Peter Vlerick (Geert Hunaerts)

Hier kan je alles kwijt over de personages uit Thuis.
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Plaats reactie
martha
Poster rang 5
Poster rang 5
x 979
x 582

Re: Peter Vlerick (Geert Hunaerts)

Bericht door martha »

Hij kan zich laten verplegen door Lynn of misschien door Martha ? :lol: Of Nancy kan hem in huis halen, bij haar is het al zoveel keer een opvangtehuis geweest.

Maar serieus nu : ik heb de indruk dat Peter doelde op "spanje" toen hij aan Femke vroeg of zij met Rafaël gevreeën heeft en hij het nog niet doorheeft dat hij in zijn eigen bed bedrogen werd.
0 x
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5
x 693
x 532

Bericht door jessie V. »

Dat dacht ik ook. Misschien komt het nooit uit dat dat kind evengoed van Rafael kon zijn geweest.
0 x
dafkapin
Nog geen rang

Bericht door dafkapin »

volgens mij zal Peter een heel interessante prooi voor Lynn worden, als ze voelt dat het bij Tommeke toch niet zal lukken.
0 x
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door lord F. »

dafkapin schreef:volgens mij zal Peter een heel interessante prooi voor Lynn worden, als ze voelt dat het bij Tommeke toch niet zal lukken.
denk dat z'n kop momenteel niet echt staat naar relaties. :)
Na wat hij allemaal meegemaakt heeft met Sofie, Nina en Femke zo ik in z'n plaats toch even een rustpauze inlassen. :)
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
Rieka
x 435

Bericht door Rieka »

lord F. schreef:
dafkapin schreef:volgens mij zal Peter een heel interessante prooi voor Lynn worden, als ze voelt dat het bij Tommeke toch niet zal lukken.
denk dat z'n kop momenteel niet echt staat naar relaties. :)
Na wat hij allemaal meegemaakt heeft met Sofie, Nina en Femke zo ik in z'n plaats toch even een rustpauze inlassen. :)
Maar je staat niet in zijn schoenen, mijn beste lord! En jij moet geen (Thuis))script volgen! :mrgreen:
Peter zal verder gaan met Femke, maar dat is voor volgend seizoen, denk ik. :denk:
0 x
norake
Nog geen rang

Bericht door norake »

peter en femke vind ik een mooi kopel
0 x
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door lord F. »

Rieka schreef: Maar je staat niet in zijn schoenen, mijn beste lord! En jij moet geen (Thuis))script volgen! :mrgreen:
Peter zal verder gaan met Femke, maar dat is voor volgend seizoen, denk ik. :denk:
wellicht wel, maar het zou niet geloofwaardig zijn dat hij er gauw de spons over veegt. :)
(Laat staan dat hij iets met Lynn zou beginnen)
0 x
eddy en nancy
Poster rang 3
Poster rang 3
Contacteer:

Bericht door eddy en nancy »

En toch zie ik die mogelijkheid toch als een verhaallijn in de toekomst. Je zou Peter in ieder geval geen ongelijk kunnen geven als hij definitief met Femke wil breken.

Eddy
0 x
Groetjes van Eddy, Nancy en Macho.

Viva Hércules !

http://www.bloggen.be/mobielehonden - (bijna) dagelijkse soap
Peter Jansens
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door Peter Jansens »

Ik vind het leuk dat de politie zo efficiënt is in Thuis en dat het gerecht zo snel werkt (het proces Guy zou in het werkelijke leven pas in 2014 plaatsvinden, vrees ik).

Moet Peter nu niet melden dat de brand in Ter Smissen werd aangestoken door Rafael? Marianne is destijds hiervoor aansprakelijk gesteld, meen ik te weten en diende zelfs schadevergoeding te betalen aan de Zus & Zo bende?
0 x
Niet pikken, wel nitpicken.
dafkapin
Nog geen rang

Bericht door dafkapin »

omdat uit het onderzoek gebleken was dat het door een kortsluiting ontstaan was, de brand
0 x
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door lord F. »

Het wordt wel erg ingewikkeld trouwens als de politie te weten komt dat Rafael achter die brand zit. :)
Dan moet Marianne geen schadevergoeding betalen aan Jenny en Rosa en aan die zoon van Freddy.

Voor Rafael verandert er dan vooral iets qua strafmaat >> hij wordt sowieso geïnterneerd, alleen dan voor veel langere tijd.
En gezien Femke het wist dat Rafael de brand aangestoken heeft is ze daardoor ook medeplichtig.

Peter denkt dus maar best eens goed na voordat hij dat aan de politie vertelt. ;)
0 x
Ann+
x 435

Bericht door Ann+ »

Ik hoop eerlijk gezegd, dat dat niet uitkomt, anders blijft het spel duren.. dan wordt de hernieuwde vriendschap van Marianne met Jenny op de proef gesteld, kan de Zus en zo niet blijven bestaan ( ze hebben die B& B alleen kunnen huren en renoveren door het bedrag van de schadevergoeding) ... volgens mij zou het allemaal hopeloos ingewikkeld worden dan! Maar misschien houden de scenarioschrijvers daar wel van..
0 x
eddy en nancy
Poster rang 3
Poster rang 3
Contacteer:

Bericht door eddy en nancy »

Ann+ schreef: Maar misschien houden de scenarioschrijvers daar wel van..
Misschien houden ze er niet van, maar ze kunnen hier wel gratis ideeën sprokkelen :razz:

Eddy
0 x
Groetjes van Eddy, Nancy en Macho.

Viva Hércules !

http://www.bloggen.be/mobielehonden - (bijna) dagelijkse soap
Kwast
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Kwast »

Ik denk niet dat Lynn zich op Peter zou gaan focussen. Het zou mij niet verbazen als er tussen Lynn en Tom toch weer DNA wordt uitgewisseld. :problem:
0 x
"Die Nacht öffnet ihren Schoß
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"

You can have it all, my empire of dirt
Ann+
x 435

Bericht door Ann+ »

Liefst niet, en zeker niet met als gevolg kind nr 3 voor Tom, bij 3 verschillende mama's.... dan is helemaal " de geschiedenis herhaalt zich" ...want Frank heeft hem dat al voorgedaan!
0 x
Plaats reactie