Marianne Bastiaens (Leah Thys)

Hier kan je alles kwijt over de personages uit Thuis.
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Plaats reactie
Kwast
Poster rang 5
Poster rang 5

Re: Marianne Bastiaens (Leah Thys)

Bericht door Kwast »

Ik vind Marianne altijd weer geniaal, al is het soms echt totaal niet fair wat ze doet! Wat een zalig personage is het toch, al is het soms echt enorm irritant. Dat ze daar dan mee op de foto moest vind ik wel raar, ze kent dat hele kind van een Lynn ook niet. Overigens vond ik de wijze waarop Ann voor het blok werd gezet ook niet echt charmant. De advocatenwereld kan kei en keihard zijn.
0 x
"Die Nacht öffnet ihren Schoß
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"

You can have it all, my empire of dirt
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

jessie V. schreef:Zo trots op haar zoontje! Ik zal die vrouw nooit begrijpen :mrgreen:
Haar dochter is op een onprofessionele manier door het slijk gehaald, maar dat heeft mama niet in de gaten.
En ook samen op de foto, na afloop van het proces.
Inderdaad, een groepsfoto alsof ze samen op excursie waren.. :crazy:
Van Tom, de "gewetenloze topadvocaat" was dit gedrag nog wel begrijpen, maar van Marianne..? Ze hebben met nichtje Sofie zowat hetzelfde meegemaakt en Marianne was daar toen behoorlijk kapot van. Ze leefde heel erg mee met Martine en Erik. En nu rept ze met geen woord over hetgeen de ouders van Fien wordt aangedaan? :wtf: Zij zou als geen ander moeten begrijpen wat de ouders van dat meisje doormaken...
Trots zijn op je kinderen is één ding, maar zij gaat daarin elke keer wel héél erg ver.
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
Ann+
x 435

Bericht door Ann+ »

Tja... Tommeke is haar lievelingszoontje, straks komt nog uit dat Ann helemaal geen dochter van haar is, maar als baby'tje geadopteerd of zo?? .... 't is maar als ze graag een onwaarschijnlijke verhaallijn hebben...dan kunnen ze die daarin wel vinden!
0 x
dafkapin
Nog geen rang

Bericht door dafkapin »

nu had ik in Marianne toch nooit een scrapbookster gezien, moet haar misschien eens een uitnodiging sturen voor ons scrapforum :mrgreen:

voor wie uit de lucht valt: scrapbooken is een amerikaanse trend om foto's creatief te verwerken, en mijn hobby (tot spijt van de mamsie)
0 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

:lol:
Ja, Marianne was inderdaad heel "Crea Bea" bezig vandaag!
0 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1663
x 2568

Bericht door satine »

Ik dacht dat Marianne gewoon die foto's in een album geplakt had - daar kwam toch geen scrappen aan te pas? (gelukkig....) :D
0 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

Echt scrapbooken was het volgens mij ook niet, maar ze had het een en ander wel een beetje opgepimpt met bloemetjes en "artistieke" randjes enzo. :razz:
0 x
dafkapin
Nog geen rang

Bericht door dafkapin »

ik ken er nochthans die nog minder pimpen dan marianne en toch claimen scrapbooksters te zijn :mrgreen:

iedereen moet ergens beginnen he

ik denk wel dat ze iets te positief denkt bij de reactie van jenny, volgens mij gaat jenny niet zo opgezet zijn met dit knutselwerkje
0 x
Lazylady
x 435

Bericht door Lazylady »

Ze heeft Jenny d'r vertrouwen al misbruikt door die foto's tóch maar aan haar Tommeke te tonen... :thumbdown:
0 x
Wallanderjunior
x 435

Bericht door Wallanderjunior »

Lazylady schreef:Ze heeft Jenny d'r vertrouwen al misbruikt door die foto's tóch maar aan haar Tommeke te tonen... :thumbdown:
als ze dan toch iets moois wil knutselen, kan ze beter hulp inroepen van mensen die écht creatief zijn :thumbup: volgens mij is Marianne alleen maar in staat om wat fotokes op een blad te plakken, zoals het kleinste kind dat ook kan :mrgreen:
0 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1663
x 2568

Bericht door satine »

Maar ze heeft het wel geprobeerd, ergens kan ik me toch voorstellen dat ze dit met de allerbeste bedoelingen gedaan heeft.
Of dat zo ook begrepen gaat worden is iets anders - en met Marianne weet je nooit of er toch geen addertje in het gras zit.

Zou ze daar ook die bijgeknipte 'familiefoto' bij gedaan hebben? :lol:
0 x
Wallanderjunior
x 435

Bericht door Wallanderjunior »

een addertje? Een zwarte mamba, denk ik :twisted:

ik heb nog maar zelden een mooi gebaar gezien van Marianne zonder bijbedoelingen maar ik kijk misschien niet goed :lol:
0 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

Mwah, Marianne heeft zo haar periodes... De ene keer een feeks, de andere keer de verkeerdste niet. Kijk maar hoe ze met Nancy omgaat bijvoorbeeld, dat laat zien dat Marianne zeker wel een hart heeft. Al moet ik zeggen dat ze het de laatste tijd enorm uitgehangen heeft, dus ze heeft links en rechts nogal wat goed te maken. :razz:
Het fotoalbum (hoogstwaarschijnlijk zonder bijgeknipte foto :lol: ) leek mij ook wel oprecht in elk geval. :)
Maar ik ben wel benieuwd of ze het niet keihard naar haar hoofd gesmeten krijgt als ze het Jenny laat zien... :mrgreen:
0 x
Lazylady
x 435

Bericht door Lazylady »

Wat als Jenny te weten komt dat Marianne de foto's tóch aan Tom heeft getoond...
0 x
smurfin
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door smurfin »

Jenny reageerde dan toch nog vrij positief gelukkig. Ik vind het wel een mooi gebaar van Marianne, al zal Bianca het album vermoedelijk niet meteen tonen aan Robin.
0 x
Plaats reactie