Mayra Magiels (Muriel Bats)
-
- Nog geen rang
-
- x 435
Re: Mayra Magiels (Muriel Bats)
Wel erg voor Ann, maar ja... ze slijmt gewoon te veel naar haar "lieveke"... dat is nooit goed.
0 x
- Christel
- Poster rang 5
- x 3251
- x 1602
Tsja, die breuk zat eraan te komen... Misschien als ze nu eindelijk eens een keer wél echt met elkaar praten, dat het nog iets kan worden. Want het ge-mopper van Mayra en het sussende "lieveke dit, lieveke dat" van Ann de laatste tijd, brengt ze ook wel echt nergens...
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
-
- x 435
t wordt inderdaad tijd dat ze als volwassen vrouwen hun problemen bespreken en werk maken van een duurzame oplossingChristel schreef:Tsja, die breuk zat eraan te komen... Misschien als ze nu eindelijk eens een keer wél echt met elkaar praten, dat het nog iets kan worden. Want het ge-mopper van Mayra en het sussende "lieveke dit, lieveke dat" van Ann de laatste tijd, brengt ze ook wel echt nergens...
jammeren zoals Mayra doet en weglopen is nutteloos, alles sussend van tafel vegen zoals Ann de hele tijd probeert doet de situatie ook alleen verder rotten
ik hoop dat ze mekaar toch terugvinden en dan kan hun relatie alleen sterker worden dan ervoor

0 x
- Luc
- Poster rang 4
Vond ik wel grappig.. het mooiste koppel van de wereld.. het mooiste koppel.. neen.. het mooiste kpppel van Vlaanderen, het leek wel de titel van een nieuw VTM-programmadafkapin schreef:daar gaat de pagina met het mooiste koppel van vlaanderen

0 x
- Ganja
- Poster rang 3
Hoezo??? ze zijn toch niet uit elkaar???Christel schreef:Tsja, die breuk zat eraan te komen.
Ann vroeg toch is het uit en Mayra zei toch nee ik heb alleen tijd voor mezelf nodig! waaruit ik dan begreep dat het niet uit was

0 x
-
- x 435
Ik snap Mayra eigenlijk wel. "Liefke" hier, "liefke" daar en dan nog zo'n schoonmoeder... 

0 x
- Christel
- Poster rang 5
- x 3251
- x 1602
Daar heb je wel gelijk in, ze zijn inderdaad niet echt uit elkaar.Ganja schreef:Hoezo??? ze zijn toch niet uit elkaar???Christel schreef:Tsja, die breuk zat eraan te komen.
Ann vroeg toch is het uit en Mayra zei toch nee ik heb alleen tijd voor mezelf nodig! waaruit ik dan begreep dat het niet uit was
Maar de ruimte die Mayra nodig heeft is niet echt een goed teken. Bovendien was Mayra, na wat doorvragen van Ann, toch ook niet echt positief meer over hun relatie. Dat, en vooral ook het feit dat Mayra nu (tijdelijk) apart is gaan wonen, bedoelde ik eigenlijk met "breuk". Waarmee ik overigens niet wil zeggen dat ik denk dat het niet meer goedkomt hoor, want misschien is dit wel de ideale "wake up call" voor beiden.

0 x
-
- Nog geen rang
Ik vind Mayra eigenlijk heel wispelturig. Met Guy wist ze niet wat ze wou, met Ann schijnbaar ook niet. Hoewel bij je schoonfamilie inwonen zie ik ook niet direct zitten. Dat ze ruimte nodig heeft, kan ik wel begrijpen.
0 x
-
- x 435
Tis een dubbeltje... Enerzijds leven met zo een ouwe moeial en een overbezorgde vriendin is niet min. Anderzijds weet ze niet wat ze wilt. Eerst vr de mannen dan de vrouwen.. Whats next?
0 x
-
- x 435
Marianne met al haar goede bedoelingen, werkt vaak ongewild en onbewust verstikkend, de koude douche na de rechtszaak die zo krom is als een banaan, de vermoeidheid, de goedbedoelde betuttelingen van Ann, het is Mayra allemaal te veel geworden
ik denk en hoop dat ze haar relatie met Ann nog ziet zitten (ik vind dat ze bij mekaar passen) maar ik kan me voorstellen dat ze tot rust moet komen en dat best alleen doet
duimen voor een goede afloop?
ik denk en hoop dat ze haar relatie met Ann nog ziet zitten (ik vind dat ze bij mekaar passen) maar ik kan me voorstellen dat ze tot rust moet komen en dat best alleen doet
duimen voor een goede afloop?

