenzaam,helemaal de luc zoals hy nu is![]()
![]()
0 x