Wat er niet klopt in Thuis
Forumregels
Hieronder komt alles te staan wat met Thuis te maken heeft. Let op, alle verhaallijnen rondom bepaalde personages horen in het personagesforum (http://thuisonline.be/viewforum.php?f=1)(Geen spoilers !)
Hieronder komt alles te staan wat met Thuis te maken heeft. Let op, alle verhaallijnen rondom bepaalde personages horen in het personagesforum (http://thuisonline.be/viewforum.php?f=1)(Geen spoilers !)
-
dafkapin
- Nog geen rang
Re: Wat er niet klopt in Thuis
[quote="Reggi"]De oplettende kijker zal gemerkt hebben dat Femke 112 gebeld heeft toen ze met Rafaël stond te ruziën. Ze heeft niks gezegd. maar dan komen ze helemaal in paniek binnengevlogen. Ja toch ?[/quote]
ze heeft niet gebeld toch, ze wou bellen, maar Rafael had haar dat belemmerd dacht ik toch
tim en co kwamen binnen na wat hij van Paulien gehoord had
ze heeft niet gebeld toch, ze wou bellen, maar Rafael had haar dat belemmerd dacht ik toch
0 x
- Ganja
- Poster rang 3

Yep zo heb ik het ook begrepen. Tim stormde binnen omdat hij net van Paulien kwam en wellicht vermoedens had dat er iets ging gebeuren.dafkapin schreef: ze heeft niet gebeld toch, ze wou bellen, maar Rafael had haar dat belemmerd dacht ik toch
0 x
-
Reggi
- Nog geen rang
Ze heeft "112" gedrukt en of je dan wat zegt of niet: de politie komt zo. Het noodnummer !Ganja schreef:Yep zo heb ik het ook begrepen. Tim stormde binnen omdat hij net van Paulien kwam en wellicht vermoedens had dat er iets ging gebeuren.dafkapin schreef: ze heeft niet gebeld toch, ze wou bellen, maar Rafael had haar dat belemmerd dacht ik toch
0 x
- Matthi
- Administrator

- x 3
- x 2
Als ze met een GSM belt niet, dan weet die politie helemaal niet vanwaar die telefoon komt.Reggi schreef:Ze heeft "112" gedrukt en of je dan wat zegt of niet: de politie komt zo. Het noodnummer !
0 x
Houd de thuisfansite in de gaten voor alle nieuwtjes rondom 'thuis'. | Volg ons via facebook om steeds op de hoogte te blijven van het recentste ‘thuisnieuws’.
-
Reggi
- Nog geen rang
Dat is misschien wel waar...Matthi schreef:Als ze met een GSM belt niet, dan weet die politie helemaal niet vanwaar die telefoon komt.Reggi schreef:Ze heeft "112" gedrukt en of je dan wat zegt of niet: de politie komt zo. Het noodnummer !
0 x
-
dafkapin
- Nog geen rang
die komen niet altijd hoor, zelfs niet met een vaste telefoon
ze bellen wel terug naar het nummer dat net belde
zo heeft mijn nonkel een paar keer de hulpdiensten aan de lijn gehad, blijkbaar had zijn jongste dochter een nieuw speeltje ontdekt
ze bellen wel terug naar het nummer dat net belde
zo heeft mijn nonkel een paar keer de hulpdiensten aan de lijn gehad, blijkbaar had zijn jongste dochter een nieuw speeltje ontdekt
0 x
- satine
- Poster rang 5

- x 1663
- x 2568
Misschien hangt het er van af waar je woont?
Hier komen ze wel, reken maar!
Ze bellen misschien wel terug naar het nummer dat gebeld heeft, maar als je niet opneemt, dan staan ze binnen de kortste keren voor de deur.
Ik ken mensen die er kunnen van meespreken, ook door 1 van de kinderen - tot twee maal toe zelfs.
En ze kunnen daar niet mee lachen...
Hier komen ze wel, reken maar!
Ze bellen misschien wel terug naar het nummer dat gebeld heeft, maar als je niet opneemt, dan staan ze binnen de kortste keren voor de deur.
Ik ken mensen die er kunnen van meespreken, ook door 1 van de kinderen - tot twee maal toe zelfs.
En ze kunnen daar niet mee lachen...
0 x
-
jessie V.
- Poster rang 5

- x 691
- x 532
- Kwast
- Poster rang 5

Hier kan er wel worden gepeild. Alleen moet er dan wel enige tijd verstreken zijn eer de gsm kan worden getraceerd. Enkel 112 bellen volstaat niet. Ze kunnen dan niet zo rap zien waar het toestel zich bevindt. Normaal gesproken moet er ongeveer 1 minuut tot langer contact zijn geweest tussen de meldkamer en het toestel, dan kunnen ze zien waar de beller zich bevindt. Helemaal precies weet ik het ook niet.
0 x
"Die Nacht öffnet ihren Schoß
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"
You can have it all, my empire of dirt
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"
You can have it all, my empire of dirt
- fan_van_marianne
- Poster rang 2

Lynn gaat op het proces meepleiten, terwijl ze nog maar in heer 3e jaar rechten zit
Terwijl je hiervoor wal al moet ingeschreven zijn aan de Balie
Terwijl je hiervoor wal al moet ingeschreven zijn aan de Balie
0 x
Intelligentie krijgt men mee, wijsheid moet men leren...
- martha
- Poster rang 5

- x 975
- x 579
Ja en eergisteren moesten ze nog Katrien oproepen als getuige voor een proces dat 2 dagen later start 
0 x
- fan_van_marianne
- Poster rang 2

Nieuw bewijsmateriaal kan niet zomaar tijdens de zitting op het bord van de rechter gegooid worden 
0 x
Intelligentie krijgt men mee, wijsheid moet men leren...
- Luc
- Poster rang 4

Oh, dat proces wordt lachen ! Femke die al toekwam middenin het pleidooi... 
0 x
-
lord F.
- Poster rang 5

En bijna vlak voor Peter z'n neus blijft draaien.Luc schreef:Oh, dat proces wordt lachen ! Femke die al toekwam middenin het pleidooi...
voor een keer had ze beter niet naar haar moeder geluisterd (of toch eerder onopvallend binnengekomen zijn).
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
- johan1969
- Poster rang 5

- x 26
- x 276
Dat n advokaat zijn zuster mag ondervragen in een rechtszaak ?! Er zijn al voor minder getuigen of advokaten gewraakt !
0 x