0 x
-
- Poster rang 5
- x 690
- x 532
W. ik ben het volkomen met je eens. Ik zou ook niet zo kunnen leven.An legt ook een druk op haar. En dan Marianne met haar bemoeizucht en Geert die altijd maar roept dat "alles goed komt". Ik zou ook gillend weg lopen.
Ze moeten eens beginnen met woonruimte voor zichzelf te zoeken. Dan zal er al een groot probleem opgelost zijn (denk ik)
Ze moeten eens beginnen met woonruimte voor zichzelf te zoeken. Dan zal er al een groot probleem opgelost zijn (denk ik)
0 x
-
- Nog geen rang
Toch denk ik dat het ook voor een stuk aan Mayra zelf ligt. Zij is ook niet de gemakkelijkste en weet blijkbaar zelf niet goed wat ze echt wil.
Op het proces noemde ze Guy "macho en dominant" terwijl ze een paar maanden eerder tegen Julia zei "Guy is OK".
Toen Guy haar deze week vroeg of hij haar eventjes kon spreken stuurde ze hem bits weg.
Misschien is zij iemand die steeds in alles haar zin moet hebben en als dat niet kan, gaat ze mokken of loopt weg.
Op het proces noemde ze Guy "macho en dominant" terwijl ze een paar maanden eerder tegen Julia zei "Guy is OK".
Toen Guy haar deze week vroeg of hij haar eventjes kon spreken stuurde ze hem bits weg.
Misschien is zij iemand die steeds in alles haar zin moet hebben en als dat niet kan, gaat ze mokken of loopt weg.
0 x
- Christel
- Poster rang 5
- x 3251
- x 1602
^ Daar ben ik het helemaal mee eens. Als Mayra bijvoorbeeld niet bij haar schoonfamilie in huis wil wonen, kan ze dat toch ook gewoon fatsoenlijk brengen en erover praten? Maar het enige wat ze doet is mopperen, kortaf zijn en wat provoceren, zonder eigenlijk duidelijk te zijn in wat ze dan wél prettig vindt. Nu ook: het halve huis van Marianne is verbouwd en mevrouw vertrekt omdat ze "ruimte nodig heeft". Na veel ge-vis heeft Ann er uiteindelijk toch nog uitgekregen dat Marianne en Ann haar verstikken. Begrijpelijk hoor, maar waarom zégt ze dat dan niet gewoon vanaf het begin af aan?
Het lijkt bovendien wel alsof Mayra altijd haar conclusies pas trekt als het eigenlijk al te laat is...
Hopelijk ziet ze nu in dat dit geen manier van doen is, net zo goed als dat Ann in moet zien dat niet iedereen een leven daar in huis ziet zitten, en dat ze bovendien met een volwassen vrouw te maken heeft. Ook ik duim voor een goede afloop.
Het lijkt bovendien wel alsof Mayra altijd haar conclusies pas trekt als het eigenlijk al te laat is...
Hopelijk ziet ze nu in dat dit geen manier van doen is, net zo goed als dat Ann in moet zien dat niet iedereen een leven daar in huis ziet zitten, en dat ze bovendien met een volwassen vrouw te maken heeft. Ook ik duim voor een goede afloop.

0 x
-
- x 435
er is dus nog veel werk aan de winkel
eigenlijk vergeten we nog iemand die in heel die situatie verstikt dreigt te worden ... Geert
t wordt echt tijd dat iedereen daar eens echt aan tafel gaat zitten voor een ernstig gesprek en niet voor een schijnheilig "alles-ok-dinner"
Mayra kan al een positieve bijdrage leveren door te praten ipv te zeuren en weg te lopen

eigenlijk vergeten we nog iemand die in heel die situatie verstikt dreigt te worden ... Geert
t wordt echt tijd dat iedereen daar eens echt aan tafel gaat zitten voor een ernstig gesprek en niet voor een schijnheilig "alles-ok-dinner"

Mayra kan al een positieve bijdrage leveren door te praten ipv te zeuren en weg te lopen
0 x