Guy De Herdt (Erik Goris)
- ThomSten
- Poster rang 2
- Contacteer:
Re: Guy De Herdt (Erik Goris)
Je vergeet Lucske Bomans. Maar niemand weet dat. En het is nog maar de vraag of iemand dat ooit gaat te weten komen.
0 x
-
- Poster rang 5
Maar het is een erg interessante "slechterik" omdat hij niet zwart-wit is zoals de meeste slechteriken in Thuis. 

0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
- eddy en nancy
- Poster rang 3
- Contacteer:
Luc is inderdaad niet "gepakt" hé. En Guy : hij weet verdomd goed dat hij in de fout is gegaan maar als je een gevangenisstraf kan ontlopen doe je daar natuurlijk alles voor. Of je daar achteraf mee kan leven is een andere zaak.
Eddy
Eddy
0 x
Groetjes van Eddy, Nancy en Macho.
Viva Hércules !
http://www.bloggen.be/mobielehonden - (bijna) dagelijkse soap
Viva Hércules !
- fan_van_marianne
- Poster rang 2
Een normaal denkend mens zou Guy schuldig bevinden. Wie doet dat nu: het lijk begraven en de auto in het kanaal dumpen als je toch niks te verbergen had. 

0 x
Intelligentie krijgt men mee, wijsheid moet men leren...
-
- x 435
Er zijn toch al meer mensen vrijgesproken na moord, en deden achteraf toch terug mee ?
Zijn Jenny en Frank niet de moordenaars van Neil?
Zijn Jenny en Frank niet de moordenaars van Neil?
0 x
- eddy en nancy
- Poster rang 3
- Contacteer:
Inderdaad, je hebt gelijk. Er zijn ook al zo veel moorden gepasseerd ... na een tijdje geraak je de tel kwijt. En de moord op Neil, dat was voor de goede zaak hé
Eddy

Eddy
0 x
Viva Hércules !
Viva Hércules !
- Christel
- Poster rang 5
- x 3251
- x 1602
Inderdaad, in het geval van Jenny en Frank lag het allemaal wel even anders. Neil was een smeerlap die door Jenny de kop ingeslagen werd omdat hij Bianca probeerde te verkrachten. Een soort zelfverdediging dus eigenlijk.
Fien was een onschuldig meisje dat ook nog eens zo vriendelijk was om Guy te willen helpen. Daar heeft die griezel haar wel heel hartelijk voor bedankt!
Maar goed, misschien dat zijn geweten alsnog gaat knagen, want hij leek toch niet volledig achter de tactiek van Tom te staan en die zelfmoordpoging deed hij ook niet zomaar...
Fien was een onschuldig meisje dat ook nog eens zo vriendelijk was om Guy te willen helpen. Daar heeft die griezel haar wel heel hartelijk voor bedankt!
Maar goed, misschien dat zijn geweten alsnog gaat knagen, want hij leek toch niet volledig achter de tactiek van Tom te staan en die zelfmoordpoging deed hij ook niet zomaar...
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
-
- x 435
De moord op Neil was van ver voor mijne kijktijd, maar bedankt voor de info, nu weet ik weer waarom hij vermoord is.
0 x
-
- x 435
ik heb de indruk dat Guy zelf niet erg gelukkig is met de manier waarop hij zijn vrijspraak bekomen heeft, hij heeft oa stevig moeten liegen en mensen verraden die hij graag ziet, hij heeft zich goed laten manipuleren door Lynn en Tom 

0 x
-
- x 435
Volgens mij gaat het vooral daarom... om een nieuwe verhaallijn rond de schuldgevoelens van Guy.... of hebben we dat al gehad?
Luc voelt zich blijkbaar niet erg schuldig aan de dood van Freddy, of hij toont het alleszins niet!
Luc voelt zich blijkbaar niet erg schuldig aan de dood van Freddy, of hij toont het alleszins niet!
0 x
- eddy en nancy
- Poster rang 3
- Contacteer:
Luc en schuldgevoelens, dat gaat niet samen.
Eddy
Eddy
0 x
Viva Hércules !
Viva Hércules !
-
- x 435
Guy had al eerder last van schuldgevoelens en ik kan me voorstellen dat die niet zomaar verdwijnen als sneeuw voor de zon, Guy heeft fouten gemaakt maar hij is geen kille moordenaar, ik ben benieuwd wat hij met die schuldgevoelens zal doen, interessante verhaallijn in de maak?Ann+ schreef:Volgens mij gaat het vooral daarom... om een nieuwe verhaallijn rond de schuldgevoelens van Guy.... of hebben we dat al gehad?
0 x
- Christel
- Poster rang 5
- x 3251
- x 1602
^ Dat denk ik wel... Het lijkt erop dat hij misschien nog meer af gaat zien nu hij vrij is dan wanneer hij de gevangenis in gemoeten had, want hij stond inderdaad niet erg achter de tactieken van Tom en Lynn...
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
- Millie
- Poster rang 1
-
- x 435
wat Guy gedaan heeft, is niet goed te praten
maar ik walg veel meer van Tom en Lynn, zij misbruiken de hele zaak voor hun eigen carrière en ego
maar ik walg veel meer van Tom en Lynn, zij misbruiken de hele zaak voor hun eigen carrière en ego

0 x