Daar sluit ik me helemaal bij aan. Ik begrijp echt niet waar die zich allemaal mee bezig houden de laatste tijd, inderdaad jammer genoeg.Wallanderjunior schreef:Huize Bastiaens heeft vaak een kindertuinmentaliteit, jammer genoeg![]()
![]()

Daar sluit ik me helemaal bij aan. Ik begrijp echt niet waar die zich allemaal mee bezig houden de laatste tijd, inderdaad jammer genoeg.Wallanderjunior schreef:Huize Bastiaens heeft vaak een kindertuinmentaliteit, jammer genoeg![]()
![]()
Idd, ze heeft een druk leven. En toch nog tijd voor etentjes met Ann.Luc schreef:Respect voor Mayra: juwelen ontwerpen, klanten zien en als enige nog met de taxi's van Leo rijden dus daar ook driedubbele shifts draaien. Geen wonder dat ze er soms niet uitgeslapen uitziet.
veel tijd verliest ze niet met die "etentjes" ... ze hebben met moeite tijd om te apperitieven, daarna mag Ann het bijna altijd afbollen voor "spoedgevallen"smurfin schreef:Idd, ze heeft een druk leven. En toch nog tijd voor etentjes met Ann.Luc schreef:Respect voor Mayra: juwelen ontwerpen, klanten zien en als enige nog met de taxi's van Leo rijden dus daar ook driedubbele shifts draaien. Geen wonder dat ze er soms niet uitgeslapen uitziet.
ik heb me dat ook al afgevraagd! Een huisdokter zal ongetwijfeld wel de dossiers van zijn of haar patiënten opvolgen maar moet toch niet altijd als een hondje achter de patiënten aanhollen??Luc schreef:Ik vraag me af waarom Ann altijd direct naar de kliniek moet, hebben ze daar geen dokters genoeg ofzo ? Enfin, gelukkig heb ik daar niet veel ervaring mee, dus ik weet niet in hoeverre een huisdokter zijn patienten in de kliniek opvolgt.
Wellicht wel, maar voor een soap is dat wellicht handiger dat Ann dat erbij pakt.Wallanderjunior schreef:ik heb me dat ook al afgevraagd! Een huisdokter zal ongetwijfeld wel de dossiers van zijn of haar patiënten opvolgen maar moet toch niet altijd als een hondje achter de patiënten aanhollen??Luc schreef:Ik vraag me af waarom Ann altijd direct naar de kliniek moet, hebben ze daar geen dokters genoeg ofzo ? Enfin, gelukkig heb ik daar niet veel ervaring mee, dus ik weet niet in hoeverre een huisdokter zijn patienten in de kliniek opvolgt.
Nog een zijsprongetje erbij: "Thuis" heeft de pretentie om een afspiegeling te zijn van de (huidige) maatschappij. 't Zou dus niet misstaan als die afspiegeling hier en daar klopt.lord F. schreef:Wellicht wel, maar voor een soap is dat wellicht handiger dat Ann dat erbij pakt.Wallanderjunior schreef:ik heb me dat ook al afgevraagd! Een huisdokter zal ongetwijfeld wel de dossiers van zijn of haar patiënten opvolgen maar moet toch niet altijd als een hondje achter de patiënten aanhollen??Luc schreef:Ik vraag me af waarom Ann altijd direct naar de kliniek moet, hebben ze daar geen dokters genoeg ofzo ? Enfin, gelukkig heb ik daar niet veel ervaring mee, dus ik weet niet in hoeverre een huisdokter zijn patienten in de kliniek opvolgt.
het handige is dat als Ann zoveel weg en weer moet lopen voor haar patiënten dat Marianne ook sneller ingelicht wordt enzo.Rieka schreef: Nog een zijsprongetje erbij: "Thuis" heeft de pretentie om een afspiegeling te zijn van de (huidige) maatschappij. 't Zou dus niet misstaan als die afspiegeling hier en daar klopt.![]()
Mijn huisdokters hebben mij nog nooit een bezoek gebracht als ik in een kliniek opgenomen was...
"Thuis" wil dus soms een karikatuur maken van onze maatschappij???![]()
Eigenlijk doen onze politiekers dat al. "Thuis mag zich die moeite besparen, mijn gedacht!