Hier kan je alles kwijt over de personages uit Thuis.
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Ann+ schreef:Liefst niet, en zeker niet met als gevolg kind nr 3 voor Tom, bij 3 verschillende mama's.... dan is helemaal " de geschiedenis herhaalt zich" ...want Frank heeft hem dat al voorgedaan!
Dat is waar, maar nog even wachten en Frank herinnert het zich niet meer
Ook al hoop ik dat het goed komt tussen Peter en Femke, in zijn plaats zou ik haar niet kunnen vergeven.
Maar door iets wat hij zei tegen Tom denk ik dat het ergens wel kan! Hij zei dat al de liefdesverklaringen van Femke alleen waren om Rafaël terug te krijgen. Wat Femke gedaan heeft, is degoutant. Maar wat hij zei is niet waar.
Femke krijgt in mijn ogen veel harder de schuld, terwijl Rafaël tien keer meer schuldig is, maar hij wordt niet geviseerd (hij is er dan ook uit, maar ja). Het is wel logisch natuurlijk. Omdat Peter haar graag zag, wordt hij veel harder gekwetst door haar dan door Rafaël, die hij toch al niet kon uitstaan... Maar ik vind dat Femke nét iets te hard wordt aangepakt door de meeste personages. Met op ruime voorsprong Julia.
Ik vind het wel heel rot voor Peter... Alles hebben en alles ineens verliezen. Er zouden er voor minder depressief worden.
Briseis schreef:Femke krijgt in mijn ogen veel harder de schuld, terwijl Rafaël tien keer meer schuldig is, maar hij wordt niet geviseerd (hij is er dan ook uit, maar ja). Het is wel logisch natuurlijk. Omdat Peter haar graag zag, wordt hij veel harder gekwetst door haar dan door Rafaël, die hij toch al niet kon uitstaan... Maar ik vind dat Femke nét iets te hard wordt aangepakt door de meeste personages. Met op ruime voorsprong Julia.
Agreed, behalve door Peter!
En idd, Julia overdrijft.
Peter is wel terecht van de zaak gehaald. Ik snap trouwens niet waarom men in series niet mag roken, maar wel mag zuipen tot ze erbij neervallen, dat is toch idioot???? Zoals Peter vanavond die sterke drank achterover sloeg.
0 x
"Die Nacht öffnet ihren Schoß
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"
neen, wat rafael betreft...
eigenlijk zou hij idd de meeste schuld moeten krijgen.
Maar ik begrijp peter wel.
Maar femke gaat er zelf nog het meeste onderdoor.