Ik denk dat als homo's het slechte pad op zouden gaan, ze het subtieler zouden aanpakken dan iemand verrot slaan, zoals een vrouw eigenlijk (vergiftiging enzo), hoewel Rafaël dat nu ook wel net gedaan heeft natuurlijk
Briseis schreef:Ik denk dat als homo's het slechte pad op zouden gaan, ze het subtieler zouden aanpakken dan iemand verrot slaan, zoals een vrouw eigenlijk (vergiftiging enzo), hoewel Rafaël dat nu ook wel net gedaan heeft natuurlijk
veralgemenen is altijd een beetje gevaarlijk ... niet alle vrouwen gaan subtiel te werk als ze iemand beu zijn en homo's en hetero's vergelijken is ook niet zinvol, individuele verschillen in karakter zijn volgens mij veel belangrijker
dit topic gaat natuurlijk in de eerste plaats over Tibo ... we dwalen af
Wat een ongelofelijk gezeik! Bij de moeder van Jana is het allemaal ego. Sjongejongejongejongejonge. Ik bedoel, wat maakt het uit dat Jana hem om haar vinger windt? Vrouwen doen dat al sinds de schepping, ja toch? En mannen laten dat gewoon toe. Zo gaan die dingen. Om daar nu zo een punt van te maken, kom op! Laat Tibo Jana lekker helpen. Eerst zit Ellen te zeuren dat Tibo zijn dochter niet wil leren kennen. Nu wil hij dat wel, wil hij wel een soort van vaderfiguur spelen is het wéér niet goed. Hij doet toch niet echt iets fout? Dat mens is precies bang om verlaten te worden? Had ze dat niet eerder kunnen bedenken????
Misschien moeten Tibo en Ellen wat meer communiceren met elkaar... maar dat wordt wel lastig als de ene de schone listen der vrouwen niet ziet en de ander bang is voor een ego kwetsuur. Pffff is er een dokter in de zaal?
0 x
"Die Nacht öffnet ihren Schoß
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"